29
  • Sir Cryalot
    #29
    Beszarok, valaki még elhiszi hogy az LCD mint technológia, jó! :D

    Inkább jó apple fanboy válna belőletek. Ebben csak az a jó.
  • immovable
    #28
  • Sir Cryalot
    #27
    Az a kedvencem mikor felfűtik az LCD panelt hogy kevesebb legyen a szellemképezés 3D-be! 24P-s ,bluros , időgépes lepratelep.
  • thsanyi5
    #26
    http://en.wikipedia.org/wiki/24p
  • Sir Cryalot
    #25
    " A 2-3 ms válaszidejű monitorokat gyakran árulják gamer monitorként. Mert ezek még a leg őrültebb kamerát rángató fps játékosnak se fog mosódni."

    LOL!!!!!! Most csak úgy cseresznyézgetek, egyik megállapítás jobb mint a másik. Na figyu. Egy olyan LCD monitor mindig mosódni fog, ugyanis az a működési elve hogy mosódjon. Ha hideg van, mint pl egy autóban akkor nem bír mosódni tehát nem működik. Teccikérteni?
  • Sir Cryalot
    #24
    ''Filmek 23-30 képkocka/másodperc mellett nem darabosak.''

    nem a faszt nem
  • Sir Cryalot
    #23
    HAHAHAHA! Priceless.
  • thsanyi5
    #22
    Sorfrekvencia (vertical frequency) : az egy másodperc alatt frissített sorok száma. Ez egy kilohertzes érték.
    Sorok száma szorozva a képfrekvenciával. Ha van egy HD monitorod és 1080 sor van benne ami 60x frissíti a képet másodpercenként akkor 1080*60 = 64800.
    Sir Cryalot ha darabosan látsz menj orvoshoz. A tanulmányaidat meg dobd ki. Nekem nincs róla papírom csak utána olvastam, érted..
    Filmek 23-30 képkocka/másodperc mellett nem darabosak.
    Az LCD nem a frissítési frekvencia miatt "rajzol lassan". Ami lassú tud benne lenni az a válaszidő nevű dolog, ami azt jellemzi, hogy mennyi idő kell egy képpontnak, hogy megváltoztassa a fényerejét. Pl. 12 ms már lassú. Látható elmosódás történik, ha nagyon gyors mozgást akarunk vele megjeleníteni. A 2-3 ms válaszidejű monitorokat gyakran árulják gamer monitorként. Mert ezek még a leg őrültebb kamerát rángató fps játékosnak se fog mosódni.
  • Sir Cryalot
    #21
    szerinted is kilohertzes a monitorod?
  • immovable
    #20
    Sir Cryalot te mekkora egy láma vagy.
  • Sir Cryalot
    #19
    hát ha tudnád , az LCD elég ormótlan módon rajzol és nagyon lassan fentről lefelé!

    A vicc az egészben hogy autókba nem is lehetne belerakni ilyenformán mert egész egyszerűen lehűlne és nemműködne ! Ennyit ér!
  • hdo
    #18
    Na itt buktad be a témát pistike, mert van horizontális, és vertikális frissítési ráta. A horizontális általában 50 Hz, a vertikális az amit te windowsban állítasz be és kHz! Buktaaaaa!
  • Sir Cryalot
    #17
    szóvalakkor van a mozibajáró ember, meg van aki elhiszi hogy a monitor kilohertzes , akkor én az utóbbi táborba akarok tartozni! A mozi meg darabos.
  • Sir Cryalot
    #16

    Annak hogy egy monitor hágy !KILO!Hertz-es tehát hogy hány ezerszer rajzolja ki a képet az arcodba másodpercenként, annak
  • hdo
    #15
    Hát nem tudom milyen tanulmányaid vannak, de az hogy kevered gizikét gőzekével az tuti!

    Annak hogy egy monitor hágy !KILO!Hertz-es tehát hogy hány ezerszer rajzolja ki a képet az arcodba másodpercenként, annak semmi köze ahhoz, hogy egy videónak most 24 vagy 30 vagy esetleg 50 FPS-nek kell lennie. LCD képernyőnél meg főleg, ahol azért jobb a minél több kHz, mert megszünteti a mozgás által okozott ún. szellemkép effektust, ami miatt nem érzed reálisnak amit látsz.

    A 24 FPS akkoris 24 FPS - youtube - ha azt 60 vagy 120 kHz-en nézed, ez nem változtat azon a tényen, hogy 50 _Frame_per_Second_ felett már nem látod a különbséget egyiknél sem!
  • Sir Cryalot
    #14
    meg még az is igaz , hogyha 120hz-es displayen nézel valami rosszabfajta forrást, mondjuk embedded flashvideó youtube akármi, akkor a 120hz-es displayen minimális rosszaság lesz, úgysmint , tear, stb.

