25
-
#25 "A 2D-s megjelenítés és a pályák miatt sokan vádolták azzal a csapatot, hogy egyszerűen csak lecserélték a Super Mario Bros. 3 főhősét egy rohamsisakos fickóra, ami tulajdonképpen igaz is."
Azt hiszem nem csak ennyi volt (már rég olvastam a Doom könyvet), hanem az volt a nagy szám benne, hogy Carmack és Romero csinálták meg az első több szint mélységű parallax scroll rutint PC-re.
Maga a módszer demonstrálása volt a nagy szám, mert azelőtt senki nem tudott ilyet csinálni PC-n. Gyakorlatilag tök mindegy lett volna, hogy mik a figurák a játékban.
És az id azóta is csak techdemókat csinál... :D -
#24 Megint átsiklassz a mondandóm felett, sebaj, kiemelem újra:
"Abba nem kell belemenni, hogy pc-n gyorsabb,pontosabb, ez egyértelmű" -
Flaetiru #23 aha, ugyanolyan jól írányitható, akkor figy mondj egy keresztplatformos komoly fps-t, ahol lehet egymás ellen nyomulni /a portal2 csak koop/, és küzdjünk meg, te a drágalátos, professzionális joyodról, én meg a szar elavult egeremről, és aki nyer azt megkövetik ok? veszünk róla videot is meg minden, hogy legyen bizonyiték -
#22 Már írtam korábban, 2001-ben jött ki.
Amúgy látszik,hogy fingod sincs miről beszélsz,csak trollkodsz, pl a Portal 1 van konzolra, az Orange Box tartalmazza.
Az irányításról is lehetne órákat vitatkozni, maradjunk annyiban, hogy az fps-ek ugyanolyan jól irányíthatóak,mint pc-n egér-bill kombóval. Abba nem kell belemenni, hogy pc-n gyorsabb,pontosabb, ez egyértelmű. A joy-os irányítást szokni kell, ez is egyértelmű, de megtanulható és utána már könnyen megy.Bár neked szerintem ez már a legenda témakörbe tartozik :D -
Flaetiru #21 mikor is jött ki a halo1 konzolra? kb a half-life 1 a pc-s ellenfele, és annak közelébe nem ér, szal akkor miről is beszélünk? mostanában meg ami nincs konzolra az a portal1 ,a kettő már sajnos a konzolosoknak is elérhető
ui.: az a pc-s aki átment halozni a konzolra és szopni azzal a csúcs írányitási rendszerrel egy fpsben egy pc után, vagy minimum down-korós, vagy valami retardál überlow akinek soha semmien sikerélménye nem volt egérrel -
Omicron #20 Bár tegyük hozzá hogy Blizzard mióta felszippantott néhány EA-s arcot, visszaesett a régi hangulati faktor, pl. az SC2 hangulata közelében sem jár az első részének, de mint játék jó és működik, szóval ízlések és pofonok. -
Omicron #19 Azért még sok olyan ^^szar szülessen mint a Halo, a Bungie kb. úgy működik mint a Blizzard, amihez érnek arannyá válik:) -
mg1992mg #18 Die by the Sword... Az mekkora játék volt. :)
Amúgy DronkZero, attól függ, kinek mi az igényes. Én pl. jobban elvagyok egy Wolfenstein-el(igen, az újjal is...), mint pl. egy Call of Duty-val. A Call of Duty már tucatjáték, semmi változatosság... És a Wolfenstein jobban megfogott történetileg is, meg a 2.vh-s hangulat is sokkal jobban tetszik. -
#17 Az utóbbi pár évben nem volt igényes PC-s FPS. -
#16 Tudsz Mondani egy igényes PCs FPSt az utóbbi pár évből ami nincs konzolra? Talán a crysis1 volt az utolsó. -
#15 Mhm ehhez képest rengeteg "vérpécés" vett az miatt a szar Halo miatt konzolt. -
#14 2001-ben mikor a Halo megjelent elég pöpec grafikájú játék volt, remek coop résszel. Naná, hogy 2003-ban mikor kidobták pc-re,pl egy Medal of Honor Allied Assault után már nem tűnt egy hűdenagy számnak. Dehát mit tudod te, csak egy csőlátású konzol hater vagy. -
Flaetiru #13 bungie-t minek isteniteni azt nem tom, a halo egy tök átlagos fps volt már akkor mikor kijött, jah kérem szépen hogy a fostaliga konzolon kiemelkedőnek számít, meg az ottanni népesség alapból igénytelenebb mint a pc-s fps réteg, na ezek miatt még nem kell hypolni a szart -
#12 Ah, Die by the Sword... Világ legortopédabb mozgású játéka, holtversenyben a Trespasserrel. :P
Nem is egérrel volt igazán fasza, hanem joystickkal! Mármint analóg, repülőszimekhez való joyyal. Frankón visszaállt a kard középre, meg jobban lehetett érezni a suhintásokat, mint egérrel.
Mondjuk túl sokat nem játszottunk vele, haverokkal röhögtünk a mozgás idétlenségén, meg multiban arénáztunk egy picit. Talán még nem is LANon, hanem soros kábellel... -
#11 A Westwood már 8 éve nem alkot, megette őket az EA. De valóban, ők is meghatározók voltak anno...
Azóta van EA Los Angeles. Akik pedig nem akartak az EA-nál dolgozni, megalapították a Petroglyph Games-t. -
#10 Elég fura felsorolás. Olyan, mintha csak azért említené a cikk ezeket a fejlesztőket, mert a cikkíró ezeknek a történetét találta meg... X)
Pl. ha már Call of Duty, mint nagy durrantás, akkor Infinity Ward, nem Treyarch. De kétségkívül meghatározó játék a Die By The Sword is (legalábbis nekem :)). Kismillió (szerintem majdnem szó szerint) meghatározóbb fejlesztő van/volt(/lesz :D) a játékvilágban a Treyarchnál. -
Mourgul #9 Szerintem érdemesebb lett volna végigmenni azokon a cégeken, akik most tényleg alkotnak, s azokat megnézni hogy mikor indultak és mivel: Valve, Blizzard, Westwood, Bioware, THQ - csak pár azokból amelyet már említettek tapasztalt társaim a teljes igényével, de nélkül. Engem az is érdekelne hogy oszlik meg a játékipar, EA games/Activision/Steam [Valve]/ függetlenek /THQ .... -
Herkulles #8 Blizzard The lost vikings? :) -
liberty2 #7 Én csak azt nem tudom, hogy a Westwood Stuidos miért nem szerepel a listán. Tudja mindenki, hogy az EA megvette őket, de az RTS-ek terén ők voltak az abszolút úttörők. -
Evoluti0N #6 Nem nagyon értem, h a Treyarch mit keres a listán... -
Szefmester #5 A Die by the Sword nekem is nagy kedvencem volt, fura hogy a Billazrd régi újító korszakát nem említik, pedig volt 2-3 nagyon komoly játékuk. -
Omicron #4 Jah, ez hatalmas lol:)) tucat gipszjakab mint klasszikus.. ugyan. -
Pares #3 Treyarch helyett Bioware és csókolom. -
#2 annak a Die by the Sword-nek csak a demojával játszottam, de rohadtul tetszett, hogy egérrel lehet irányítani a kardot, meg le lehet vágni az ellenfél testrészeit. :D -
#1 GYÁÁÁ mennyit jazz jack-eztem XDXDXD a legjobb volt!!!!