4
  • bunny
    #4
    A corvus nem a balesetek és a rossz PR miatt döglend, sajnos tipikus magyar story. Egyébként egyetértek, legalább megemlíteni illett volna, vagy azt mondani az utolsó harcászati repcsi.
  • Vargagy
    #3
    Nem egészen értem, hogy miért ez az utolsó magyar tervező által tervezett és Magyarországon kivitelezett gép? Szintén Végh Pál tervezte a ballószögi üzemben több változatban is gyártott Corvus Corona kis és ultrakönnyű gépet. (Corvus 540 spéci Red Bull versenyekre készült változatával tele volt tavalyelőtt a magyar sajtó, de az nem itthon készült.) A gép kis szériája után éppen a hazai gyártástechnológia problémái és két baleset rossz pr-je miatt pillanatnyilag halottnak látszik, Pali bácsi meg jól összeveszett a gyártókkal. Talán ezért nem említette őket a Denevérről hírt adó sajtónak?
  • morden
    #2
    Hol élsz ember, egy hegyi tanyán vagy mi, 1999-ban NATÓ OFFENZÍVA volt a jugoszlávok ellen, szerinted ha szövetséges ország vagyunk és a szomszédunk ellen támadnak a szövetségeseink akkor nem kellene egy felderítő ember ....? ( az ilyenekhez gyámot rendelnék, mert szerintem azt se tudja milyen országban él ... )
  • hungi
    #1
    "1995-ben Székesfehérváron készült el, de ismeretlen okból a honi haderő végül soha sem használta."

    Mégis mi a faszomra lehetett volna hadászati célból használni 1995 után?