15
  • winnie
    #15
    oké, de ezt mivel kapcsolatban írtad? ezért lehet egy sorozatban vagy egy discoverys reality-ben akár 4-5 reklám is egy óra alatt. (de mondom, hogy az sem mindegy, hogy milyen csatornákra vonatkoznak a törvények idézett részletei.)
  • Zombee
    #14
    "A lineáris audiovizuális médiaszolgáltatásban közzétett, harminc percnél hosszabb filmalkotás és a hír- vagy politikai tájékoztató műsorszám reklámmal vagy televíziós vásárlással - a sorozat, valamint a dokumentumfilm kivételével - harminc perces időszakonként egyszer szakítható meg, beleértve a reklámok és a műsorelőzetesek időtartamát is."
  • cateran
    #13
    Ezen azert el lehetne vitatkozni:) Lehet, hogy jogilag nem minosul reklamnak, de valojaban az onreklam is reklam....Marpedig az ajanlo az onreklamozas.
  • winnie
    #12
    "15-18 percnyi reklám és ajánló egy órában, ami több, mint 12 perc"

    meg is válaszoltad. reklám 12 perc lehet. az ajánló nem reklám.

    és egy epizódban van, hogy 4 reklám is van. elég durva lenne, ha csak két reklámszünet lenne. tudom, hogy most mit írnál, de csak rosszul értelmezed a törvényt, mindig nézd meg, hogy milyen típusú műsorszámokra és milyen csatornákra vonatkozik.
  • Zombee
    #11
    Jól mondod. Egészkor kezdődnek a sorozatok, egy epizód átlagosan 42-45 perc, ergo van 15-18 percnyi reklám és ajánló egy órában, ami több, mint 12 perc. A reklám egy sorozatepizódnál sosem a 30. percnél jön, és én láttam már egy epizódban két reklámot...
  • winnie
    #10
    ez tény, van csatorna, amin egy óra alatt 5-6 reklámszünet van, bár jóval rövidebbek. kérdés, hogy melyik a jobb.
  • thomasbaker
    #9
    annyi a különbség amit én észre vettem, hogy az axn valóban több reklám szünetet tart néha akár 3at is, de rövidebbek, sokszor nem tudok elmenni dobni egy sárgát se, az míg a többi csatornánál kb meg is vacsorázok egy reklám alatt...
    és jó látni, hogy egyre korábban beérnek a sorozatok, mindenképpen követendő példa lenne.
  • winnie
    #8
    kérj le bármilyen perces vagy 5 perces bontású agb-chartot. baromi egyszerű úgy összeállítani egy műsormenetet, hogy ne legyen benne hiba. ehhez még szakembernek sem kell lenni, ráadásul rettentő könnyen ellenőrizhető a dolog, ezért hülyék lennének büntetést kockáztatni.

    de lentebb nem erről volt szó, hanem a hihetetlen mennyiségről, ami eleve lehetetlen, ha egy csatorna minden egész órakor kezdi aktuális sorozatát.
  • Zombee
    #7
    "A lineáris médiaszolgáltatásban közzétett reklámok időtartama egyetlen, egész órától egész óráig tartó időszakon belül sem haladhatja meg a tizenkét percet, beleértve az osztott képernyős reklámot, a virtuális reklámot valamint - a (2) bekezdés e) pontban foglalt kivétel mellett - a más médiaszolgáltatás műsorszámainak népszerűsítését."

    "A lineáris audiovizuális médiaszolgáltatásban közzétett, harminc percnél hosszabb filmalkotás és a hír- vagy politikai tájékoztató műsorszám reklámmal vagy televíziós vásárlással - a sorozat, valamint a dokumentumfilm kivételével - harminc perces időszakonként egyszer szakítható meg, beleértve a reklámok és a műsorelőzetesek időtartamát is."

    Tedd fel a kezed, ha ezek mind szoktak teljesülni.
  • winnie
    #6
    elhiszem, hogy sok, ha nulla pernél több, mindenkinek sok, csak azt mondom, hogy évek óta ennyi mindenhol, hiszen törvényileg van maximalizálva a reklámok mennyisége.
  • akh01
    #5
    Érdekes módon én meg akkor nézem (rögzítem) az AXN műsorát amikor egyáltalán nincs reklám a filmek alatt 01 óra és 05 óra között. Ezért jó hogy hamar ismételnek. Nem úgy mint az RTL vagy a TV2 ahol évekig várhatok az ismétlésre ha lemaradok egy epizódról. Amúgy meg a nagy csatornáknál is előfordult nemegyszer hogy 65 percig tartott egy 40 perces epizód a reklámok miatt.
  • chuck
    #4
    1 óra alatt 20 perc reklám nekem baromi sok, rtln egy miamit 1 reklámmal meg tudok nézni, axn-n minimum 2x van reklám, de előfordult már a 3x is.
  • item
    #3
    Ezek legalább újítanak,nem mint a többi szemét csatorna,ahol az ezeréves sorozatokat nyomják újra meg újra. hiába,a studióban már digitális technika uralkodik a folyamatos vetítésektől nem kompnak a szalagok már.
  • winnie
    #2
    ugyannyi reklám van az axn-enen is, mint máshol, más csatornán (kivéve a közszolgálatikat) - mondanom sem kell, hogy ezért van annyi sorozat, mert van reklám.

    de ha sok is az ugyanannyi (ami igaz lehet), mint máshol, miért hihetetlen? ennyi a természetes mennyiség, ráadásul így minden sorozat egészkor kezdődik.
  • chuck
    #1
    AXN-t a hihetetlen mennyiségű reklám miatt már 2 éve nem nézem. Ezek a sorozatok sem fognak visszacsábítani, esetleg a t-home-s boxxal felvetetem.