32
minden ami TSI
-
#32 nekem már van ilyen topikom vw innovaturné címmel.
-
#31 Akkor csak elképzeléseim lehetnek :P
De biztos szépek, majd én készítek képeket, és feltöltöm, hogyha látok egyet. -
#30 sajnos nem lőttem képeket, csak a fos céges telefonom volt éppen nálam, eszembe sem jutott :) de a gti vörös, a scirocco almazöld, a tuareg kék, az eos meg fehér volt :) sorry... :(
a crx jo kis gép, egyik spanomnak is az van, 18 éves (mármint a kocsi), de teljesen rendben van :) kis embernek kis autó nagy hanggal :D bár kiszállni belőle halál :P -
#29 Na mi volt itt :)
A képek engem is érdekelnének. -
Ambrus Gergely #28 Képeket lőttél a kipróbálható kocsikról? -
Ambrus Gergely #27 Bár mostanába inkább faterom új Golfjával száguldozok :)
a CRX-el meg csak gyorsan lehet menni. -
Ambrus Gergely #26 Hát a GTi-re 5 millió alatt szerintem ne számíts, biztos sokan fognak még rá licitálni.
Nekem a kis full extrás Sárga Polo is tetszett :)
Én leginkább a kényelmes családi autókra ruháznék be, mondjuk egy Tiguan, Touaran, Sharan (de erre nem lenne pénzem) :D
A Tiguan szerintem licitnél egy árba lesz a GTi-vel, de akkor nekem már jobban megérné a Tiguan.
Amúgy szerintem a Sportabrncs ami rajta van nem igazán szereti a hidegebb/nedvesebb aszfaltot.
Mentem vele körforgalomba 60 al beestem, száraz úton tényleg betonstabil volt, úgyhogy tuti a hülye nedves út tehetett róla.
Honda crx-em van :)
kb 300 ezret ér max :D -
#25 amugy milyen hondával veretsz? -
#24 ezt ők ajánlották fel, és mondták hogy azonnal hivnak ha licitálható lesz ^ ^ mondták hogy mindenképpen adjam meg a kontaktomat mert szólnak ha kalapács alá kerül a piros :)) meg a többi. bár nekem inkább 3 ajtósban kéne :P
az árnyékos kanyaros megcsuszóshoz annyit hogy hát igen, dolgozott az elektronika, nagyon durva tud lenni pl pályán vagy főuton 100-120-al beledurrantasz egy vizzel teli nyomvájuba :) hihetlen érzés ahogy megindul az auto eleje-hátulja két különböző irányba, jön a karácsonyfa a müszerfalon, és kiegyenesiti a kocsit :)) viszont én nagyon sokszor kapcsoltam már ki mert különben az ember sosem tanulja meg hogy viselkedik a kocsija ilyen körülmények között, hát amugy lehet küzdeni vele, főleg a 18-as papucsok miatt :) de hát ami jó az jó :) te is licitálsz rá? :)) én amugy a sciroccora licitálnék, de kétlem hogy lesz rá zseton :) arra gyurok hogy végre legyen valami kis dizel szarom járkálni, és akkor a kis gti-t beváltanám egy ötös R32-re... nekem az a nagy álmom :) -
Ambrus Gergely #23 Nekem sajnos a csóka beosztotta merre kell menni :D
De sebaj..
Kb úgy gyorsul mint a hondám, csak a vw-be valami miatt nem érezni annyira.
Úgy értem a nyers erőt nem lehet érezni.
Attól még egy 100 lóerő autót használó embert majd tuti hasonüt a gyorsulása.
Wander van egy tanácsom.
Október környékén lehet majd licitálni az autókra, lehet beruházol egy új hatosra? :P -
Ambrus Gergely #22 Szerintem nem én zúztam le a felnit :D:D
Én alattam csak egy árnyékos nyirkos kanyarba meg akart úszni 120-nál de a műszerfalon kivillant valami és magától egyenesbe állt :D:D
Hát akkor kb. 150-es vérnyomásom lett.
