6
  • winnie
    #6
    "A hibás statisztikáik/méréseik szerint a nép a celebekre vevő,"

    meg az újságok hibás eladási statisztikájából, meg a könyvek hibás eladási mutatóiból. ki ne találd, hogy magyarország az az ország a világon, ahol nincs celebkultusz, ahol az embereket ne a hírességek ügyes-bajos dolgai érdekelnék.

    ha hibásak is az adatok, akkor csak az biztos, hogy kevesebbet mutatnak, mert a papírforma szerint jóval többen választják ezeket a műsorokat.
  • eNMi
    #5
    Pár hírrel visszább olvasható, h 1,45 millió digitális tévénéző volt januárban. Mindnek van vmilyen box a tv alatt (majdnem mindnek. aki teheti és van egy kis esze, az kidobja a gagyi box-ot.), én is kiváncsi lennék mit is néznek! Ez értelmesebb adat lenne, mint a ~ezerből vetitett (!).
  • Szefmester
    #4
    A hibás statisztikáik/méréseik szerint a nép a celebekre vevő, ezért okádják magukból a szemetet. Kíváncsi lennék egy valós adatra, szerintem a set-top boxok tulajait biztos meg tudnák nézni.
  • tatish
    #3
    Én azt tartom nagy problémának hogy nagyon elcelebesedett minden műsor, a filmeken kívül csak a híradások meg talán 40 millás játék (amiben ugye "normál" emberek vannak) van, nincs olyan hogy Fókusz meg Aktív , ott is celebeket kérdeznek és azok meg sablonszerűen válaszolgatnak , régen volt aszem a Tv2-n egy jó műsor, IT-vel foglalkoztak új dolgokat mutattak be és mikor adták? hajnal 1-2 körül ... nincs meg az egyensúly, legyen celebes műsor is amin talán az emberek 80% röhög, meg olyan amiben van valós tartalom pl. Frei Dosszié.
  • Barpi
    #2
    Tuti bukta. A TV2 rájöhetne, hogy ezekkel a celebekkel, (Till Attila, Tóth Gabi, Orosz Barbara,) nem veheti fel a versenyt az RTL klubbal akkor sem, ha az utóbbi csatornán mondjuk éppen reklám megy. Hajdú Pétertől, meg egyenesen okádni tudnék, ha meglátom már akkor is. Na most még kornyikálna is a fülembe. :(
  • Nailyenugysincs
    #1
    A címet se olvastam el csak annyit hogy TV2 meg RTL és már tudtam hogy vmi nagy baromságról lehet szó.