10
  • Mydgard
    #10
    "Tehát mindig egy fokkal erősebb ellenfeleket kapunk, mint a hősünk."

    Vajon partyban kinek a szintje fog számítani, a legnagyobb karié?! :o)
  • Zolivok
    #9
    na belőled se lesz normal gamer sose
  • Szefmester
    #8
    Hamarabb futnak el, és ha társat látnak odacsalnak hozzá.

    De ki tudja, lehet azt jelenti hogy a naaaagy Diablo nem a szintedhez illő minionokat uszítja rád, az aktuálisan legjobb cuccokkal, hanem személyesen megy hozzád ő maga, úgy a második heraldja után. Ha van esze legalábbis...
  • sanjero
    #7
    Én pont emiatt a rendszer miatt nem játszottam végig a Sacred II-t. Valahogy azt éreztem, hogy felesleges xp-t gyűjtenem, mert mindenki ugyanazon a szinten van mindig, mint én...
  • NovaTerra
    #6
    Inferno +1 nehézségi szint azért van, hogy nehéz legyen. Ha te "aratni" akarsz, akkor leveszed a nehézséget és aprítod a népet.
    Ne legyen már a nehéz fokozat is kihívás mentesen könnyű!
  • Stranger666
    #5
    még mindig vissza tudsz menni nightmare kariddal normálra is...
  • FoodLFG
    #4
    okosabb ellenfelek ?
    Na persze... :D
  • lamer the true
    #3
    Várj még azzal az indítással. Pár éve már mondogatják, hogy jön.
  • IMYke2.0.0.0
    #2
    Értem, és szeretem a kihívást, de ez azért nem kicsit idegesít:
    "ha a mi karakterünk 60-as szinten van, akkor minden ellenfél 61-es szinten lesz".

    Sokszor kifejezetten azért indítottam el a Diablo 2-őt rohadt erős karakterrel, hogy az Act 1-2-ben "arassak"... mert imádtam a "szuperhősködést".
    Hát, ennek lőttek.
  • pasi29uk
    #1
    Végre egy jó hír! :)))