19
-
#19 Ahogy ktamas74 mondja, Admin kell. Meg pl Votekick.
Ha vkit sokat Votekickelnek, átvilágíthatják az installját pl texhack után keresve (file módosított dátumja árulkodó, de szimplán meg is leshetik hogy az a képfile megegyezik e a nevével, akár erőböl újra is telepítheti neki a COD-ot.). Vagy szimplán kapja a bannokat. -
ktamas74 #18 Dehogynem lehet. Egy admin kellene hozzá, aki IP ban-t osztogat. Csak azt már minőségi szolgáltatásnak hívnák. Mellesleg COD rajongó vagyok a COD4-ig bezárólag. Amit utána kiadtak játék címén, az egy rakás ***. -
#17 Fingod nincs a cheatekről meg anticheatekről mi? :) Kvázi lehetetlen kivédhetetlen anticheatet csinálni.
Aki meg a taktikus multi hiányáért sír keressen másik játékot, sosem erről szólt a CoD. -
#16 Már látom magam előtt, ahogy a magyar hadseregbe beépült "John Smith", kigyúrt afro-magyar baka, a Lisztferihegyen, éppen a "Tiketsz plíz" akcíóban vesz részt:)
Aztán Amerika szétcsapja az éppen elkészült 4-es metrót, majd az éppen felújított Nyugati pu. a fejünkre hullik... extázis -
#15 Fél óra letöltést megér a 4 órás scriptlövölde :) duplaannyi mint egy film. -
Ender Wiggin #14 a puhányok cod-ot, az igazi férfiak UT-t nyomnak. :-) -
Zolivok #13 steamen reportolhattok is .p -
#12 Ha már a történelem legtöbb scriptjével dolgoztok, kedves fejelsztőbácsik, akkor a MultiPlayer-t próbáljátok megoldani úgy, hogy ne az agyatlan, skill nélküli rohangászás legyen a mód, hanem igenis a minnél jobb, taktikus, stratégikus, összevont mozgásokra.
Jah, és jó lenne, ha a cheatek ellen vmi értelmeset kitalálnátok, mert MW2 Hack hamarabb volt, mint Release.
Meg hiába reportoljuk öket körülményesen a steamen, le se kaksizzátok. -
#11 Dehogy... nagyon jó fejlesztő csapatok vannak, és még több tehetséges ember, akik valami kivételeset tudnának/tudnak alkotni.
Megmondom én, hogy mi itt a probléma: a baj az, hogy ezeknek a tehetséges embereknek olyanok dirigálnak, mint F. Gibeau, vagy R. Kotick... -
Ender Wiggin #10 "mit csinálhattunk volna jobban?" Ez magas labda. Oldalakon át lehetne sorolni. Én azzal kezdeném, hogy hagyjuk már azt, hogy a játékos által irányított karaktert fejbe lövik és belső nézetből fordul fel. Egyszer elment, de 4x már kicsit soKK.
AI minek? Sztori orientált (?) scriptes, rail-shooter játék, nem az AI a lényeg. -
Zolivok #9 első +,+,+ sg-n amit osztok komoly ezen picit nevettem is -
Hoz_Hun #8 A 'No Russian' az MW2 egyik kulcspontja?? Nem lehetett volna másképp tálalni? Szeretem az MW2-t, de az a rész egy mocsok. Mindig átugrom. -
kanduhr #7 Kezdhetnék azzal, hogy írnak bele AI-t. -
Gyuszopapa #6 Sajnos ezek a dolgok már nem csak a Cod szériára jellemzőek.Szinte minden ami régebben készült pc-re elfosodott. -
Wlanseraf #5 Mivel semmit nem tudnak kitalálni.... mivel nincs értelmes fejlesztő csapat:D -
#4 Ha az utakat nézzük, már most olyan, mintha szétlőtték volna, habár a 8. ker már most háborús zóna, az mw4-ben feltűnhetne... -
Woodsnail #3 hahahaha :D -
#2 Csak egyszer lehetne Budapestet szétlőni, csak egyszer! -
#1 Nagyonjó, nagyoncsodás,még egy adag """izgalmas""" script csata kb 4 órány játékban tálalva...Majd ha egyszer lesz akár tizedannyi sztori,hangulat és játékélmény benne mint mondjuk az MSG akárhanyadik részében akkor aztmondom hogy oké,de jelenleg ilyen téren még ezredannyi sincs bennük..:D
Talán a multira kéne koncentrálni nem a 4 órányi single részre, és észrevenni hogy a klánok eltüntek (ezeket az új konzolos és maradék pc-s MW2 és Black ops klánokat inkább hagyjuk..:DDD) a pc multi az MW2 óta halott téma, és a COD4hez képest egy rombabutított szemét az egész, a régebbi részekhez pedig már nem is hasonlítanám, mert mintha nem ugyan arról a címről beszélnénk...