17
  • Kindred Blades
    #17
    A két játék együtt, egy negyven oldalas concept art albummal ötezer forint.
    Ennyiért én is megvettem.
    Valahogy így kellene játékot árusítani.
    Ugyanis bőven ér ez annyit, mint egy Modern Wafare 3, van annyira komplex a játékemenet, a grafika még szebb is, a hangulata jobb, és multi ugyanúgy van, így aztán nem jöhet senki azzal, hogy "a CoD azé' drága, mer' van benne múti', és ezé' nem baj', ho' nincs is szinte kampány". No, tessék. Trine 1-2. Harmadannyiba kerül, és háromszor annyit ér.
    Tessék megvenni, én is azt mondom.
  • Zoliz
    #16
    Hat vazze ilyennek kene lennie minden jateknak. Ebben legalabb van munka, nem ugy mint a Call of Dutyban. Nem tudtam letenni a laptopot a vonaton amikor jatszottam vele es meg hosszu is.
  • Merces
    #15
    szerintem csak sima izetlenkedés körbevádolni itt mindenkit , semmi köze a becsülethez....
  • Tinman #14
    Nem. Magamtól vagyok becsületes.

    Azért a letöltős trollok tolták a mínuszokat rendesen
  • Merces
    #13
    ...ugye neked ezért fizetnek?
  • philcsy
    #12
    A szép és trükkös textúra nagyon sokat jelent, mert azzal el lehet vonni a figyelmet az alacsony poligonszámról és az alacsony részletességű textúráról. Régen azért éltek ezzel a lehetőséggel, mert nem volt más választásuk. Mostanában azért növelik a poligonszámot és a textúrarétegeket mert a gépek bírják és egyszerűbb.
  • Aestus
    #11
    A játék hivatalos fórumán is említették ezt a "bug"-ot. A fejlesztők válasza:

    "This is known "issue" which actually isn't a bug. There's only a few places later on in the game where this can be used to solve puzzles. In other hand its quite funny to fly around in some places and as it really doesen't break anything, there's no harm in keeping it."
  • Tinman #10
    Le a kalappal, hogy ilyen sokan megvettétek már
  • Zolivok
    #9
    hát sajnos piszok egyszerű lett 1. höz képest coopban normális emberekkel meg esélye sincs a pályáknak , az azért van a wizardnak hogy ha csak azzal akarod tolni elérhess minden rejtett XP.t , valamint nagyon rövid a gamma
  • Balumann
    #8
    Mennyi szenvedéstől megkímélt volna, ha ezt ismertem volna... :@ Egyébként osztom NEGATRON véleményét és tanácsát is, időnként abba kell hagyni, aludni rá, aztán frissen folytatni. Van egy pár idegesítő rész benne, és ahogy ez gyűlik az emberben, fogy a türelem, egyre nehezebb megoldani a problémákat :))
    Engem jobban megszopatott, mint az első rész, nekem az első valahogy jobban is tetszett.
  • hdo
    #7
    Erről én is tudok, és úgyszint bugként kezelem. Ha viszont ez lenne a megoldás, akkor igencsak ideges lennék!
  • NEGATRON
    #6
    NEm mostanába játszottam ilyen könnyed és mégis behúzós játékkal! EGYszerűen fantasztikus ,mindenkinek ajánlom! Jó tanács:
    ha valahol elakadtál inkább aludj rá egyet! :)
  • Molnibalage
    #5
    Azt hittem, hogy ez feature. Mert erre egyből rájöttem. :)

    Csak demót próbálgattam. Hihetetlenül hangulatos a környezet. Szerintem tipikus példája annak, hogy nem Unreal motor és egyéb optikai tuning kell milló poligonnal és gigamega textúrákkal. Álomszép a játék kinézete az én szemeben. Művészi munka.
  • glomgold
    #4
    A játék mesteri, minden elsimerésem elnyerte, de sajnos komoly BUG is került bele, amivel minden "fél-kilométeres-fal" átrepülhető... Az öreg varázsló képes repülni: csak tegyél 2 tárgyat egymásra és emeld az alsót [arra ugyanis nem vonatkozik (a bug miatt) a mozgatás-tiltás, ha rajta állunk az elemen] és a felemelt elemmel együtt saját magunkat is reptethetjük (elvileg bárhova, nálam a plank+2 hex+plank jött be, azzal könnyű volt egyensúlyozni]...

    Utóirat: Mikor láthatunk majd igazi 3D-ben olyat, hogy minden képkocka olyan mint egy festmény, simán elmenne háttérnek is...? Ez a játék ugyanis 2D-ben már ezt a grafikai szinvonalat hozza, nagyjából.
  • hdo
    #3
    Szerintem nehezebb. Elsőt mindenféle különleges probléma nélkül végigvittem anélkül hogy youtube-on puskázzak, több hangsúly volt az ügyességen, mint az agyaláson, hogy most hogyan juss tovább.

    A kettő meg egyfolytában szivat. Tény, hogy annyiban könnyű, hogy sűrűn van chekpoint, de olyan szinten idegesítőek a halálcsapdái, meg a mássz-fel-valahogy-a-fél-kilométeres-falon-hogy-továbbjuss megoldásai, hogy ellenállhatatlan késztetést érzek leaprítanám a billentyűzetemet kínomba, amit legutoljára 10 éve éreztem játék közben. Akkor nyomtam uninstallt, mikor valahol nem túlzottan az elején, de viszonylag korán elakadtam valami könyvtárszerű akármiben.
  • BladeW
    #2
    Tényleg jól sikerült alkotás, aki az elsőt szerette, ebben sem fog csalódni. Egyedüli "hibájaként" azt említeném meg, hogy szerintem könnyebbre sikerült, mint az első rész. A harcok tekintetében legalábbis. A bossfight-al nekem speciel semmi bajom nem volt, elsőre megcsináltam. (Normálban.)
  • Molnibalage
    #1
    Tényleg nagyon szép és hangulatosnak tűnik. Eddig nem is hallottam róla. A zenéje az első résznek viszont fantasztikus pont olyan, amire számítottam.