6
-
Pintyőke #6 Kokemeny reklam! "Kozepszintu" cegek felkapaszkodasanak probalkozasai. Amugy nincs ezzel semmi gond...
Optikat kihuzni nem dunszt. Penz kerdese az egesz. Alepitmeny kell vagy meg az sem. Csak legyen pozna. :) Itt az a kerdes, hogy kitol kapjak a netet? Ott kell keresni a nagyobb volumenu technologiat. Valoszinuleg ott nem D-Link -el oldottak meg. :)
Amugy meg jo teszt kornyezet az "uj" technologiak kiprobalasara. ;)
Sok sikert hozza! -
morden #5 Nemrég voltam egy másik fesztiválon Magyarországon 35 ezerből kb 30 ezer külföldi volt, nem volt térerő seinternet, és ez így jó! Nem akarok kommunikálni a külvilággal, ha már egyszer szabin vagyok és elmegyek fesztiválra :D -
#4 Külföldre is reklámértékkel bírhat Európa legnagyobb fesztiváljának a zökkenőmentes informatikai hátterének biztosítása. -
Cat #3 Szerintem ennek a reklámértéke sokkal nagyobb, mint a bevétel. (Habár néha elgondolkodom, hogy a globális márkákon kivül ki a fenének éri meg ott hirdetni, amikor a hetijegyek 80%át külföldön adták el...) -
#2 "csak ötödik helyen említették a megrendeléssel járó bevételt" Persze mindig ez a duma. Egy cég sem akar pénzéhesnek tűnni, hiába az mind. -
KGer #1 ez egy jó cikk