17
  • tomboy013
    #17
    Ha olyan rossz a CoD minek foglalkozol vele? Folyton a te hülyeségeidet olvasom hogy ennyire meg annyira buta szar játékmenete van. Meg hogy hülye aki ezzel játszik. Ezek szerint te se vagy különb mivel gondolom kijátszottad. Ha meg nem akkor azért vagy buta mert anélkül nem lehet véleményt alkotni =)
  • NEXUS6
    #16
    +1
  • sanyicks
    #15
    Hát igen a szar mindig rekordokat dönt, lásd avatar vagy a kódok :)
  • Skynet
    #14
    Nem nehéz eladási rekordokat döntögetni a legdrágábban árusított (konzolon és pc-n egyaránt) agyonhype-olt, ostoba játékokat istenítő játékos társadalomnak gyártott rókabőr szeméttel.:)
    Minden meg van benne ahhoz hogy sokan vegyék: Hősamerikai sztori,atombuta egyszerüsített játékmenet, ostoba színvonalúra butított full arcade multiplayer,amolyan Quake 3 valósszerű fegyverekkel és környezetben.. Hatalmas tömegek veszik és a túlárazás miatt még bevételi rekord is.:)
  • WoodrowWilson
    #13
    Nem bevételeket, hanem profitokat kéne összevetni.
  • Kindred Blades
    #12
    Az igaz.

    A Toyota Avalon eládásának bevétele megdöntötte a Modern Warfare 3-ét!

    De akkor is más műfaj.
  • pepe792
    #11
    Arról miért nem szól a cikk, hogy egy film (kerekítve) a moziban kerül nálunk 2000 Ft-ba egy játék meg 10000 Ft-ba? Tehát egy játék 5-ször annyiba? Gondolom ez külföldön is hasonlóképpen van.
  • Bhalage
    #10
    tok mindegy mekkora rekordot dontott en nem vettem meg, bf3at vettem meg. az mw meg egy talicska fos.
  • pepe792
    #9
    Ez olyan mintha a körtét az almával hasonlítanám össze. Ez a cikk is csak azért készült, hogy az Avatarról írjon valamit a minden idők "legjobb" cikkírója. /Az Avatarral nincs semmi problémám az egyik kedvenc filmem./
  • NovaTerra
    #8
    Szerinted véletlenül költenek sok millió dollárt reklámra? Nem azért teszik, mert támogatni akarják a reklámipart, hanem mert jelentősen megdobja a bevételt. Emellett persze bejáratott franchise. De reklám nélkül jelentősen visszaesne a bevétel. Egy átlag ember nem figyeli mindig a játékportálokat. Nézi a Dallas Cowboys - Green Bay Packers meccset, közben látja az mw3 reklámot. És rögtön tudja, hogy itt a következő CoD. Lemegy a boltba, megveszi.
  • kalapos01
    #7
    Ennek köze sincs a hájphoz. Vagyis van, de annak ki kellett alakulni, csak azért van hájp, mert jó volt az előzmény. Ez más, mint amikor valamit nulláról visz a nép, mint a cukrot. Mondjuk az Avatart.

    Azért nincsenek olyan sokan, akik az előző részek ismerete nélkül veszik meg az MW3-at. A magot azok alkotják, akik szeretik a játékot. A hájp maximum a letöltésekben van, ott lehet birkulni. Ha valamiért kiadsz pár ezer forintot, ott nehezebb.
  • kalapos01
    #6
    Itt szó sincs eladott példányszámról, csak bevételről. Bevételeket meg össze lehet vetni. A Times is 1 milliárd dollár bevételt hozott? Nem mintha annak lenne köze az entertainmenthez. Könyv, zene jöhetne, de abból sem fogsz egymilliárdot behozni. Az itt a lényeg, hogy Cameron is, az Activision is legyártott sok év munkával valamit, amiért két hét alatt egymilliárdot fizettek az emberek. A lehetőség adott minden szektorban.
  • Kindred Blades
    #5
    A Modern Warfare eladott példányszámának rekordját megdöntötte a reggeli New York Times!

    Ha már keverjük a műfajokat, csináljuk rendesen.
  • anubys1984
    #4
    Hát bizony, azoknak elővárosok nélkül is bőven 30 millió felett van a lakossága...
  • finizlik
    #3
    Bf3 már van :|

    Azért látszik hogy a hype-ra megy a nép...
  • morden
    #2
    "30 millió játékosa nagyjából annyi, mint New York, London, Tokió, Párizs és Madrid lakossága összesen." hát föciből nem túl erős az kiadó :D ( vagy csak csal és nem az elővárosokkal együtt érti :D )
  • bladesoft
    #1
    :D
    Ami jó,az jó.
    Jövőre azért jobban össze kell kapniuk magukat..mert közeleg a BF3 is.(ami jó)