5
-
Chris05 #5 Melyik az a szolgáltató akinél 4 éve nem sikerült eljutni addig, hogy iPhone-t értékesítsenek? -
TheCunami #4 látható az egyértelmű tendencia mind a vodafonnál és a t-mobilnál jó akciók vannak a készülékekre pl kamatmentes részlet 50 féle díjcsomag karácsonykor vitték is úgy mint a cukrot -
cousin333 #3 Látom elolvasni sikerült a cikket, értelmezni már nem...
Az összes érvényben lévő előfizetés száma (amiben nyilván a pre-paid is benne van) 11,596 millió. Ennek egy részét nem használják. (Például nekem is van egy Dominós csomag, mellette az új telefonnal jött egy másik is. Ez gondolom két előfizetésnek számít, noha csak az egyiket használom.) Szóval az aktív felhasználók száma (a vizsgált időszakban) az a bizonyos 10,973 millió. A 600 ezres differencia nem a két hónap között (ami azért elég durva lenne), hanem az aktívak-inaktívak között értendő, és nyilván évek "termése".
Írják a cikkben, de ha vetsz egy pillantást a grafikonra, akkor nyilvánvaló, hogy áprilisban összességében 40 ezres csökkenés következett be az aktívak között. Ez úgy jött ki, hogy a T-Mobile plusz 4000-rel zárt (így szemre), a Vodafone mínusz 8000-rel, a Telenor meg mínusz 44 ezerrel. Szerintem ez nem valami acélos eredmény. Pláne, ha a trendet nézzük: a vizsgált 7 hónap mindegyikét veszteséggel zárta a Telenor, 6 alkalommal >10000 fővel, még decemberben is, amikor a többiek taroltak.
Magyarázat nincs, de szerintem a Telenornál sincs. Egyébként az árcsökkentés-növelés önmagában csak egy tényező, pláne úgy, hogy látszik, hogy trendről van szó. -
Reparamorf #2 Ja igen még...a ~11,596 millió és a ~10,973 millió között ~600.000 a különbség.
Akkor hogy is van? Ha mindenki fogyott akkor a 40 ezer nem is sok a 600 ezerhez
Vagy a cikk írója össze vissza írogat? -
Reparamorf #1 Talán, annak aki ezt a cikket írta, magyarázatot is kellett volna adnia, hogy miért ez a nagy visszaesés? Mert én nem látom, azt, hogy volna ésszerű magyarázata ennek a visszaesésnek. nem emelt árakat, a másik kettő nem csökkentett. Azért még arra is kíváncsi lennék, hogy a forgalom hogyan oszliok meg a három szolgáltatónál? (beszélgetési idő, sms, stb:)