5
  • Inquisitor
    #5
    Azért ha a te kezedben van annak a cégnek az összes licence, aki az egész mobiltelefon mizériát kitalálta és kidolgozta, akkor licenc ügyileg HW szinten nem nagyon köphet az Apple a levesedbe, se más. Hiába van más cégeknek is kb. ennyi licence, mind azokra épülnek amit a Motorola kidolgozott. Ügyes húzás. Más kérdés, hogy ők is kekeckedni akarnak mint Apple és MS, vagy védelem okán kellett?
    Viszont van egy érzésem, hogy a következő Nexus nem Samsung lesz :)
  • Petya19
    #4
    A Google ne kövesse az epölt, mert a drága fosok nyártójából egy is elég.
  • Cat #3
    Nem csak a google, a facebook sem tud mit kezdeni az ügyfelekkel. Semmilyen supportjuk nincs, egy hivatalos kérést csak a fejlesztői fórumon (azaz mindenki előtt) vagy egy IRC chaten lehet feltenni (ahol ha nem tudják, akkor ennyi). Ha problémád van senkihez nem tudsz fordulni, nincs kit felhívni.
  • Doktor Kotász
    #2
    Ez a cikk semmiről sem szól.
  • asysoft
    #1
    Nem igazán értem a fejtegetés alapját, kb mintha a felvásárlással a Motorola elporladt volna... Tudtommal az az álláspont, hogy nem kerül beolvasztásra->Moto majd foglalkozik a vevőkkel.

    "A Google számára az Apple jelentheti a követendő példát, legalábbis, ami az ügyfelekkel való kapcsolattartást illeti."
    No, ha ez megvalósul, akkor lehet majd Larry Page-től is olyan örökbecsűeket olvasni, mint "tartsd máshogy"?