19
-
#19 Elgondolkoztam. De azért gondolhatod, hogy megfelelő végzettség nélkül nem kapkodnak az ember után. :)
Lehet, hogy írni valamennyire tudok (azért nagyon-nagyon messze vagyok én egy Tóta W. vagy CovBoy szinttől), de eladni magamat már nem. :P -
#18 Tényleg Cif, azon még nem gondolkodtál, hogy ezt főállásban csináld valahol? Érzéked meg van az íráshoz és szerintem szereted is, tökéletes meló lenne :) -
#17 Aztakibaéletbe!
Remélem lesz ez duplaennyi is!
:D -
hegege #16 Én kimásoltam ak összes űrsiklós cikket, wordbe és megformáztam kicsit ,de ezzel az utolsó cikkel egyenlőre 140 oldalnál járunk:) 90-et el is olvastam már belőle ..:) -
#15 Én sem értem ezt az olvasó elalszik dumát. Mondom én, aki 100 oldalas írásokat rittyent. :) -
Wharyoo #14 Az olvasó majd eldönti, hogy alszik-e, ha más nem, elolvassa több darabban... Lehet könyvben kéne kiadni inkább ezeket, akkor talán nem okoskodnak bele mindenféle "szakértök" ;)
Btw, javult a múltkor emlegetett nyelvtani hibák száma, de azért egy korrektor még mindig jobban ráférne a cikkre mint egy ollókezü föszerkesztö :D -
Thrawn #13 Szerintem az MCSE Csillagászati évkönyvében lenne a helye. Az 1979-es bemutató cikk méltó párjaként. -
Crane #12 :D ... Nem csodálom, hogy a főszerkesztő csepegteti az írásaidat. Gyakorlatilag ezt tartja életben az SG-t. Legalább is nálam még emiatt nincs törölve a könyvjelzők közül. -
Deus Ex #11 Emellett ez a sorozat alapját képezhetné egy, az űrsikló korszakot bemutató monográfiának, bár ebből még nehezebb lenne pénzt csinálni. Talán egy AERO Magazin extraként vagy különszámként lenne leginkább esélye. -
Deus Ex #10 Csatlakozom. A t. olvasó majd kialussza magát ha elfáradt, de ez a cikksorozat magyar nyelven hiányt pótló, emellett benne van a portál tíz legjelentősebb írása között. Ez a lényeg, nem a hanyag fordítással másodközölt kis bulvár-színesek. (Mégha a pézt azok is hozzák..) -
sata75 #9 Pardon, "FŐszerkesztőnek" !! :) -
sata75 #8 Szép munka. Imádom ezt a cikksorozatot, értelmezhető a szöveg nekem laikusnak is, jók a képek stb.
Csak baromi sokat kell várni 2 rész között. Üzenjük a szerkesztőnek kapja össze magát mert nem küldünk neki sört! :) -
#7 Közeharcot folytatunk a főszerkesztővel, hogy ne nyúljon rétestésztává a cikksorozat. :)
Én kilométer hosszú cikkeket írok, ő meg szétvágja őket, mert az sem jó, ha olyan hosszú, hogy elfárad az olvasó, amíg a végére ér. :)
A következő rész jelen formában már le van adva. :) -
#6 Jó kis cikk, csak kár, hogy mire kezdtem volna belelendülni, akkorra pont véget ér... Remélem a folytatásra nem kell sokat várni! -
Thrawn #5 Nem biztos, hogy szétesett volna. Már tizenegynéhány másodperccel a robbanás előtt észlelték a jobb oldali rakétában a nyomáscsökkenést, amit a kifúvás okozott, de a katsztrófa nem az eltérő tolóerő miatt következett be. Persze lehet, hogy ez később fokozódott volna és mindenképp szétszakad a rendszer. -
#4 A JSC milyen klafa terv volt, kár hogy nem lett belőle semmi!
-
Crane #3 Sajnos akkora erők dolgoznak ott, hogy bármely oldalon ereszt el a tömítés, az egyensúly felbomlása miatt azonnal darabokra szakad az egész szerkezet.
Frankó cikk amúgy. -
Thrawn #2 Hogy a Challenger katasztrófája mekkora balszerencse volt! Ha az ellenkező oldalon keletkezik a sérülés, kifelé történik a kifúvás, talán baj nélkül kiég és leválik. Esetleg a kisebb (és csálé) tolóerő miatt más pályára áll, vagy végső esetben kényszerleszáll Spanyolországban, úgy tudom, bizonyos magasság és sebesség elérése után ott van a kijelölt hely kényszerleszállásra. Persze ettől a gondok még fennálltak volna és - főleg, ha sikeres a pályára állás - tovább erőltetik a feszített tempót. Az az csak elodázódott volna a katasztrófa. -
#1 Hatása = "Igyekszünk olyat építeni, ami nem robban fel."