27
-
#27 Bilibe lóg a kezed -
#26 Olyan nagy vita van mindig konzol és pc között...
Ha kiadnák ide is oda is, lehet sokkal többet el tudnának adni, és nagyobb bevétel lenne. -
Gyuszopapa #25 Ja már lassan szüléskor konzol van a gyerek kezében. -
hunwhite #24 Manapság már a 3 éves gyereknek is konzolja van! Ezért van az, hogy ezen a fronton erősítenek a gyártók! A kedves szülő sokkal egyszerűbben és olcsóbban veszi meg a konzol cuccot mint egy ütős pc-t. Persze később a gyereknek kell majd pc is :)
Ezért van az, hogy nagyon sok noob van a konzolos játékokban és persze egy pc-s profi meg ha bemegy egy ilyen játékba akkor fullcsiternek van kikiáltva :) -
wednes #23 Nem tudsz olyan játékot mondani, aminek alig volt reklámja mégis eladtak 4-5 millió belőle. A Witcher reklámja semmi, 20-30x kisebb mint a nagy címek esetében. Akkor szerinted az actinál hülyék, hogy elvernek 100 millát reklámra egy COD-nál?
Azért mert NEKED bereklámozta bőven a PC-s változat előre, a konzol játékosok 90%-nak meg nem. Ezt kell megértened. Sokat számít, hogy mennyire sulykolnak valamit. A WIN95 hype-nál, volt olyan, aki levette a dobozt a polcról és megvette, aztán később jött csak rá, hogy ehhez PC is kell otthonra.
Nem jobb, hanem biztosabb bevétel. És azért tolták el a konzolt, mert nincs elég kapacitásuk és pénzük a konzol hype-hoz. Most majd lesz. -
#22 Látom nem teljesen érted amit írok,de segítek.:)
(Novaterra ez nekedis megy)
Nem kell reklám MERT a pc változat bőven bereklámozta,és a pc megjelenés ELÖTT hangoztatták a konzol megjelenést,ennél több reklám tetszik nem tetszik nagyon nem kell a konzol változatokhoz, az bőven elég reklám hogy pc-n jó értékeléseket kapott és sikercím.
A pc tűnt jobb bevételnek,,,Hát ilyet nem olvastam sehol ellenben olyanokkal hogy pc-n jobban megvalósítható stbstb...:)
Ilyen kijelenteni hogy a pc tűnik a jobb bevételnek akárhonnan nézi az ember a világ legnagyobb ostobaságára vall manapság.
MINDEN fejlesztő áttér elöbb utóbb arra hogy a konzol legyen az elsőszámú, és ez alól a sokáig nagy konzolhaterektől fröcsögött Blizzard sem kívétel mostanra. -
wednes #21 Nem kell reklám? A COD-oknál akkor szerinted miért költenek 100 millió dollárt reklámra?
De a legtöbb hpye címre elmegy vagy 50 millió, csak erre. Pedig mondhatnánk, hogy nem létezik, hogy a COD-ról ne hallott volna bárki is, pedig... A legtöbb vásárló csak akkor vesz meg valamit, ha 24 órában 10x hall róla. Nem abból a 5-8%-ból kell kiindulni aki lesi a fórumokat, vesz újságot vagy olvas online stb. Nagyon sokan csak azt veszik, amit látnak a polcon (jó előnyös helyen) illetve, mikor a szuperkupa reklám idejében leadnak (COD). Még én is ismerek olyat itt magyarisztánban aki így vásárol, hogy polcról nézelődik.
Ezt az ordenáré baromságot, ahogy fogalmaztál, meg a készítők mondták. És ezt mi sem támasztja alá jobban az a TÉNY, hogy PC-re jelent meg, eddig. Terveznek konzol verziót az is tény, mert abban még több pénz van. Csak azzal óvatosan kell bánni a kezdetekkor, mert ha ott bukás van akkor elúszott minden. -
#20 Talán az sem véletlen, hogy a Blizz, akik eddig nagyon kerülték a konzolos kiadásokat, most a Diablo3 esetében mégiscsak elgondolkodtak egy lehetséges megjelenésen. Pedig a játék bejelentése óta ezzel a kérdéssel bombázták őket, és a válasz mindig 'nem' volt ... a mostani E3-on meg már arról beszéltek, hogy az irányítás megoldása folyamatban van.