Amúgy tényleg jó lenne mondjuk egy Touareget tulajdonolni, hogy bármikor használhassam amikor akarom, és ott áll a házam előtt.
Mellé meg egy GTI, amivel villoghatok.
A hifi is nagyon jó mindegyik kocsiba.
Egyész jól sugározza a zenét, mintha egy koncertteremben lennék. -
#21 Akkor majd odafigyelek, mert nem tudnék kifizetni egy bírságot :S
-
#20 jaja, volt is szó róla, azt kitolják a kedves delikvensnek. viszont arra kiváncsi lennék (már nem mondtam nekik) hogy honnan fogják tudni kinek küldjék tovább :D össze-vissza kevertek a kocsikkal, ha nem látszik a képen, az életbe nem tudják megmondani épp ki vezetett :) a papirokon amit ki kellett tölteni semmi nem volt amiből az időpontot ki tudják következtetni :).
ami vicces volt, hogy kilenckor kezdődött az egész, 10-re már kiálltak traffizni a párhuzamos utra a rendőrök :) nemtom ezek miatt-e vagy pont igy jött ki, de vicces volt :) amugy arrafelé jártak főleg a vendégekkel szal lehet feltünő volt a folyamatosan döngető gti meg scirocco a városban :D a rendőrség is ott volt kb 500 méterre :) -
#19 egyébként ha bemérnek traffival azt is neked kell fizetned? -
#18 Hát más biztos nem GOlf gti-vel állított be :P -
#17 azt mondták annyit megyek amennyit akarok, de max fél óra mert azért mások is kiprobálnák :) igen, autópályán, budaörsön voltunk, kb 2 perc volt a pályára felmenni, ráadásul ők nem ismerték a környéket, én meg minden helyet ismerek ahova telepitve vannak, illetve ki szoktak állni traffizni. szal mondták hogy ha a sajátommal nem szoktak megbaszkodni akkor megbiznak bennem, nyomjam csak neki. aztán később mikor beszélgettünk a napernyő alatt mondták hogy másnak nem engedték hogy felmenjen a pályára ;) -
#16 Neked milyen hosszú volt a próbaút?
Én Debrecenben vagyok most jövő hét után oda fog menni, szerinted ott is lesz lehetőség 180 at autózni vele?
Vagy te felmentél az autópályára?
Én akkor a 6 os GTi-t, meg a Touareget próbálom ki.
Ja és sok sikert a Hostess csajhoz ;D -
#15 ja igen, csak annyi hogy ehhez, a saját verdámhoz hasonlitgattam őket :) -
#14 na cső mindenki, bocs csak most értem azóta netközelbe. 4 kocsit probáltam ki:
6-os GTI 2.0 Tfsi: szép, gyönyörű, kivül-belül (Gergely, ha te basztad le a bal első felnit, mars a sarokba, 600k egy szett... -.- ). Látszik hogy a DSG-t továbbfejlesztették, még annyira sem darabos mint az enyémben. elvileg 10 lóerővel több, de abszolut nem érezni, sőőőt! szerintem puhább lett. egy fokkal elvitték a "mama autója" felé, nem olyan vérmes mint az 5-ös. igaza volt a porschés palinak akivel pesten a váci uton találkoztam, nem olyan jó mint az ötös. puhább, kényelmesebb, finomabb. ez nem jött be. az adaptiv futómű jó, az tetszett benne nagyon, tényleg komfortosabb lesz ha átállitod, sportban meg ugyanolyan mint az ötös. pesti utakra elkéne... gyorsulási feelingre kevesebbet ad mint az előző, de ezt csak egymás mellé rakva derülne ki hogy tényleg lomhább-e. szerintem minimálisan az. a tolatókamera-parkolosegéd rendszer is jó, csak mire beáll, annyi idő alatt én háromszor beállok ugyanarra a helyre. utasoknak villantani jó, illetve ha van a kocsiban igazolja hogy a tulaj balfasz és nem tud parkolni :) összességében tetszett, de lomhábbnak tünik számomra az ötösnél. a csókákkal lebandáztam, és megigérték hogy szólnak ha lesz egy Golf R, mehetek kipróbálni, az talán nem lesz csalódás.
