25
  • DOGMAN
    #25
    "A 2D-s megjelenítés és a pályák miatt sokan vádolták azzal a csapatot, hogy egyszerűen csak lecserélték a Super Mario Bros. 3 főhősét egy rohamsisakos fickóra, ami tulajdonképpen igaz is."

    Azt hiszem nem csak ennyi volt (már rég olvastam a Doom könyvet), hanem az volt a nagy szám benne, hogy Carmack és Romero csinálták meg az első több szint mélységű parallax scroll rutint PC-re.
    Maga a módszer demonstrálása volt a nagy szám, mert azelőtt senki nem tudott ilyet csinálni PC-n. Gyakorlatilag tök mindegy lett volna, hogy mik a figurák a játékban.
    És az id azóta is csak techdemókat csinál... :D
  • Seth
    #24
    Megint átsiklassz a mondandóm felett, sebaj, kiemelem újra:

    "Abba nem kell belemenni, hogy pc-n gyorsabb,pontosabb, ez egyértelmű"
  • Flaetiru
    #23
    aha, ugyanolyan jól írányitható, akkor figy mondj egy keresztplatformos komoly fps-t, ahol lehet egymás ellen nyomulni /a portal2 csak koop/, és küzdjünk meg, te a drágalátos, professzionális joyodról, én meg a szar elavult egeremről, és aki nyer azt megkövetik ok? veszünk róla videot is meg minden, hogy legyen bizonyiték
  • Seth
    #22
    Már írtam korábban, 2001-ben jött ki.
    Amúgy látszik,hogy fingod sincs miről beszélsz,csak trollkodsz, pl a Portal 1 van konzolra, az Orange Box tartalmazza.
    Az irányításról is lehetne órákat vitatkozni, maradjunk annyiban, hogy az fps-ek ugyanolyan jól irányíthatóak,mint pc-n egér-bill kombóval. Abba nem kell belemenni, hogy pc-n gyorsabb,pontosabb, ez egyértelmű. A joy-os irányítást szokni kell, ez is egyértelmű, de megtanulható és utána már könnyen megy.Bár neked szerintem ez már a legenda témakörbe tartozik :D
  • Flaetiru
    #21
    mikor is jött ki a halo1 konzolra? kb a half-life 1 a pc-s ellenfele, és annak közelébe nem ér, szal akkor miről is beszélünk? mostanában meg ami nincs konzolra az a portal1 ,a kettő már sajnos a konzolosoknak is elérhető

    ui.: az a pc-s aki átment halozni a konzolra és szopni azzal a csúcs írányitási rendszerrel egy fpsben egy pc után, vagy minimum down-korós, vagy valami retardál überlow akinek soha semmien sikerélménye nem volt egérrel
  • Omicron
    #20
    Bár tegyük hozzá hogy Blizzard mióta felszippantott néhány EA-s arcot, visszaesett a régi hangulati faktor, pl. az SC2 hangulata közelében sem jár az első részének, de mint játék jó és működik, szóval ízlések és pofonok.
  • Omicron
    #19
    Azért még sok olyan ^^szar szülessen mint a Halo, a Bungie kb. úgy működik mint a Blizzard, amihez érnek arannyá válik:)
  • mg1992mg
    #18
    Die by the Sword... Az mekkora játék volt. :)

