7
-
hawkie22 #7 Játszottál te valaha is valamelyik R6 játékkal? Ha másban nem is, de az első 2 R6-ben ha nem volt taktikázás, akkor buktad a küldit. Ráadásul az AI is jó volt az akkori korhoz képest.
Végignyomtam a teljes R6 szériát, ami PC-re megjelent, meg a Ghost Recont is, most ezzel játszom, az R6 a maga korában stílusteremtő volt. -
csabipapo #6 Azért Future Soldier,mert láthatatlanná tud válni a fazon? -
#5 "A kor szellemének és - vélt - elvárásainak köszönhetően " kapunk ismét egy debil lövöldözős játékot
-
#4 ez szörnyű -
Ender Wiggin #3 A két advanced warfighter epizódban vérlázító volt az AI. Meg, hogy nem volt mentési lehetőség, puff meghaltam, mindent kezdhettem előlről... -
#2 Aztán minek alkalmazzunk bármiféle kifinomult taktikát, ha a játék maga nem kényszerít rá? Nincs értelme. -
#1 "A kor szellemének és - vélt - elvárásainak köszönhetően a Ghost Reconban már nem lesz időnk hosszú percekig tervezni a mozdulatainkat, hiszen egy "színtiszta" akciójátékot kapunk, melyben csak előre kell haladni." - Amelyik játékban lett volna erre lehetőség abban nem volt rá szükség, mivel AI nem létezett egyik Ghost Reconban sem, és Rainbow Sixben sem. A SWAT-sorozatban igen. Lényegében végig lehetett szaladni taktikázás nélkül bármelyik említett játékon (SWAT-on kívül).