9
  • koschwarz
    #9
    91-es :DDDD
  • dronkZero
    #8
    Eheh, kedvenc játékomban, az Another World-ben(1991) is meghal a csóka. :)
  • koschwarz
    #7
    mondjuk én végigjátszottam, mert utálok valamit félbehagyni, de egy idő után azért tényleg gépiesen, nyögvenyelősen gyűrtem a küldetéseket, aztán szerencsére a vége felé, különösen onnan, ahonnan már nem lehetett visszafordulni (heart of darkness vagy mi volt) megint felpörgött a játék, sőt, az egyik befejezés engem kifejezetten , kellemesen meglepett.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    az egyik befejezésben a főhősünk meghal, na ilyet sem láttam még előtte játékban
  • koschwarz
    #6
    hát igen, nekem is az utazásoknál mindig olyasmi villant be, hogy mondjuk egy helikopterre ülök vagy egy kisrepülőre, mint egy b kategóriás akciófilmben, de ehelyett buszozunk :D

    ez hogy nem esett le a dizájnereknek annak idején, érthetetlen.
  • dronkZero
    #5
    Nekem nem ment el egynek, valahol a felénél abbahagytam, és soha többet rá nem néztem. Elkezdtem én is buszozni, de akkor meg sokat kellett gyalogolni a buszmegállótól/ig, úgyhogy az már nem segített rajtam. Az nekem is felbaszta az agyam, hogy feszt átküldött keresztbe az egész szájbavert térképen. Küldetés felvétele bal alsó sarok, végrehajtani a jobb felsőben kell, a következő küldetést meg a bal felső sarokban lehet felvenni, és a jobb alsó sarokban végrehajtani...hát csinálja ezt, akinek hat anyja van.

    Egyébként meg attól is felfordul a gyomrom újabban, hogy miért kell totálisan elkúrni egy ilyen szabadon bejárható mapot? Két kilométeren belülre le van scale-ezve egész Afrika. Sivatag-szavanna-esőerdő-szavanna-sivatag. Mindez két szájbavert kilométeren.
    Inkább lettek volna külön sivatagos, szavannás, meg esőerdős mapok, kisebbek, köztük repülővel(animációban) közlekedés... de nem, be kellett szorítani mindet egy mapra...
    Tudom, nem új trend ez, GTA3 is már ilyen volt, akkor kezdtem el utálni az ilyet.
  • koschwarz
    #4
    mondjuk én buszoztam ezerrel...érted, kemény zsoldosarc vagyok, de mindig buszra szállok, hogy a csirkés ketrecekkel a tetőn, nyomorogjak a bennszülöttekkel az 50 fokban a buszon... :DDDD

    mivel mindig mindenki meg akart ölni (az is mekkora baromság volt már, hogy csak a fővárosban nem így volt, és oda-vissza dolgozhattam mindegyik oldalnak...), és ezek a random harcok kis idő múltán inkább unalmasak és frusztrálóak voltak, nem volt értelme átvágni magam a minden küldetéshez a az egész dzsungelen. engem idegesített, hogy mennyire tendenciózusan a térkép másik felébe "kellett" rakniuk minden kibaszott küldetést.

    na mindegy. ettől függetlenül összességében egy "egyszer elmegy"-nek jó volt a játék, szeretem az ilyen dzsungeles témákat.

    reménykedem benne, hogy ezeket a fasságokat javítják.
  • dronkZero
    #3
    Ja, nem is az autózással volt gond, hanem az ellenség termelődéssel... Ha mondjuk csak akkor települtek volna vissza, amikor elmentjük a játékot(alvás, ugye), azzal már ki lettem volna békülve. De kb hátat fordítottam, és a kiirtott őrhely megint tele lett ellennel.
    Sőt, ez be is vitt volna egy kis dilemmát a dologba: kiirtott térképen sétaautózás, de ha elbaszunk egy küldetést, akkor szopás, mert rég volt mentés, VAGY mentünk minden küldetés után, de akkor meg folyton tele a dzsungel genyókkal.

    Komolyan, szerintem csak ennyi kellett volna, hogy a szánalmas fosból egy közepesen fasza játék legyen...
  • koschwarz
    #2
    én ez eddigi videók alapján nem tudtam volna megállapítani, hogy mennyivel lesz izgalmasabb a 2. rész játékmeneténél...a 2. részben is jók voltak a harcok. de ha a 3. részben is órákat kell mászkálni a térkép egyik oldaláról a másikra, akkor az is unalmas lesz.

    arról van-e info, hogy ezt a nyomorék azonnal újratermelődő ellenfeles rendszert kidobják a picsába?
  • freemanone
    #1
    Tibikém! Olvass vissza egy cikket mielőtt kiteszed a nyilvánosság elé!

    " a játékélmény pedig a néha nagyon unalmasnak játékmenettel rendelkező második "

    talán így: a játékélmény pedig a néha nagyon unalmas játékmenettel rendelkező második

    vagy így: a játékélmény pedig a néha nagyon unalmasnak titulált játékmenettel rendelkező második