10
-
#10 "Tehát mindig egy fokkal erősebb ellenfeleket kapunk, mint a hősünk."
Vajon partyban kinek a szintje fog számítani, a legnagyobb karié?! :o) -
Zolivok #9 na belőled se lesz normal gamer sose -
Szefmester #8 Hamarabb futnak el, és ha társat látnak odacsalnak hozzá.
De ki tudja, lehet azt jelenti hogy a naaaagy Diablo nem a szintedhez illő minionokat uszítja rád, az aktuálisan legjobb cuccokkal, hanem személyesen megy hozzád ő maga, úgy a második heraldja után. Ha van esze legalábbis... -
sanjero #7 Én pont emiatt a rendszer miatt nem játszottam végig a Sacred II-t. Valahogy azt éreztem, hogy felesleges xp-t gyűjtenem, mert mindenki ugyanazon a szinten van mindig, mint én... -
NovaTerra #6 Inferno +1 nehézségi szint azért van, hogy nehéz legyen. Ha te "aratni" akarsz, akkor leveszed a nehézséget és aprítod a népet.
Ne legyen már a nehéz fokozat is kihívás mentesen könnyű! -
Stranger666 #5 még mindig vissza tudsz menni nightmare kariddal normálra is... -
FoodLFG #4 okosabb ellenfelek ?
Na persze... :D -
lamer the true #3 Várj még azzal az indítással. Pár éve már mondogatják, hogy jön. -
#2 Értem, és szeretem a kihívást, de ez azért nem kicsit idegesít:
"ha a mi karakterünk 60-as szinten van, akkor minden ellenfél 61-es szinten lesz".
Sokszor kifejezetten azért indítottam el a Diablo 2-őt rohadt erős karakterrel, hogy az Act 1-2-ben "arassak"... mert imádtam a "szuperhősködést".
Hát, ennek lőttek.
-
pasi29uk #1 Végre egy jó hír! :)))