9
Moray
  • raptorjesus
    #9
    Nem pörög a topic Greg :(
  • gregtom6
    #8
    Általában a modellező programokban hogy nevezik azt a területrészt, amin modellezünk?
  • raptorjesus
    #7
    Innen letölthető pár manual és help. Ne bassz le nagyon ha már megvan, vagy a programból is hívhatóak:)
  • gregtom6
    #6
    Aki talál ehhez a nyamvadt programhoz valamit, az szóljon, mert én se fórumot, se semmit nem találok hozzá.
    De marha idegesítő, h most meg pl a fényforrást se tudom használni...És nem tudok segítséget kérni senkitől...Ezzel az életbe se készül el egy animáció, nemhogy egy hónap alatt.
  • gregtom6
    #5
    Még egy technikai kérdés:
    Mivel v hogy lehetne az mdl kiterjesztésű filet (Moray scene file) átimportálni 3D Studio Maxba?:D
    És sztem itt se vagyok, hanem megyek át abba a topikba:)
    (persze itt is segítek majd, ha vkinek kérdése van)
  • gregtom6
    #4
    Nem az:) Am. azóta megoldottam, laptopra 2 Moray-t tettem fel, mind2 szarul nyitotta meg, de Win7-en másik gépen meg jól nyitja meg.
  • Vadnokedli
    #3
    már azt hittem a fülhallgató Moray.. tárgytalan. :D
  • gregtom6
    #2
    Én például most húztam fel magam, mert az egybelógó objektumokat szarul kezdte el megjeleníteni, néha a mögötte, néha az előtte lévőt jeleníti meg.
    Bezzeg ha új scene-t kezdek, akkor meg jó.
  • gregtom6
    #1
    Hy mindenki!

    Ide írhatjátok a programmal kapcsolatos dolgaitokat.
    A Moray egy modellező program, én aránylag gyorsan megtanultam kezelni, de lényegében gondolom butítottabb formában visszaadja a 3D Studio Max lényegét. Felhasználhatóak POV-Ray-hez is a vele elkészült dolgok.

    És egy kérdéssel indítok:
    Hogy lehet olyan objektumot létrehozni, ami fényt tud kibocsájtani magából? Erre POV-Ray-ben van megoldás, amikor beállítjuk a light_source looks_like parancsát.
    Kösz a helpet!