    120hz-en még a youtube is elég jó, időállandóknak lehet betudni. 60hz-en ugyanazon a displayen jóval kevésbé jó.
  • Sir Cryalot
    #13
    figyu nekem erről tanulmányaim vannak , hogy a 120hz játékokban mennyire preferált mihez képest, érted...
  • hdo
    #12
    Ahhoz légynek kell lenned hogy 50 FPS felett is láss valamit.
  • narumon
    #11
    A fenébe a sok szar filmes kamera meg 24fps-el vesz fel. Tiszta akadás az egész mozi... grrr..
  • djw
    #10
    minden bizonnyal a routerekben is fognak fejleszteni ehhez megfelelő kapcsolókat, vagy esetleg nem egy router lesz ott, hanem 100 :)
  • Sir Cryalot
    #9
    120hz, 240hz, 480hz, sőt 1 mhz (ha 1x ott tartanánk, hogy többen néznek több féle műsort)! A 30frém elég dolog már 1920-ban megállapítást nyert hogy NEM igaz, 50-60 tól folyamatos a mozgás. LCD meg még 60-al sem folyamatos (többnyire nem az).
  • Carsee
    #8
    Miért gondol mindenki egyből a 26Tbit-es netre?? Attól hogy itt ekkora sávszélességet értek el és ha még be is kötnék ezt minden lakásba, akkor sem lenne belső kapcsolási sebessége a szolgáltatóknál lévő routereknek, hogy ezt kibírja. Nem is beszélve a facebook stb. oldalakról....
  • duke
    #7
    "kutatóinak sikerült egy lézersugár segítségével 700 DVD-nyi adatot egyetlen másodperc"

    700 lemezt beolvasni 1 masodperc alatt ? Kar hogy nem irjak a dvd tipusat. Es egyaltalan, hogy lehet 700-szor lemezt cserelni masodpercenkent. Egy atlagos dvd olvaso, ennyi ido alatt egyszer sem nyitja ki a talcat, nem hogy 700-szor. Nem semmi olvaso lehet.
  • baajos
    #6
    Szia. Kérlek fejtsd ki mire gondolsz ez alatt "LCD nevu lepras bubopestises szorny". Érdekel a véleményed! Köszi
  • thsanyi5
    #5
    Aztamindenit! Ezzel akár egész városokat kapcsolhatnak össze egyetlen üvegszállal úgy, hogy mindenki gigabites netet kap. Jól értem? Alig tudom elhinni :O
    Aztán használnak még több eres kábelt is.
  • Zero Albedo
    #4
    A mai kommunikációs gyakorlatban alkalmazott professzionális félvezető lézerek fénye annyira monokromatikus, hogy azt nincs értelme ilyen nagy sebességű adattovábbítás céljából részekre bontani.

    Így - a cikkel ellentétben - az adatforgalom elsősorban nem a lézersugár színekre bontásával növelhető, hanem egy üvegszálban több - eltérő színű - lézer fényének az egyszerre történő továbbításával, majd a vétel helyén a több (pl. 360 db) lézerdióda fényének külön-külön feldolgozásával. Ez a DWDM (Dense Wave Division Multiplexing - Sűrű Hullámhossz Osztásos Multiplexálás) technológia már a múlt század végén is ismert volt.

    Az a technológia, melyet a japánok alkalmaztak, hogy hogy ne egyetlen elemi optikai szálat, hanem több üvegszálat (többeres optikai kábelt) használjunk fizikai közegként egy viszonylatban az adattovábbítás sebességének növelésére, még korábban (a 80-as évek végén) bevált gyakorlat volt. A japán megoldás újszerűsége főként abban rejlett, hogy sikerült ezt a több - fizikailag elkülönült üvegszálon futó - rendkívül nagy sebességű adattovábbítást egy közös végberendezéssel, közös adatfolyamként feldolgozni.

    A német világrekord arra mutatott rá, hogy immár egyetlen üvegszálon, OFDM vonali kódolással és egyetlen végberendezés (optikai demultiplexer) alkalmazásával is képesek vagyunk adatot továbbítani 26 Tbit/s-os sebességgel.

    Őszintén gratulálunk a kollégáknak!

    Úgy tűnik, hogy a jövő nem előttünk van, hanem épp most éljük :)
  • Sir Cryalot
    #3
    Minel tobb lezert gyartanak annal hamarabb szabadultok az LCD nevu lepras bubopestises szorny karmai kozul.
  • netperformer
    #2
    Talán ötvözni kellene ezt a módszert a japánokéval
  • peterx
    #1
    majd amikor 26 Tbit/s -n netezünk jó lesz...