1540
Darksiders 2
  • wedge31
    #1
    A THQ szinte már a Darksiders megjelenése után elárulta, hogy lesz folytatás, azonban idáig szinte semmit nem hallottunk a projekt felől. A hét elején Danny Bilson, a THQ fejese szellőztette meg: hamarosan indul az infódömping, s ahogy arra az újság szerkesztői is utaltak, a Game Informerben olvashatjuk majd az első tízoldalas premierelőzetest, hétfőn.

    Az első információk szerint a Menny és a Pokol háborúja folytatódik, aminek a legnagyobb vesztesei természetesen az emberek, elvégre az Apokalipszis a mi világunkat éri, a csata színhelyét mi biztosítjuk a természet feletti erőknek. Ezúttal az apokalipszis négy lovasa közül nem Wart, hanem a még keményebb névre hallgató testvért, Deatht (Halál) irányíthatjuk majd, és az ígéretek szerint sokkal gazdagabb játékélményre számíthatunk, még több dungeonnel, egy csomó NPC-vel és kibővített loot rendszerrel.

    Ha minden igaz, a magazin megjelenésével párhuzamosan kezdődő E3-on több érdekesség is kiderül majd a játékról, amihez természetesen ezúttal is Joe Madureira képregénygyáros készíti a grafikákat, így a fenti címplaprajzot is. A Darksiders II 2012-ben fog megjelenni, PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.

    Hosszabb és tartalmasabb lesz, mint az első rész volt (pedig erre az első részben sem lehetett panasz) és megjelennek a fejleszthető fegyverek és páncélok is, melyeket teljesen szabadon alakíthatunk. Ezen felül új és nehezebben letudható dungeonök és keményebb főellenfelek várják a Halált. - GK, SG.



  • Prince23
    #2
    Csak 2012-ben jelenik meg. ráadásul lehet nem is éljük túl az apokalipszist, minek neki topik?

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    ha-ha visszakaptad most XD


    am várjuk a game-t
  • sapkafej
    #3
    az első rész gyenge volt nagyon, de azért majd megnézem
  • wedge31
    #4
    Nekem bejött az első rész, ha hozza azt a színvonalat már elégedett leszek.
  • Brolly28
    #5
    a játék menete cseppet monoton volt, tipikus dmc stílus, menni ütni, pálya végén boss :D de szerintem a stori jó volt és adta a feelinget hogy egy lovassal kell menni szvsz
    és persze volt utalás arra még a játékban is hogy lesz második része,nagy valószínűséggel, a Tanács ellen kell majd harcolni csak már segítőtérsakkal
  • Prince23
    #6
    REVEAL trailer
  • Klemice
    #7
    Akkor most 4 rész lesz, mert 4 lovas van vagy mi? :D
  • Prince23
    #8
    Sikertől múlik majd. de tuti addig ki fogja bírni, hogy az összes lovason "menjünk át" :D
  • Prince23
    #9
    Ez tuti nem törlik, IGN-es vidi. vagy mi

  • ratgab
    #10
    Párhuzamosan fut majd a történet War-éval és Death lesz a főszereplője... társakról én még nem hallottam (bejelentésben nem volt benne), csak annyit tudok, hogy próbálják továbbfejleszteni a játékot minden tekintetben: új páncélok, helyszínek, fegyverek, képességek... ilyesmi!
  • lammaer
    #11
    Nem is tudom, én elkezdtem a DMC 4-t a Darksiders végigjátszása után felbuzdulva, de a DMC stílusa, harctechnikája jóval gyengébb a darksidersnél. A kamerakezelésről nem is beszélve, ez a konzolos képváltogatós valami borzalom.
  • Klemice
    #12
    a dmc pedig veri a darksiders-t
  • ratgab
    #13
    Ízlésről felesleges vitatkozni...
  • Klemice
    #14
    hogy fut párhuzamosan, hogyha a végén idézte meg a másik 3 lovast?
  • ratgab
    #15
    Nem tudom! Biztos megoldják valahogy! Lehet, hogy a végére találkozik össze halál a többi lovassal... vagy valami ilyesmi!
  • wedge31
    #16
    Erröl én még nem halottam, ettől persze még lehet hogy ugy lesz de az első részben nem emlékszem utalásra, hogy valahol velünk egyidöben már lenne egy másik lovas.

    Valószinübbnek tartom, hogy az első rész történéséit folytatják majd.
  • Muttley
    #17
    na, ez már döfi ;)
    az első részben a testépítő izmos WAR-ral nem sikerült az azonosulás
    Death jóval agilisebb karakterével (és Predatorra hajazó pofázmányával) már annál inkább :D
  • Totti5
    #18
    "a DMC stílusa, harctechnikája jóval gyengébb a darksidersnél"

    Tömény hülyeség és valótlanság, még mielőtt valaki elhinné egy percig is.
  • ratgab
    #19
    A végén lehetett látni az égen közeledő 3 lovast... És hát az apokalipszis bekövetkeztét a 4 lovas megjelenés jelzi. Ha War előjött a többieknek is elő kellett jönni szerintem!
  • wedge31
    #20
    Én probáltam a DMC-ét de egy pár óra után elég volt belöle azt nem mondom, hogy rossz de az egész biztos, hogy más stílus mint a Darksiders.
  • Xinjin
    #21
    Szerintem pedig úgy kell tekinteni, hogy Az apokalipszis lovasai nem léphetnek a Földre amíg nem kezdődik el az apokalipszis. Mert azt tudjuk, hogy a négy lovas a tanács törvényeit kell, hogy betartassa a Menny és Pokol között, szal nem hiszem, hogy csak ölbe tett kézzel várják az apokalipszist, hanem járnak más világokba, hogy fenntartsák az egyensúlyt. Mikor elkezdődik az apokalipszis a megírt idejében, akkor mind a négyen együtt vágtatnak a Földön, hogy rendet teremtsenek.
    Az első részben persze elindult az apokalipszis, de nem teljesen úgy ahogy és amikor kellett volna, mivel a Hetedik Pecsétet nem törték fel, csak a játék végén! A Hetedik Pecsét adja a jogot arra, hogy a négy lovas a Földre lépjen.
    És ezzel máris lehet írni a sztorikat a többi lovasnak.
  • wedge31
    #22
    Megjöttek az első képek.









