18
  • starfoxer
    #18
    és szerezz egy jobb videokártyát ha nem tetszik a grafikája ( vagy egy szemüveget)
  • starfoxer
    #17
    1 óra alapján ítélsz egy játékot? Hát...
  • starfoxer
    #16
    Ez hülyeség, hacsak a végén nem lesznek "barátok" a fő ellenfél legyőzéséhez. Ezzel nagyon sok történetimádót taszítanak el a játéktól.
  • False
    #15
    ezek neked a csőFPS-ek? nem a cod meg a többi trágya? ritka fura madár vagy te....tajgetosz +
  • rágógumi
    #14
    szerintem nagykirály volt a városba pusztítani.. viszont hogy új emberke jön a gamebe :& alex volt a király.. mostmeg jön egy új :c
  • tyuklepes
    #13
    Kit mi köt le ;) nincs is ezzel semmi gond, na de szívlapáttal kezelgetni bárkit is, aki nem úgy gondolkozik, mint a kollega ...
  • Merces
    #12
    ...ez szép csakhogy a PT ben kurvára nem tartott soká A-bol B-be eljutni, és ráadásul szórakoztató is volt, hogy össze vissza kóboroltál azt a térkép nem ismerését feltételezi, a bioshock meg legalábbis a más egzakt véleményem szerint egy fostalicska.....
  • Zoliz
    #11
    Végre. A Phototype az utóbbi évek egyik legjobb játéka volt. Várom a folytamást.
  • tyuklepes
    #10
    Hö .... milyen az Élet -100 IQ alatt? XD (bocs de ezt nem bírtam kihagyni :))
  • Ender Wiggin #9
    Borzasztóan csúnya, idejét múlt grafika, és olyan játékmenet, meg sztori, ami kapásból vagy 200 IQ pontot elrongyoltam az alatt az 1 óra alatt, míg meghoztam a döntést és telepítő/eltávolító varázsló gondjaira bíztam...
  • tyuklepes
    #8
    Óvatosan felhívom a figyelmed a "más vélemény" nevű egzakt dologra. Igenis, létezik :)
    Beállok én a szívlapátos sorba, jó? Mert én is b@szottul untam a nagy területet. Fárasztóan unalmasan frusztráló volt össze-vissza kóborolni. Persze egyszerűbb olyan baromsággal vagdalkozni, hogy 'jobb lett volna, ha 2 háztömb körül játszódik az egész játék' , ilyen szintű megdönthetetlen érvelést utoljára anno az Őzike-csoportban hallottam az oviban. Akkor olyat is mondtak, hogy 'ha nem tetszik csinálj jobbat ...' de erre már a dadus néninek is habzott a szája ...

    CsőFPS-eket citálni meg baromi unalmas, de mégis: Bioshock 1-2, F.E.A.R. 1, Half-Life 1-2, meg ha nem lesz mögöttem 12 óra magolás más is eszembe jut. CsőFPS-eket, mégis köröket vernek hangulatban a Prototype-ra (és még csak véletlenül sem írnám azt, hogy rossz játék, mert nem az) ...
  • Szefmester
    #7
    Mintha a történet valaki megkereséséről vagy megmentéséről szólt volna, meg aztán én leginkább csak a katonákat vagy a szörnyekké alakult embereket öltem, a mezei civileket max új álcának "húztam fel".
  • Librarian
    #6
    Csak én estem hanyatt azon, hogy ALEX MERCER megmenti valakinek az életét??? :o WTF? Halomra öltük az egész várost, több tízezer embert mészároltunk le... Kit és miért mentene meg?? :o :D:D:D
  • Grr1234
    #5
    Nekem meg a vérengzés... emberenként 10 l vér... :D
  • Szefmester
    #4
    Nekem tetszett a szabadság benne. Ha meg kicsit untam a fő küldetést akkor nekiestem a kihívásoknak. a pontos esés volt a kedvencem. :P
  • nlght
    #3
    "Sokan kritizálták a Prototype első részét azzal, hogy túl hamar unalomba fulladt a kalandozás és túl nagy területet kellett bejárni két küldetés között."

    Jah persze, jobb egy sötét folyosón haladni, amíg szembe nem jön egy enemy, mert akkor nem kell használni az agyad, csak nyomni kell a bal egér gombot. Pont az volt a lényeg, hogy manhattant bejárhatod, és odamész ahova akarsz, háztetőkön ugrálsz, kocsikat hajigálsz és helikoptereket szedsz le. Erre Ötvös Tibi benyögi, hogy túl nagy területet kellett bejárni két küldetés között? Mert jobb lett volna, ha 2 háztömb körül játszódik az egész játék? Az ilyet szívlapáttal tarkón...
  • Szefmester
    #2
    -friss hír..
    -már szaga van...
    -de ez friss...
    -max a maga oldalán..
    -de ez friss..
    -de nem... Ezt már hetek óta tudni.

    Én inkább azt mondom: Jó is lehet.
  • Grr1234
    #1
    Remélem jó lesz... :)