9
  • torreadorz
    #9
    "valószínűleg profibb szakemberek védik az Amazon szervereit, mint az ezeket a szolgáltatásokat használó vállalatok rendszerét."

    Hát ebben nem lennének annyira biztos. Mindenesetre a sony-t játszva törték fel, pedig az sem kis cég.
  • Cat #8
    A cégvezetők azt látják, hogy az eddigeknél olcsóbban és hatékonyabban lehet müködtetni egy szolgáltatást. A kiszervezés eddig is rendszeresen alkalmazott dolog volt a költségek csökkentésére, az IT ebben élenjár, de például a könyvelés is simán kivihető. Amiről ti beszéltek, az adatlopás pedig nem a cégvezetés problémája, azért kérhető kártérítés, erre vannak a jogászok, és valószínűleg profibb szakemberek védik az Amazon szervereit, mint az ezeket a szolgáltatásokat használó vállalatok rendszerét.
  • GreenLizard
    #7
    Már várom, néhány év múlva jönnek a cikkek hogy a "közösségi platform" a régi üzeneteket, szerződéseket és dokumentumokat eladhatóvá teszi. Ha egyszerűen a nagy cégek (valve, ea, sony) sem tudják megvédeni adataikat, akkor pakoljuk őket egy helyre, hogy még annyira se legyen biztonságos? A nyilvános adathalászat látom megjelent cégek számára is (és örülnek neki...)
  • Petka
    #6
    Interaktívabb mi? Az, hogy megosztok 30 menetlevelet, hogy iktassa be 200km arrébb lévő telephely? Közben meg a mariska néni lájkolja, hogy csak 30-at küldtem és nem 100-at?
  • finizlik
    #5
    Mert mondjuk sokkal interaktívabb, egyszerűbb, kézenfekvőbb mint írni 600 mailt / nap ?
  • Petka
    #4
    Én ezt egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy a céges levelezés, amikben szerződések, számlák, bizalmas dokumentumok, titkos dokumentumok és még egyéb fontos belső információk egy féjszbux szerű felületen történjen.

    Eleve miért kell eröltetni ezt a facebook féle közösségi megoldást, mikor már egyre többen látják be, hogy egy kalap kaki?
  • Gascan #3
    ibm? :)
  • h143570
    #2
    Az meg nem akkora gond, hogy a komunikacio egy reszet kiszervezik 3dik felnek. Az visszont annal, hogy az kulsos fel (Podio) tovabb szervezi egy szamukra is 3dik felnek (Amazon). Igy ha barmi gond van valamlyik kulsosnel, akkor Game Over meg a HelpDesket sem tudjak felhivni.

    Arrol nem is beszelve, hogy a ceges adatok a potencialis verseny tarsak adataival egy rendszerben tarolodnak. Azaz egy szimpla bealitasi hiba eleg a "katasztrofahoz".

    Sebaj ezek ellenere legalabb olcso, legalabbis az elejen.
  • Büdös Bohóc
    #1
    Teljesen ok úgy látszik manapság a cégeknek az, hogy egy külsős cégnél tárolják a szupertitkos új projektjeiknek a dolgait és az egymás közötti beszélgetéseket. Nálunk még a Skype is tiltva van belső kommunikációra, hiába lehetne biztonságosnak nevezni.