5
  • zserrbo
    #5
    Pl mostanában a vodánál nagyon rendesek az ügyfélszolgálatosak és nem is idióták. A baj ott van, hogy már a max 48 óra is letelik másodjára is pár órán belül de még mindig nem vagyok előfizus.
  • zserrbo
    #4
    Az a baj, hogy nem mindig csak azzal van gond akinek elmondjuk a problémát, hanem azzal hogy ennyinél meg is ragad a dolog, mert érdemben tenni vmit is ami megoldja a problémát az már sok esetben luxus.
  • Pretorian
    #3
    "Ennek egyik eszköze lehet, ha felkínáljuk számára a visszahívás lehetőségét, melynek azonban jelentős költségvonzata lehet a cégre nézve" - de sajnálom őket bazdmeg, hogy az általunk kicsengetett tarifa tizedéért vissza kell hívjanak a saját nem működő, fos szolgáltatásukkal kapcsolatban.
  • jeti00
    #2
    persze, mivel ha elmegy a neted 1 percre máris elszáll az agyad és telefonálgatsz :) ha sokat kell várni akkor rengeteg várakozó van, így is nagyon sokan dolgoznak ilyen téren, hogy minél előbb fogadják a hívást. próbálkozz 22 után ha ráérsz, éjszaka könnyebb bejutni ha nincs nagy probléma.
  • chuky123
    #1
    t-home nál katasztrofális várakozási idők vannak. Volt olyan hogy 10 percig várakoztattak míg kapcsoltak 1 élő embert.