11
-
#11 Azért a C&C sorozat sosem volt kontárok kezében, bár az is igaz, hogy akkor volt a jó, amikor még a Westwood fejlesztette. Ezért lógott ki annyira a Generals anno, bár határozottan jó játék mind a mai napig, meg is vettem 2000-ért a First Decade csomagot (az a vicc, hogy 990-ért árulják önmagában). -
tomcsa4 #10 Én a Dawn of War 2-re írtam, hogy akciójáték. Tudsz olvasni? A második részre. Aki játszott mindkét részével, tisztában van a különbségekkel. Érezhető. (Gondolom elég ha megemlítem a Cod2 vs Cod4-et. Mindkettő FPS, egy család, még a fejlesztők is ugyan azok voltak, de a négy annyira buta a kettőhöz képest. Vagy elég megemlítenem az UT 2004-et az UT 3-mal szemben. Ne értsetek félre, jó volt az UT3, de a 2004-hez képest ízig-vérig ostoba játék.)
De ha valaki még mindig nem értené, akkor Call of Juarez vs Call of Juarez 2. Ha még mindig nem érti valaki, akkor menjen vissza a Barbie topicba. -
Skyline85 #9 mi köze van a CnC sorozathoz a Dawn of Warnak?
Dawn of War 2
C&C:Tiberian Twilight
Inkabb nem sorolom fel mi a kozos a kettoben...jarj utanna... -
lammaer #8 Arra nem gondoltál hogy azért hozza fel mindenki ezt neked, mert esetleg van is benne valami? Tudod, a "mindenki a forgalommal szembe vezet csak te nem" tipikus esete.
Te magad írtad oda, hogy a Dawn Of War inkább akciójáték, mintsem RTS - magadnak mondasz ellent....
Ettől függetlenül, RTS az egy nagy kategória, azon belül vannak alkategóriák. Nem jött be nagyügy, akkor sem kell egy teljesen más világon alapulú tök más stílusú játékot idekeverni a CnC-hez.
Vagy járasd le magad a hülyeségeiddel, mit bánom én. -
#7 Nem azért kellett 10 év, hogy jól fusson, mert bugos, vagy mert nem optimalizált, hanem mert annyira durva számításokat végez.
Amikor áttértünk P4 -> Core2Duo-ra, ugyanaz minden (oprendszer, wincsistül, mindenestül), hirtelen olyan trükköket kezdett alkalmazni a gép, hogy ami pályák simán mentek (10/10), ott 10-ből 7-8 alkalommal kikaptunk (multi coop gép ellen).
Na éppen ezért játszható még a legújabb gépeken is, sőt ezért extra kihívás erősebb gépen játszani.
Ezt remélem a 2-ben is megtartják, és nem butítják le a gép stratégiai számításait. -
tomcsa4 #6 Másik kedvencem, hogy az Obliviont ne hasonlítsuk a gothichoz. De egy stílus, na ná hogy lehet. -
tomcsa4 #5 Mondd te vak vagy? Egyenesen útálom már a "miköze ennek, meg annak" mondatokat. Bassza meg, egy stílus. Ráadásul mindkettő építkezős RTS (lenne). Állandóan ez a miköze X játéknak y-hoz duma megy, amikor azonos kategóriában van x és y. (Pl GTA:Mafia, Warcraft:Starcraft. Ezek mindegyike azonos stílusú, na nár hogy összehasonlítható. Az a baj a gémerekkel, hogy nagy részük idióta, nem ovlas, nem tanul.)
Dawn of Wr 1 még stratégiának volt nevezhető, de a második része már nem. És ez a divathullám kezd elterjedni. Ezért írtam ezt, hogy a Generals 2 ne legyen egy felülnézetes akciójáték, hanem stratégia legyen (hogy éptkezős vagy taktikai, az engem nem érdekel, de STRATÉGIA). Mert attól, hogy valami felülnézetes, még nem stratégia. -
lammaer #4 Ezzel az erővel idekeverhetted volna a tetriszt is.. mi köze van a CnC sorozathoz a Dawn of Warnak? -
tomcsa4 #3 Jó lenne, ha igazi RTS lenne (pl: Generals 1, RA1-2-3, SC1-2) és nem valami szar akciójáték (Dawn of War 2). -
sanyicks #2 jó lenne ha nem korlátozni, hanem letiltani is lehetne a tömegpusztítókat. Meg az is jó lenne ha nem kéne majdem 10 évet várni rá hogy legyen olyan processzor amin nem szaggat, mivel egy bugos szar. -
#1 Hát csak figyeljenek is szépen oda rá, hogy nehogy valami egységlimites, építéslimites, fixhelyreépítős béna shar legyen, hanem a Zero:Hour felturbózott, és végre LAN bugmentesített változata (mert a syncronization error-okkal a thökünk kivan úgy mellesleg)