Scirocco 1.4 tfsi 160 lóerő (turbo + kompresszor): nagyonjó, nagyon tetszett, dögös, feltünő (főleg ez az almazöld ami ott volt), igazán bunkerszerü belülről. a belső ajtófoggantyú van nagyon elbaszva mert fura formája miatt kényelmetlen helyen van az ablakemelő, kb az ember könyökétől 10 centivel előrébb. ez szar. nincs nyitó a hátsó ajtón, ez is szar (nemszeretem a kulcsról nyitni, és nincs rajta kilincs, még az emblémában sem). hátul kisebb persze a golfnál, magam mögé nagyon keservesen fértem be. ja és csak 4 személyes, tehát ha 3 cirkuszi törpét raksz be hátra megbasz a yard. a motorja jó, megy is jól, de 120 felett elfogy az ereje (jo tudom mihez képest, de a sajátomhoz tudom csak hasonlitani :) ), látszik hogy 50 lóval kevesebb a gti-nél. 2.0-ás motorral már baszottjó lehet. csomagtartója jelképes, olyan mintha egy duplamedencés mosogatóba pakolnál felülről, mert a nyilás pereme a lámpák vonalában indul. kicsi a nyilása is. összességében ez is tetszett, jó a motor, és a teszt alatt átlag 8,5 litert ir ami kifejezett jó mert lett neki nyomva rendesen.
Touareg 3.0 V6 crdi: ez volt számomra a legnagyobb pozitiv csalódás, ez a kocsi nagyon össze van rakva. hatalmas böszme kasztni, iszonyat kényelmes, magas, bunker-tank összvér. jo volt a müszerfal, a két nagy ora között egy nagy lcd van, mindent arra mogyoroz ki, még a navit is ki tudja oda rakni. elöl-hátul kamera, távolságtartó-fékező tempomat, tábla és sávelhagyás figyelés (ffb-s rezgő kormány zseniális :D ). a navigáció jó, de elég idejemult a grafika. Ja, motoros csomagtérajtó is kurvajó :D a led-es nappalifény is gyönyörü. a motorja nagyonjó, ha valaha lenne 22 millám egy ilyenre és ezt akarnék venni, ezzel venném. viszi a nagy dobozt mint a rongyot, kurvajó az adaptiv levegős futómű, hihetlen kanyarsebességet tud a pályafelhajtón :))) a Start-Stop rendszer elöször az agyamra ment, aztán a harmadik lámpánál már ösztönösen használtam, nagy találmány, csak nemtom a turbó hogy birja, bár elvileg ugy tervezték szóval nem kéne hogy baja legyen. 8!!! sebességes DSG ATOMKIRÁLY! 180-nál pörgött vagy 2200-at a motor, és átlagfogy 7 liter körül volt, az mimár! autopályázni zseniális. városban olyan 10 körül eszik állitolag a start-stop miatt, még el is tudom hinni. nagyonjó gép, tetszett.
