9
Moray
-
raptorjesus #9 Nem pörög a topic Greg :( -
gregtom6 #8 Általában a modellező programokban hogy nevezik azt a területrészt, amin modellezünk? -
raptorjesus #7 Innen letölthető pár manual és help. Ne bassz le nagyon ha már megvan, vagy a programból is hívhatóak:) -
gregtom6 #6 Aki talál ehhez a nyamvadt programhoz valamit, az szóljon, mert én se fórumot, se semmit nem találok hozzá.
De marha idegesítő, h most meg pl a fényforrást se tudom használni...És nem tudok segítséget kérni senkitől...Ezzel az életbe se készül el egy animáció, nemhogy egy hónap alatt. -
gregtom6 #5 Még egy technikai kérdés:
Mivel v hogy lehetne az mdl kiterjesztésű filet (Moray scene file) átimportálni 3D Studio Maxba?:D
És sztem itt se vagyok, hanem megyek át abba a topikba:)
(persze itt is segítek majd, ha vkinek kérdése van) -
gregtom6 #4 Nem az:) Am. azóta megoldottam, laptopra 2 Moray-t tettem fel, mind2 szarul nyitotta meg, de Win7-en másik gépen meg jól nyitja meg. -
#3 már azt hittem a fülhallgató Moray.. tárgytalan. :D -
gregtom6 #2 Én például most húztam fel magam, mert az egybelógó objektumokat szarul kezdte el megjeleníteni, néha a mögötte, néha az előtte lévőt jeleníti meg.
Bezzeg ha új scene-t kezdek, akkor meg jó. -
gregtom6 #1 Hy mindenki!
Ide írhatjátok a programmal kapcsolatos dolgaitokat.
A Moray egy modellező program, én aránylag gyorsan megtanultam kezelni, de lényegében gondolom butítottabb formában visszaadja a 3D Studio Max lényegét. Felhasználhatóak POV-Ray-hez is a vele elkészült dolgok.
És egy kérdéssel indítok:
Hogy lehet olyan objektumot létrehozni, ami fényt tud kibocsájtani magából? Erre POV-Ray-ben van megoldás, amikor beállítjuk a light_source looks_like parancsát.
Kösz a helpet!