  • ratgab
    #23
    Dupla kasza, Übernagy kalapács... jónak tűnik! Hangulatos! Death meg tényleg hasonlít egy predátorra! Várós cucc!
  • Csokis
    #24
    Could Wii U Be The Best Platform For Darksiders II?
  • wedge31
    #25
    Ez piszkosul nem érdekel senkit egy pc-és topikban.
  • Xinjin
    #26
    A Gamerinformer oldalán csináltak egy HUB-ot ami tartalmaz sok új információt a Darksiders 2-ről. Szépen lassan csepegtetik az információkat.
    Az oldal címe: GameInformer - DarkSiders 2 HUB

    Tegnap jött ki egy interjú a Harcrendszerről ahol Martin Donald Game Director meséli a főbb különbségeket harcról az első és második rész között.

    Aki esetleg nem tud angolul akkor röviden elmondom, hogy bevezetnek RPG elemeket a játékba úgymint Erő, Ügyesség stb. és Skill fát. Ezek segítségével lehet, majd eldönteni, hogy milyen harci stílus fekszik nekünk azaz Death-nek :). Érdekesség, hogy az interjúban látható egy rajz, ahol Death három különböző kinézetben feszít Halál, úgymint Slayer, Necromancer és Warrior. Gondolom ezek egy-egy asszociációi a megtanulható skill fának. Ja és lesz loot.
  • wedge31
    #27
    RPG elemek, skillfa, loot, ennyi jó hírt egy játékkal kapcsolatban már régen hallottam...
  • Csokis
    #28
  • Totti5
    #29
    Bíztatóak az előjelek és hogy minden téren fejlődik, és ujdonságok kerülnek bele, de remélem a puzzle és a platform elemek ugyan olyan arányban lesznek mint az első részben az akcióhoz mérten.
  • Xinjin
    #30
    Érdemes elolvasni a Lore-ról szóló cikket is, melyben érdekes információkat lehet megtudni a háttérsztoriról illetve a Darksiders világáról. Angolul van, szóval ha esetleg van igény rá akkor veszem a fáradtságot és lefordítom.
  • wedge31
    #31
    Ja, puzzle az jöhet még böven.
  • Muttley
    #32
    kicsit olyan
    ideges, kapkodós a játékmenet
    a gyors és dinamikus helyett :)
    a ninja blade-re emlékeztet
    amit egy velejéig buta hack&slash-nak tartok
    remélem tévedek :)
  • lammaer
    #33
    "Tömény hülyeség és valótlanság, még mielőtt valaki elhinné egy percig is."

    Bocsánat hogy belegázoltam a lelkivilágodba - mentségemre legyen mondva direkt vettem még PS-t csak emiatt (miután a PCs nem nyerte el a testzésem), és ott is inkább csak annyiban merült ki a harc komplexitása, hogy egy raás gombot kell egyszerre lenyomni, hogy az ember mondjuk oldalra tudjon gurulni.
    Ami egyébként felesleges is, mert sima ütésekkel nagyon jól el lehet boldogulni minden flancolás nélkül.

    Plusz nekem nem jött át az, hogy a karakterben erő van - DSben valahogy érezni, hogy ha War odacsap annak hatása van. A DMC meg olyan "megszúrkálom és megy le a HPje" ütésekkel meg "ha sokat csapkodok a levegőben le se esek" harcmodorral kápráztat.

    De ahogy megfogalmazta a kolléga, ízlések és pofonok. A DS UTÁN a DMC nem vált be NEKEM.
  • lammaer
    #34
    Hát a puzzlék nagyon bejöttek nekem is - nagyon ügyesen építették fel, mindig a már megszerzett tudásra alapozva bonyolították kicsit a következő rejtvényt, és nem voltak szinte 1x sem elrugaszkodottan csavarosak. Tehát több/kevesebb kisérletezéssel meg agyalással rá lehett jönni.

    Az én agyi kapacitásomhoz pont passzolt, nem volt megfejthetetlen de annyira egyszerű sem. Igy a megoldáskor megadta a sikerélményt.
  • Totti5
    #35
    DMC, Ninja Gaiden és a Bayonetta a h&s HC réteget célozzák meg a komplex harcrendszeren keresztül, így ezek a legleg ebben a stílusban. Mezei játékos lehet végigcsapkodja a játékot és valahogy átszenvedi magát rajta ( Ninja Gaidenbe nekem nem sikerült csak a feléig eljutni, de már közben is vért izzadtam olyan brutál nehéz ), de annál többnek alkották meg ezeket hogy csak simán egy fapados Darksiders mechanikához hasonlítsuk őket.

    Yutubon megannyi kombó videót lehet ezekről nézni, ahol hihetelen módon nyomják...
  • wedge31
    #36
    DarkSiders 2 - Announcement - Gamescom 2011 Trailer.

  • wedge31
    #37
    Darksiders II: Death Lives trailer.

  • wedge31
    #38
    Darksiders II Behind the Mask.

  • Muttley
    #39
  • wedge31
    #40
    Nagyon epic lesz ez a két kaszás harc.