Mondjuk egy D3-at nem olyan bonyolult irányítani, hogy ne lehessen megoldani kontrollerre. Már PS2-n is jelentek meg hasonló stílusú hack'n slash játékok (Baldurs Gate: DA 1-2, Champions of Norath), és teljesen jól lehetett irányítani.
És ha már téma, akkor a Torchlight letölthető konzolos megjelenése volt a Runic Games "best sale day in its history". -
NovaTerra #19 "Nem kell reklám" Ugye ezt nem gondolod komolyan? Aki nem megrögzött játékos, az nem bújja a fórumokat, lesi a dátumot, hogy mikor jön ki box-ra a W2. Jó reklámmal el lehet adni a szart is, de marketing nélkül a jó játék is könnyen megbukhat. Egyébként neked, mint játékosnak nem mindegy, hogy mire mennyit adnak el? Ha olyan oltári nagy siker lesz konzolon, hogy nem lesz többé witcher pc-re, akkor nem játszunk witcherrel pc-n. Ennyi. Minden hírnél dramatizáljátok a dolgokat és ölre mentek. Mintha bármelyikőtöknek is jobb lenne attól, hogy egy játék sikeresebb ezen vagy azon. -
#18 Már ne is haragudj miért kéne reklám? Kint volt pc-n beígérték a konzol változatot és hemzsegnek a fórumok a várakozó emberekkel,nem kell reklám az már megvolt azzal hogy pc-n jól szerepelt és a bemutatókon is látta mindenki.:)
Konzolon fele ennyi idő alatt el fog menni az 1 millió ha nem mégtöbb. A fejlesztő meg majd elkezd gondolkodni hogy ha lesz witcher 3 mi legyen az elsődleges...És nem a pc lesz.
"Itt most a PC-s tűnt biztosabb bevételnek."
Ezt az ordenáré baromságot nem tudom honnan vetted hosszú idők óta szinte az egyetlen példa ahol a pc sikeresebb az a Portal 2,az is kérdéses mivel a ps3 változat mellé ingyen osztották a portal 2- pc változatát..:)
Egyszerüen szinte még új fejlesztők a Witcher 2 volt a második alkotásuk konzolra nem fejlesztettek de ők is megpróbálják és kötve hinném hogy ha jól hozzák össze konzolra ne aratna sikert. -
vg #17 Már belefáradtam, hogy magyaráznom kelljen, hogy mit írtam. Olvasd el újra. Aztán újra, majd még egyszer. Talán felfogod. -
#16 Ki beszél itt a költségekről? Az eladott példányszámról van szó.
Az, hogy nekik pénzügyileg már megérte, meg hogy örülnek az eladott 1 milla példánynak, egy dolog, és mi is örülünk neki.
A Sniper Ghost Warriorból is elment simán 1 milla konzolon, közben egy nagy rakás túró a játék. -
wednes #15 Konzol fejlesztéshez rengeteg pénz kell. Illetve nem is fejlesztéshez, hanem a reklámhoz. Az 4-5 millió+ eladás, már inkább ettől függ. Nem hiába dobták az első rész konzol változatát (és nem véletlen az se, hogy késik a 2. rész konzol verziója, pedig arról volt szó egyszerre jönnek), nem volt elég erőforrás. Itt most a PC-s tűnt biztosabb bevételnek. A konzol verzió sikere lehet még kérdéses. Mert hiába jó játék, ha nem kap elég figyelmet (aminek ára van) akkor nem tud bankot robbantani a CD Projekt. -
NovaTerra #14 Mintha nektek nem lenne mindegy mennyi fogy el box-ra, ps-re, pc-re. Részvényesek vagytok? -
Gabe18 #13 Csak ha majd konzolon ugyanennyi idő alatt eladnak 3x ennyit, akkor a 3. résznél, vagy a következő játékuknál majd meggondolják hogy pc-re kell-e fejleszteni, vagy konzolra. -
Gabe18 #12 Szerintem Nem pc játékosra gondolt 3-4 milliót, hanem hogy az 1 millió eladott Witcher 2-re jut 3-4 millió olyan aki warezba játszik vele. -
wednes #11 Én is kíváncsi leszek a konzolos eladásokra. Ha majd megjelenik akkor viszont, nyomatni kell ezerrel a CD projektnek a reklámot. Valószínű jóval több pénzért, mint, amennyibe a játék került. -
wednes #10 Egyrészt a wow-hoz harmad olyan erős gép kell mint a Witcher-hez. Másrészt ez egy rétegjáték, sokakat eleve nem is érdekel. A wow-osok nagy része ázsiai, nem is tudja, hogy ilyen játék létezik, vagy nem is játszik semmi mással.
