4
  • AZTA
    #4
    59ft az semmi esetre sem mondható kedvezőnek. :D
  • donceleger
    #3
    Hát ez nem gyengén szar!
    Kíváncsi vagyok, hány embert tudnak megvezetni! 59FT????? És akkor a valóságban ennek a fele, mert megduplázzák a feltöltést! Ezt fos marketinget!
    Még a fele sem versenyképes.
    Persze egy eleve rosszul értékelt cég, mint a Tesco és a legrosszabb szolgáltató fog össze, akkor nem is várhat mást az ember!
    Tuti bukás.
  • Cat #2
    Szerintem ez már csak a neve miatt is bukás lesz. A Tesco nálunk a legalja szinonimája (kb. mint a mcdonalds), és ugyan elismerem, hogy Angliában más kép van a cégről az emberek fejében, de nálunk emiatt égő lesz szerintem a 31es mobilhívószámot használni, a "szegénység" szinonímája. És mivel az áruházzal szoros kapcsolatban vannak, ettől szabadulni sem fognak tudni, hiába a Vodafone hálózata (amit szintén rengetegen negatívan ítélnek meg).
  • caprocorno
    #1
    Én már rég néztem utána a tarifáknak, mert egy adott előfizetést használok régóta, ezért is kérdezem naívan: az 59 Ft-os perc és sms díj valóban kedvezőnek mondható? Ennél durvább tarifákon is beszélnek emberek? Nem röhög, tényleg nem foglalkoztam a dologgal már régen :)