10
  • steamsux
    #10
    Számít az hogy ki találja ki először, de az is hogy ki valósítja meg jól!!

    Sok játékból hiányzik az ami SC : Caos theory-ban benne volt. A mozgási sebesség állítása bármikor az egérgörgővel. Egy remek ötlet ami jelenleg el van veszve, és a Hitman-ban beleillene.
  • kissssss
    #9
    ne kezd te is... mert még a végén szivárványszínű játék pónikat dobálok a fejetekhez annak a bizonyos piramisnak a tetejéről.
  • Grr1234
    #8
    :D
  • karcsi
    #7
    remelem vanbene piramis mera tettejerol agarok lovoltoszni tafcsoves buskaval
  • DrTre
    #6
    Hála istennek gondolnak a fejlesztők a régi Hitman játékosokra és nem csak a kocákra, akik most fognak vele először játszani és meghagynak mindent, amitől Hitman a Hitman. Ezt az Instinct módot (röntgenlátás,stb) úgy, ahogy van remélem ki lehet kapcsolni.

    Ezt a más játékokból lett lopkodva dolgot pedig el lehetne végre felejteni, főleg úgy, hogy idézőjel nélkül írjuk a cikkbe. Nem lopott sehonnan a fejlesztőcsapat, csak továbbfejlesztették a játékot. Nem fogom leírni, hogy miért nem lopás, mert elég egyértelmű. Ezt kéretik hanyagolni.
  • Ender Wiggin #5
    A Metal Gear-t hagyjuk, az egy nagyon fos epizódtól eltekintve nem PC-s játék. Az SC a Thief sikerén felbuzdulva készül inkább.
  • Kensin
    #4
    Igen, Metal Gear (1987). Ha "újdonságnak számító lopakodós és csendes gyilkosságokra koncentráló játékmenet"-ről van szó, akkor a legelsőnek én ezt jelölném meg.
    A lényeg a hátulról való leütés, anélkül hogy bárki felfigyelne ránk.
    Már itt is volt "körözöttségi ráta", egy felkiáltójel az ellenfél feje felett ha kicsit, két felkiáltójel ha nagyon észrevettek.
    Igaz nem 3D, erősen pixeles, de szerintem ez volt az első
  • Old PS Fanboy
    #3
    Istenkém, ezt annyira imádom a magyar újságírásban.
    A Metal Gear Solid sorozatot, nem hajlandóak elismerni, pedig a fen említett 2db sorozat is ebből a zseniális sorozatból építkezett (lopott).
  • amitakartok
    #2
    Sarkon való kinézés és hirtelen kilépés már a Silent Assassinban is volt.
  • Sith
    #1
    Ezek az új infók kicsit elbizonytalanítottak.. nem kicsit..

    A "körözöttségi ráta" a régebbi részekben is benne volt (igaz nem a képernyő közepén) (a blood moneyben még egy kicsit csavarva volt a dolog az újság miatt)

    A régi részekben is működött ha jól emlékszem az hogy élő pajzsnak használok valakit.
    [URL=http://www.youtube.com/watch?v=YbVHNZNdlm4]Élő pajzs és a bal alsó sarokban ott a "figyelem jelző"[/URL]
    És azt hiszem eddig is elszaladtak segítségért az őrök... sőt még a civilek is. Az átöltözés a legelső rész legelső küldetésétől fogva "alap" dolog a hitmanben

    A fedezék rendszer... nem volt valami "kezdetleges" fedezék rendszer a bloodmoneyban? vagy a Contractsban konkrétan a sarkon kinézésre kilövésre gondolok)
    (rég volt össze folynak a dologk)