Eos 1.4 tfsi 122 lóerő: még életemben nem kabrióztam, jó a feeling, de csak 10 percig volt vicces, hiába volt meleg, a szél szétbassza az ember agyát. szélfogoval felhuzott ablakokkal kicsit jobb, de nem birnám hosszutávon. a napszurást sem. a motor nevetséges, nehéz a kocsi mint a dög, kb az előző 1.4-es, 75 lóerős golfomhoz tudnám hasonlitani a dinamikáját. nevetséges. 9-9,5 körül volt a fogyasztás, ami sztem kicsit fickósabbra véve a figurát, vagy beilleszkedve a pesti forgalom sodrásába biztos lenne vagy 12 liter. hátul lofasz hely nincs benne, csomagtartó egy hátizsáknyi. jó a transformers feeling ahogy ki-be csukogatod a tetejét, csak tönkre ne menjen a mechanika mert sztem az ember a gatyáját ráfizetné, hihetetlen bonyolult.
na, nagyjábol ennyi, reggel fél kilenctől délután kettőig ottvoltam, pofáztam, spannoltam a csókákkal, értékes kontaktokat szereztem, és még az is lehet befüzöm a kis édibédi hostesscsajt aki ottvolt, a száma mindenesetre meglett :D
bármi kérdés van ne sajnáljátok feltenni, nemtom mit hagytam ki...
ja és ezt az Eos-os probakör alatt fotóztam, tehetséges :)
-
#13 Mi a baj a pörgetéssel? Jó az.. :D -
#12 azért írd le az élményed pls -
Ambrus Gergely #11 Jók ezek a TSI-k, mégpedig azért, mert a nyoamtékuk hamar leadják és nem kell őket pörgetni annyira mint a hondám.
Voltam tesztvezetésen kb 2 hete és egy golf gti-t leteszteltem.
Úgy meghajtottam, hogy majdnem összetörtem a verdát.
Szerencsére nem törtem össze mert akkor 50 ezer ft-ot ki kellett vna perkálnom. -
#10 szerintem sincs gond ha ilyen hagot ad először, hidegen. annyi hogy nem kell olyankor padlógázt nyomni neki. -
#9 Akkor nincs gond, csak majd amikor el lesz adva meleg motorral kellesz várni a vevőt, mert biztos sokakat elrémiszt majd :D
Tavaly voltam az Innovaturnen kiprobálni az 1.4 TSI-t DSG vel, abba nem csinálta, na mind1 meg lehet szokni.
Amúgy tényleg tökéletes autó mind.
A navigációs rendszer felárát 300 ezerre alkudtuk szóval belefér :D
Az R-line design meg ingyen volt :D
-
#8 Majd a GTI-ről írd már le hogy ment.
Azt én is ki szeretném próbálni. -
#7 az enyémbe 2 év alatt 65 ezer km-t tettem és mindig ilyen hangja van, semmi baja. először én is furcsálltam de ilyen. ennyi. most megyek 9-re tesztvezeteni az uj hatos GTI-t, Eos-t, és Sirocco-t, majd kiváncsi leszek azoknak milyen hangjuk van. sztem ugyanilyen. -
#6 vagy vezmódosító csere. -
#5 mindegyik ilyen, a hengerenkénti változo szelepvezérlés csattog, azaz adagolo cucc. annyira nem vágom, nekem ember ezt mondták. Mikor kocsit vettem mindegyiknek ugyanilyen hangja volt, amit megnéztem. mindegyik pontosan uaz a tipus 2.0 tsi
-
#4 Füst, ugyanez az enyémnél.
-
#3 kb ilyen:
-
#2 Lenne nekem egy speciális problémám a TSi motorral felszerelt autóval.
Ugyanis faterom vásárolt 5 napja egy Vw Golf 1.4 TSI R-line típusú gépkocsit, és arra lettünk figyelmesek, hogy hidegindításkor olyan kerregő hangot ad, mint egy rossz PD TDI dízel.
És néha egy kis füstöt is dob.
Egy kicsit megforgatom állóhelybe, bemelegszik egyből el is múlik ez a tünet, és újra selymes lesz a járása.
Azt gondolom, hogy egy vadiúj 200 km-es kocsiban nem lenne elfogadható ez.
Szervízbe azt mondják rá TSi,k ezt csinálják hidegindítás után.
Hát engem nem győzött meg.
-
#1 Vw konszern