7
  • birdo #7
    A netes vásárlással is csak egy probléma van.....nem mindenhol van...sőt igen korlátozott a jegykiadó automaták száma...
    Ha a meglévő automatákat bővítik, jó lesz ))
  • jeti00
    #6
    a flirt és desirok nagyon jók de azokat is gányolják hiába van rajta kamera :S amit ugye használni kéne..
    legalább ic-n lehetne wifi, na meg komolyan venni a helyjegyet, mert nem azért fizetek, hogy össze-vissza kelljen ülnöm, mert vlki befoglalta a helyem és a kaller nem akarja/meri kitenni.. cikkre visszatérve jó ötlet lenne mobillal is vásárolni, nincs sorbaállás jegyvásárláskor és nem késném le a csatlakozást :)
  • Zolorado
    #5
    Azért az E-ticketrendszer költségei nem egy pályarendszer felújításának költsége, ezt lássátok be :D

    Én díjazom az E-ticket rendszert. A netes rendelés és a pályaudvaron az automatás átvétel is nagyon fain. Amíg a sok hülye félórát áll sorba a jegyért, nekem fél perc alatt megvan :D
  • morden
    #4
    Budapest-Miskolc vonalon folyamatosan késen a vonatok szinte minden nap, ugyan ez a Szolnoki vonalon is , szinte minden nap hallom, hogy műszakik okok miatt 10-180 percet kési ez meg az a vonat.
  • Atkamon
    #3
    Hát igen... Győr-Budapest vonalon már újították a személyvonatokat, illetve sok gyorsvonatot is felújítottak belülről és azok nagyon jók. Igazán itt lenne az ideje ezt másik vonalakon is megtenni.
  • nessboth
    #2
    Wifi folyamatban van, tényleg csinálják, mert egy Budapest-Miskolci szakaszon volt tesztjárat, nem rossz ez az e-ticket sem, de tényleg újítani kéne sok szerelvényt, mert lepra ahogy kinéz...
  • morden
    #1
    Inkább azt fejlesztenék, hogy ne rohadjon ki alólam a 40 éves szerelvény és ne késsen minden nap a menetidő 50%-300%-át
    (Egy wifit se ártana tenni 2011ben a nagy budapesti pályaudvarokra legalább).