    Amúgy DronkZero, attól függ, kinek mi az igényes. Én pl. jobban elvagyok egy Wolfenstein-el(igen, az újjal is...), mint pl. egy Call of Duty-val. A Call of Duty már tucatjáték, semmi változatosság... És a Wolfenstein jobban megfogott történetileg is, meg a 2.vh-s hangulat is sokkal jobban tetszik.
  • dronkZero
    #17
    Az utóbbi pár évben nem volt igényes PC-s FPS.
  • zola2000
    #16
    Tudsz Mondani egy igényes PCs FPSt az utóbbi pár évből ami nincs konzolra? Talán a crysis1 volt az utolsó.
  • narumon
    #15
    Mhm ehhez képest rengeteg "vérpécés" vett az miatt a szar Halo miatt konzolt.
  • Seth
    #14
    2001-ben mikor a Halo megjelent elég pöpec grafikájú játék volt, remek coop résszel. Naná, hogy 2003-ban mikor kidobták pc-re,pl egy Medal of Honor Allied Assault után már nem tűnt egy hűdenagy számnak. Dehát mit tudod te, csak egy csőlátású konzol hater vagy.
  • Flaetiru
    #13
    bungie-t minek isteniteni azt nem tom, a halo egy tök átlagos fps volt már akkor mikor kijött, jah kérem szépen hogy a fostaliga konzolon kiemelkedőnek számít, meg az ottanni népesség alapból igénytelenebb mint a pc-s fps réteg, na ezek miatt még nem kell hypolni a szart
  • dronkZero
    #12
    Ah, Die by the Sword... Világ legortopédabb mozgású játéka, holtversenyben a Trespasserrel. :P

    Nem is egérrel volt igazán fasza, hanem joystickkal! Mármint analóg, repülőszimekhez való joyyal. Frankón visszaállt a kard középre, meg jobban lehetett érezni a suhintásokat, mint egérrel.
    Mondjuk túl sokat nem játszottunk vele, haverokkal röhögtünk a mozgás idétlenségén, meg multiban arénáztunk egy picit. Talán még nem is LANon, hanem soros kábellel...
  • wraithLord
    #11
    A Westwood már 8 éve nem alkot, megette őket az EA. De valóban, ők is meghatározók voltak anno...
    Azóta van EA Los Angeles. Akik pedig nem akartak az EA-nál dolgozni, megalapították a Petroglyph Games-t.
  • wraithLord
    #10
    Elég fura felsorolás. Olyan, mintha csak azért említené a cikk ezeket a fejlesztőket, mert a cikkíró ezeknek a történetét találta meg... X)
    Pl. ha már Call of Duty, mint nagy durrantás, akkor Infinity Ward, nem Treyarch. De kétségkívül meghatározó játék a Die By The Sword is (legalábbis nekem :)). Kismillió (szerintem majdnem szó szerint) meghatározóbb fejlesztő van/volt(/lesz :D) a játékvilágban a Treyarchnál.
  • Mourgul
    #9
    Szerintem érdemesebb lett volna végigmenni azokon a cégeken, akik most tényleg alkotnak, s azokat megnézni hogy mikor indultak és mivel: Valve, Blizzard, Westwood, Bioware, THQ - csak pár azokból amelyet már említettek tapasztalt társaim a teljes igényével, de nélkül. Engem az is érdekelne hogy oszlik meg a játékipar, EA games/Activision/Steam [Valve]/ függetlenek /THQ ....
  • Herkulles
    #8
    Blizzard The lost vikings? :)
  • liberty2
    #7
    Én csak azt nem tudom, hogy a Westwood Stuidos miért nem szerepel a listán. Tudja mindenki, hogy az EA megvette őket, de az RTS-ek terén ők voltak az abszolút úttörők.
  • Evoluti0N
    #6
    Nem nagyon értem, h a Treyarch mit keres a listán...
  • Szefmester
    #5
    A Die by the Sword nekem is nagy kedvencem volt, fura hogy a Billazrd régi újító korszakát nem említik, pedig volt 2-3 nagyon komoly játékuk.
  • Omicron
    #4
    Jah, ez hatalmas lol:)) tucat gipszjakab mint klasszikus.. ugyan.
  • Pares
    #3
    Treyarch helyett Bioware és csókolom.
  • sz4bolcs
    #2
    annak a Die by the Sword-nek csak a demojával játszottam, de rohadtul tetszett, hogy egérrel lehet irányítani a kardot, meg le lehet vágni az ellenfél testrészeit. :D
  • Looooser
    #1
    GYÁÁÁ mennyit jazz jack-eztem XDXDXD a legjobb volt!!!!