7
  • hawkie22
    #7
    Játszottál te valaha is valamelyik R6 játékkal? Ha másban nem is, de az első 2 R6-ben ha nem volt taktikázás, akkor buktad a küldit. Ráadásul az AI is jó volt az akkori korhoz képest.
    Végignyomtam a teljes R6 szériát, ami PC-re megjelent, meg a Ghost Recont is, most ezzel játszom, az R6 a maga korában stílusteremtő volt.
  • csabipapo
    #6
    Azért Future Soldier,mert láthatatlanná tud válni a fazon?
  • bakvarnyu
    #5
    "A kor szellemének és - vélt - elvárásainak köszönhetően " kapunk ismét egy debil lövöldözős játékot
  • Rage47
    #4
    ez szörnyű
  • Ender Wiggin #3
    A két advanced warfighter epizódban vérlázító volt az AI. Meg, hogy nem volt mentési lehetőség, puff meghaltam, mindent kezdhettem előlről...
  • Pretorian
    #2
    Aztán minek alkalmazzunk bármiféle kifinomult taktikát, ha a játék maga nem kényszerít rá? Nincs értelme.
  • Pretorian
    #1
    "A kor szellemének és - vélt - elvárásainak köszönhetően a Ghost Reconban már nem lesz időnk hosszú percekig tervezni a mozdulatainkat, hiszen egy "színtiszta" akciójátékot kapunk, melyben csak előre kell haladni." - Amelyik játékban lett volna erre lehetőség abban nem volt rá szükség, mivel AI nem létezett egyik Ghost Reconban sem, és Rainbow Sixben sem. A SWAT-sorozatban igen. Lényegében végig lehetett szaladni taktikázás nélkül bármelyik említett játékon (SWAT-on kívül).