19
  • [NST]Cifu
    #19
    Elgondolkoztam. De azért gondolhatod, hogy megfelelő végzettség nélkül nem kapkodnak az ember után. :)

    Lehet, hogy írni valamennyire tudok (azért nagyon-nagyon messze vagyok én egy Tóta W. vagy CovBoy szinttől), de eladni magamat már nem. :P
  • Fenrir
    #18
    Tényleg Cif, azon még nem gondolkodtál, hogy ezt főállásban csináld valahol? Érzéked meg van az íráshoz és szerintem szereted is, tökéletes meló lenne :)
  • NEXUS6
    #17
    Aztakibaéletbe!


    Remélem lesz ez duplaennyi is!
    :D
  • hegege
    #16
    Én kimásoltam ak összes űrsiklós cikket, wordbe és megformáztam kicsit ,de ezzel az utolsó cikkel egyenlőre 140 oldalnál járunk:) 90-et el is olvastam már belőle ..:)
  • Molnibalage
    #15
    Én sem értem ezt az olvasó elalszik dumát. Mondom én, aki 100 oldalas írásokat rittyent. :)
  • Wharyoo
    #14
    Az olvasó majd eldönti, hogy alszik-e, ha más nem, elolvassa több darabban... Lehet könyvben kéne kiadni inkább ezeket, akkor talán nem okoskodnak bele mindenféle "szakértök" ;)

    Btw, javult a múltkor emlegetett nyelvtani hibák száma, de azért egy korrektor még mindig jobban ráférne a cikkre mint egy ollókezü föszerkesztö :D
  • Thrawn
    #13
    Szerintem az MCSE Csillagászati évkönyvében lenne a helye. Az 1979-es bemutató cikk méltó párjaként.
  • Crane
    #12
    :D ... Nem csodálom, hogy a főszerkesztő csepegteti az írásaidat. Gyakorlatilag ezt tartja életben az SG-t. Legalább is nálam még emiatt nincs törölve a könyvjelzők közül.
  • Deus Ex
    #11
    Emellett ez a sorozat alapját képezhetné egy, az űrsikló korszakot bemutató monográfiának, bár ebből még nehezebb lenne pénzt csinálni. Talán egy AERO Magazin extraként vagy különszámként lenne leginkább esélye.
  • Deus Ex
    #10
    Csatlakozom. A t. olvasó majd kialussza magát ha elfáradt, de ez a cikksorozat magyar nyelven hiányt pótló, emellett benne van a portál tíz legjelentősebb írása között. Ez a lényeg, nem a hanyag fordítással másodközölt kis bulvár-színesek. (Mégha a pézt azok is hozzák..)
  • sata75
    #9
    Pardon, "FŐszerkesztőnek" !! :)
  • sata75
    #8
    Szép munka. Imádom ezt a cikksorozatot, értelmezhető a szöveg nekem laikusnak is, jók a képek stb.
    Csak baromi sokat kell várni 2 rész között. Üzenjük a szerkesztőnek kapja össze magát mert nem küldünk neki sört! :)
  • [NST]Cifu
    #7
    Közeharcot folytatunk a főszerkesztővel, hogy ne nyúljon rétestésztává a cikksorozat. :)
    Én kilométer hosszú cikkeket írok, ő meg szétvágja őket, mert az sem jó, ha olyan hosszú, hogy elfárad az olvasó, amíg a végére ér. :)

    A következő rész jelen formában már le van adva. :)
  • B0nFire
    #6
    Jó kis cikk, csak kár, hogy mire kezdtem volna belelendülni, akkorra pont véget ér... Remélem a folytatásra nem kell sokat várni!
  • Thrawn
    #5
    Nem biztos, hogy szétesett volna. Már tizenegynéhány másodperccel a robbanás előtt észlelték a jobb oldali rakétában a nyomáscsökkenést, amit a kifúvás okozott, de a katsztrófa nem az eltérő tolóerő miatt következett be. Persze lehet, hogy ez később fokozódott volna és mindenképp szétszakad a rendszer.
  • NEXUS6
    #4
    A JSC milyen klafa terv volt, kár hogy nem lett belőle semmi!
  • Crane
    #3
    Sajnos akkora erők dolgoznak ott, hogy bármely oldalon ereszt el a tömítés, az egyensúly felbomlása miatt azonnal darabokra szakad az egész szerkezet.

    Frankó cikk amúgy.
  • Thrawn
    #2
    Hogy a Challenger katasztrófája mekkora balszerencse volt! Ha az ellenkező oldalon keletkezik a sérülés, kifelé történik a kifúvás, talán baj nélkül kiég és leválik. Esetleg a kisebb (és csálé) tolóerő miatt más pályára áll, vagy végső esetben kényszerleszáll Spanyolországban, úgy tudom, bizonyos magasság és sebesség elérése után ott van a kijelölt hely kényszerleszállásra. Persze ettől a gondok még fennálltak volna és - főleg, ha sikeres a pályára állás - tovább erőltetik a feszített tempót. Az az csak elodázódott volna a katasztrófa.
  • Chocho
    #1
    Hatása = "Igyekszünk olyat építeni, ami nem robban fel."