Idővel valószínű eléri a 2 millió db-ot is a Witcher 2 PC-n. -
wednes #9 Vicces hozzáállás az, hogy a befektetett pénz többszöröse jött eddig vissza? Persze, hogy örülnek neki. EDDIG 32 millió euró bevételt értek el, ez többszöröse a 7 milliónak. Ez nem egy COD, amit orrba-szájba reklámoztak, hatalmas költségekkel. Nincs is nálunk, annyi éhes marketinges, jogász, igazgató, mint Acti-nál, akinek muszáj havonta cserélni a villát (na oda tényleg kell a nagy lóvé).
A PC-k 98%-a meg nem gamer kategória. Nálunk is van 4 PC, abból 1-et lehet gamernek nevezni, az is alsó-közép kategóriában. -
vg #8 Vicces hozzászólás, annak tudatában, hogy hány pc van a világon... 3-4 millió PC játékos a világon? Hát persze, van az úgy 20* annyi, ha már csak a WoW közel van a 10 milliós taglétszámhoz. Biztosan nagyon örültek a gyér eladásnak, még buliztak is rá. -
#7 Örülnek mert még nem adtak ki konzoljátékot de az 1 millát szerintem x360-on kb fel ennyi idő alatt el fogja érni ha nem többet.
Szép eredmény ez pc-n de állítom hogy van vagy 3-4millió játékos.:) -
wednes #6 A "szenved" kifejezés nem kicsit ferdítés.
Pont, hogy nagyon örülnek neki, hogy ilyen hamar megközelítették az 1 millió példányt. Első héten volt 400 ezer, már nyereségre tettek szert. Ugyanis a fejlesztési+ marketing ktg. került nekik 7 millió euróba. Igen ennyi pénzből is össze lehet hozni egy kiváló, tartalmas, szórakoztató játékot.
Egy COD-hoz persze, hogy több kell, mert ott meg 100 milliót is elvernek reklámra. Konzolon a reklámra elköltik a fejlesztési költség többszörösét, azért bukás 1-2 milliós darabszám ott. -
#5 Manapság nem a PC a piac, ezt meg kéne már érteni. Ha valaki pénzt is akar keresni a játékával, akkor inkább konzol fronton próbálkozik először.
Ott a Witcher2, eddig csak PC-n jelent meg, és csak szenved, hogy valahára elérje az 1 milliós eladott példányszámot. Konzolon ennél jóval gyengébb játékból is elmegy az 1 milla. -
#4 Abból a 2-300 ezer emberből akik pc-re még mindig agyatlanul megveszik ezt az új COD címre abszolút nem méltó szemetet hogy 2-3 hónap után elfelejtsék,biztos lesz akit ez a hír fel fog izgatni...:D -
Marko001 #3 Vagy inkább egy "Gyökkér edition"? :D -
#2 Kemény vagy mint egy hardened edition -
hkoDAVID #1 LÁL! Hardened edition! XD
Inkább: Gyökkér edition! Ott szenvednek a béna joystick-ukkal, fele úgy játszanak mint egy egeres, ráadásul a konzolos réteg se alkalmas erre az egészre alapból. Még hogy hardened edition...pff