18
  • Blackeagle13
    #18
    sddsdds
  • aislado23
    #17
    oké!!! még két rész és egy ovodás tps/fps lesz ebből is!!! FANTASZTIKUS
  • galocza
    #16
    gondolkoztam rajta, hogy kivételnek beírom a si-t, de akkor a morrowindes kiegeket is pluszban fel kellett volna emlegetnem. és bár bloodmoon szerény, almalexiában van jópár egyedi dizájn (palota, maga a város, földalatti dwemer város, clockwork city).
    még azt is el tudom képzelni, hogy si azért lett, (és lett olyan mint amilyen lett), mert nem csak én találtam a vanilla obliviont kissé sótlannak hanem a sorozat többi kedvelője is + esetleg a készítők is...
  • sanyicks
    #15
    aham
    jaja
  • benőmenő
    #14
    Azért a shivering isles kiegben is igencsak elengedték a fantáziájukat
  • mousee
    #13
    váááááárjuk :D nempicit, nagyon :D
  • Molnibalage
    #12
    Ja, nagyon üt az a MOD. Az alap TES-sel soha nem játszottam volna. A Nehrimtől alig tudtam elszakadni. Még nem toltam végig, de be fogom fejezni.
  • galocza
    #11
    szívemből.
    oblivionban nem volt tán kevesebb féle dándzsön se építészeti stíl mint morrowindben, utóbbi építészete mégis sokkal érdekesebbnek, változatosabbnak tűnt.
    oblivion teljesen egy átlag fantasy-középkor dizájn, morrowindnél meg mintha csöppet elborult volna a dizájnerek agya és ami eszükbe jutott, nem féltek meg is valósítani - s ez adta a játék egyik fő vonzerejét.
    hlaalu építészet, a telvannik "hagymaházai", redoran rákpáncélházak, vivec zikkuratjai, velothi tornyok, dwemer városok ÉS erődök, daedra romok meg persze a birodalmi standard kőházak/várak - utóbbi kivételével mind izgalmasak és egyediek...
  • Aneirin
    #10
    hehe :) imádjuk a kémeinket
  • koschwarz
    #9
    csak vessenek a fejlesztők egy pillantást az oblivion legnagyszerűbb modjára, ami valójában totál konverzió, azaz gyakorlatilag csak a motor azonos, egyébként teljesen új világot és sztorit ad. na ebben megmutatták a modderek, hogy lehet minden egyes dungeont és helyszínt egyedire varázsolni. már több mint 100 órája csak a nehrimmel játszok.
  • Zoliz
    #8
    Hát ez 1000%, hogy nem lesz akkora durranás mint az Oblivion volt, de reméljük akkora bukás sem mint a Gothic 4 :( Mindenesetre várós.
  • gombabácsi
    #7
    remélem a pályák is fantáziadúsabbak lesznek, mert a morrowind után az oblivion merő unalom volt ebből a szempontból
  • mcganyol
    #6
    szerintem az arena volt nagyon jó játék, bár mai szemmel persze már elavult. nekem a daggerfall-os stílus jobban tetszett mint a moro/obli irány, de ahhoz sajnos úgysem térnek vissza.
    remélem lesz benne motion control, az egy érdekes extra lenne a harchoz!
  • Marinecorps
    #5
    Csak legyen ugyanolyan jól modolható mint az obli, és akkor ebben is helyre lehet hozni amit elbaxnak.
  • zola2000
    #4
    "Lesznek kivégzések is, ami újabb újdonságot jelent"

    na ezt remélem hamar elfelejtik...
  • h143570
    #3
    Valoban egyike azon keveseknek amiert megeri gepet fejleszteni. Ugytunik, hogy a Fallout 3 legyartasa, azaz a SPECIAL rendszert ossze akarjak hazasitani a sajatjukkal. Erdekes lesz.
  • Woodsnail
    #2
    Kedvenc játékom! Alig várom! Remélem azért nem egyszerűsítik 5 éves gyerek szintjére a szintfejlődést és a többi dolgot. Ezenkívül az újítások jól hangzanak.
  • Voronyezs
    #1
    Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én a Morrowind óta teljesen beleszerettem, bár a kedven az az Oblivion...val.szeg ott "értem be" hozzá... hányszor játszottam én azt végig különféle karakterekkel, másfajta irányokból közelítve,stbstb...és mindig át akartam menni a környező területrészekre, pl Skyrimbe :D jöjjön már :D