AZTA#4
59ft az semmi esetre sem mondható kedvezőnek. :D
donceleger#3
Hát ez nem gyengén szar!
Kíváncsi vagyok, hány embert tudnak megvezetni! 59FT????? És akkor a valóságban ennek a fele, mert megduplázzák a feltöltést! Ezt fos marketinget!
Még a fele sem versenyképes.
Persze egy eleve rosszul értékelt cég, mint a Tesco és a legrosszabb szolgáltató fog össze, akkor nem is várhat mást az ember!
Tuti bukás.
Cat#2
Szerintem ez már csak a neve miatt is bukás lesz. A Tesco nálunk a legalja szinonimája (kb. mint a mcdonalds), és ugyan elismerem, hogy Angliában más kép van a cégről az emberek fejében, de nálunk emiatt égő lesz szerintem a 31es mobilhívószámot használni, a "szegénység" szinonímája. És mivel az áruházzal szoros kapcsolatban vannak, ettől szabadulni sem fognak tudni, hiába a Vodafone hálózata (amit szintén rengetegen negatívan ítélnek meg).
caprocorno#1
Én már rég néztem utána a tarifáknak, mert egy adott előfizetést használok régóta, ezért is kérdezem naívan: az 59 Ft-os perc és sms díj valóban kedvezőnek mondható? Ennél durvább tarifákon is beszélnek emberek? Nem röhög, tényleg nem foglalkoztam a dologgal már régen :)