6
  • Pintyőke
    #6
    Kokemeny reklam! "Kozepszintu" cegek felkapaszkodasanak probalkozasai. Amugy nincs ezzel semmi gond...

    Optikat kihuzni nem dunszt. Penz kerdese az egesz. Alepitmeny kell vagy meg az sem. Csak legyen pozna. :) Itt az a kerdes, hogy kitol kapjak a netet? Ott kell keresni a nagyobb volumenu technologiat. Valoszinuleg ott nem D-Link -el oldottak meg. :)

    Amugy meg jo teszt kornyezet az "uj" technologiak kiprobalasara. ;)

    Sok sikert hozza!
  • morden
    #5
    Nemrég voltam egy másik fesztiválon Magyarországon 35 ezerből kb 30 ezer külföldi volt, nem volt térerő seinternet, és ez így jó! Nem akarok kommunikálni a külvilággal, ha már egyszer szabin vagyok és elmegyek fesztiválra :D
  • Laza
    #4
    Külföldre is reklámértékkel bírhat Európa legnagyobb fesztiváljának a zökkenőmentes informatikai hátterének biztosítása.
  • Cat #3
    Szerintem ennek a reklámértéke sokkal nagyobb, mint a bevétel. (Habár néha elgondolkodom, hogy a globális márkákon kivül ki a fenének éri meg ott hirdetni, amikor a hetijegyek 80%át külföldön adták el...)
  • shenmuedc #2
    "csak ötödik helyen említették a megrendeléssel járó bevételt" Persze mindig ez a duma. Egy cég sem akar pénzéhesnek tűnni, hiába az mind.
  • KGer
    #1
    ez egy jó cikk