6
  • xido
    #6
    Majdnem megfogtál,hol volt ott kastély,de aztán rájöttem,hogy te a 2.részre gondolsz Monteriggione-ra...Brotherhoodban Rómát fejlesztgeted "csak"..

    Ender..szerintem itt valami direkt minimálra vett képet látunk általában,mert a korai részek is hasonlóan mutattak a neten,aztán nagy felbontáson,amit lehet maxra állítva tényleg szépek a városok és a karakterek...
  • Ender Wiggin #5
    A kastélyfejlesztés, meg egy gatyi, egyáltalán nem realisztikus minigame között bazi nagy a különbség. Ez nem illik ide, lefogadom, hogy arra kell csupán, hogy ne érjen véget az egész 5-6 óra játék után. Ha ez a grafika nem tűnik rossznak, akkor nyilván konzolosok vagytok, vagy valami 10 éves vason toljátok a Return to Na Pali-t...
  • narumon
    #4
    A grafikája sem tűnik rossznak és a játékmód is érdekes lehet. Brotherhoodban kurva jó volt, hogy lehetett a kastélyt és környékét fejleszteni, bár ott igazán sok értelme nem volt, azt a részt ott jobban ki kellett volna dolgozniuk és akkor hatalmas játék lett volna. Így csak szimplán jó volt.
  • xido
    #3
    Ijesztően hat a grafikája videón az összesnek,de szerencsére játék közben teljesen más élményt nyújt..
  • Lokker
    #2
    Szerintem teljesen rendben van a grafikája, emellett érdekesnek találom ezt a Tower Defense mod-ot a játékban. Várjuk sok szeretettel. :)
  • Ender Wiggin #1
    Hát ez elég nagy hülyeségnek tűnik. Emellett nagyon gagyi a grafikája, remélhetőleg ez nem a PC-s változat...