20
A CarX Technology által fejlesztett Szimulátor Engine
  • cifcuk
    #20
    Hupsz :D

    De legalább mind2 nevében van X . :D
  • cifcuk
    #18
    Az első mod:



    Skyline GTR V Spec II
  • Smicy2
    #17
    Kipróbáltam, nekem nagyon tetszik. :D
    Ezzel kapcsolatban valahogy rábukkantam a Clipping Point-ra. Arról hallottatok már valamit? Vélemények?
  • cifcuk
    #16
    Ott van a kérdőjel...
  • kifli
    #15
    nincs benne
  • passatgt
    #14
    S3?:DDDD
  • cifcuk
    #13
    A jelenlegi felhozatal mellett pénz kidobás. Assetto Corsa, GTR3, iRacing, rF2, LFS S3(?).
  • Alexease
    #12
    Majd aki megveszi egy fejleszteshez, osszerakja rendesen;)
    De sajnos kicsi vagy minimalis az eselye hogy megvegyek:( Max valami budget ceg, valami egyszerubb, ismeretlen cuccokhoz.
  • Alexease
    #11
    Pedig eleg sokban benne van, pl. ISI engine (rF+) vagy iRacing;)
  • cifcuk
    #10
    Ez nem játék.

    Ez egy Szimulátor engine alap, ami benne van az csak azért van, hogy nagyjából demonstrálja, hogy mit tud. Fejlesztőknek készült, nem játékosoknak.
  • LeWyTy
    #9
    Nem szar, de sokat kell még rajta csiszolni az tény.
  • LeWyTy
    #7
    Live for Speed?
  • LeWyTy
    #6
    EZ állati! Azonnal játszanom kell! +fav
  • Alexease
    #5
    Mutass egy programot, amiben hasnlo fizika van es sajat magara is szamol utkozest:)
  • kemszi2
    #4
    nem rossz
  • flashpointer
    #3
    A videóban 1:16-nál jobb első a abroncs átmegy a felette lévő idom alján. Fizika nincs benne? Hát van még mit fejleszteni
  • Alexease
    #2
    Ez hasonloan profi cucc, mint az XMR, de ez is elsosorban engine alapnak van. Nem tudom mennyi a liszenszdij, de egy-egy profi modder csapat raaallhatna valami ilyesmire is;) Bar ezeknel altalaban a „jatek” szolgaltatasokkal szokott gond lenni, de valszeg az is megoldhato.
  • cifcuk
    #1
    A CarX Technology által fejlesztett engine-ről van szó, amelynek fejlesztése már hosszú évekkel ezelőtt elkezdődött, és az első kipróbálható változattal még 2008-ban jelentkeztek a készítők.



    Azóta szinte minden terülten fejlődést ért el a team, így kezd összeállni egy meglehetősen komplex versenyszimulációt biztosító motor, ami lehetőséget ad olyan csapatok számára, akik már régóta tervezik, hogy belevágnak egy komplett versenyjáték elkészítésébe.
    Az elmúlt időszakban számos olyan funkció bekerült a fejlesztés alatt álló engine-be, ami akár az ismertebb játékfejlesztők fizikai motorjaival is képes lehet felvenni a versenyt.



    A CarX nemrég megjelent új, 2.0-ás változata a korábbiakhoz képest továbbfejlesztett gumifizikát tartalmaz, ami ráadásul a vizuális deformációt is támogatja. Ezenkívűl a kocsiszekrény tehetetlenségének szimulációja is magas szintet képvisel.
    A csapat szerint a Force Feedback is sokat fejlődött, ami a visszacsatoláshoz szükséges adatokat többek között az abroncs, úttal való érintkezési felületének mértékéből kalkulálja.
    A CarX ráadásul számos grafikai engine-be integrálható, mint például az egyre népszerűbb Unity3D!
    Egy próbát megér a legújabb tesztváltozat, amely során ízelítőt kaphatunk a fizikai engine-ben rejlő lehetőségekről!
    Ha tehát kedvet kaptál egy kis száguldáshoz, akkor látogass el a következő weboldalra: carx-tech.com
    (simracing.hu)