17
  • Match
    #1
    - Az első részben is lehetett az ellenfeleken használni a stasis-t.
    - Hősünknek az első részben is látható volt az arca, igaz nem sokat. Az elején amikor becsapódott az űrhajó, akkor már lehetett forgatni a kamerát (és ekkor még nem volt rajta a sisak). Valamint a végén is, de ezt úgyis tudja mindenki.

    - Ez a széttaposós lőszer/healthpack szedés remélem szintén félreértés, felesleges időhúzásnak tartom (jó volt úgy ahogy az 1-ben volt, lelövöd, dobja).

    - Javelin gun mint visszatérő fegyver? Nem emlékszem rá az első részből, ha mégis volt, valaki javítson ki.

    - A pulse rifle-t nem nagyon használtam a játékban, de mintha úgy rémlene, hogy van másodlagos tüzelési módja (ilyen pörgő összevisszalövős tömegoszlató).

    Amúgy várós igencsak, ha még menne is a gépemen minimum grafikán, az még jobb lenne, mert nem szándékoztam úgy fél éven belül gépet venni :)
  • Muttley
    #2
    addig ne is számítsanak átütő sikerre, amíg
    egy survival horror játékban a fő karakter úgy mozog-fut, mint egy hormonzavaros nyugdíjas baromfi
  • Stranger666
    #3
    Ha ugrálna, sprintelne nem lenne túlélőhorror.
  • Zolivok
    #4
    nalátod ezért kéne pókjárásban mennie végig fél kezében stuki fél lábával dekázik 1 pingponglabdával
  • Garrett27
    #5
    Valamiért eszembe juttattad a legidősebb tyúkot az udvarunkról. Szegény, pedig most ő tojik mindig :/ ... szerintem adjá neki egy esélyt (mármint a fő karakternek is meg a játéknak is), hátha jobb lesz mint az egyes volt.
  • Loál János #6
    Ez a trailer valami iszonyat hangulatos.

    [ÜL, ÉS VÁRJA JANUÁR 25-T]
  • zuro
    #7
    Szerintem azért mászkál így, mivel egy űrruhában van, amiben te sem ugrabugrálnál. És sokat ad a hangulathoz, hogy nem quake arena módjára lövöldözöd a szörnyeket. Némi realitás és feszültségkeltés a ruha, ezért túlélő horror.
  • Rotyoka
    #8
    hát nekem meg pont az jött le hogy egy trágya
  • Rayden02
    #9
    Húúú én már rókabőrnek olvastam a cikk címét!
  • Loál János #10
  • Bhalage
    #11
    dead space fantasztikus volt - filmben ilyen fosatas nincs!
    en is varom a 2ik reszt!

    loál jani, ha eddig kimaradt volna, nezd meg a dead space developer diarykat a youtubeon, fasza csapat, profi munka.
  • culas25hc
    #12
    én most gondolkoztam azon, hogy veszek egy ps1-et csak a retro hangulat miatt. Abban az időben éltem a "játszós" korszakomat, és kurvára nem kötnek le az x360-ra meg 325346magos gépre kiadott játékok..... semmi újat nem tudnak kitalálni, és egy idő után engem a túl jó grafika is idegesít.
  • tomboy013
    #13
    Én nem értem mi baj van a mozgással. szerintem ebben a játékban van az egyik legjobb módon megoldva, itt azt érzi az ember hogy tényleg a játékban van, a léptek ereje, a rázkódó kamera futás közben nagyon is reálissá teszi a játékot. Nem úgy mint pl a Fallout 3 külső nézetes módja, olyan idétlen mozgása van benne az embernek... rengeteg játékot ezzel rontanak el, viszont a Dead Space az egyik számomra legjobb ilyen játék :) Aki nem így gondolja és nem játszik ezzel a nagyszerű játékkal azt meg csak sajnálni tudom hogy kimarad ekkora jóból :D
  • kékherceg
    #14
    hát szerintem elég közepes volt a grafika az első részben, de a trailer alapján a második részben sem látszik nagy változás
  • Zoliz
    #15
    "hormonzavaros nyugdíjas baromfi" - nagyon vicces vagy, majd behalok a poénkodásodtól
    A Dead Space nem egy Terminator klón, hanem félelem játék, szerintem akkor is ütős lenne, ha csak fél óránként jelenne meg benne egy szorny, hogy megöljön minket
  • KopaszIsten
    #16
    Az első rész mozgása nagyon kiábrándító volt elsőre. :S Nagyon nem tetszett, hogy csak cammogva bír menni, stb. Kb. 5 perc után majdnem le is töröltem az egész játékot, de gondoltam adok neki még egy esélyt, és még vagy 20 percig játszottam. Na meg ugye utána még pár napig, míg végig nem játszottam, mert a 20 perc alatt megszoktam a szokatlan és túl lassú mozgást, és utána már nem zavart. Alkalmazkodtam hozzá.

    Ettől függetlenül továbbra is tartom a kezdeti véleményemet, hogy egy jobb irányítással, gyorsabb mozgással élvezhetőbb játék lenne (lett volna). Példának felhoznám a Doom 3 játékot. Az sokkal pörgősebb, mondhatni szokványos irányítás, mozgás. Mégis, mikor a sötétben egy szál elemlámpával percekig világítgattam egy szobában, míg biztonságban éreztem magam, szerintem elmond mindent a játékról. Voltak helyszínek és szituációk, ahol nagyon dobogott a szívem az izgalomtól, és a "félelemtől".

    Szóval, ahhoz hogy igazán félelmetes legyen valami, nem kell feltétlenül ezt a cammogós irányítást bevetni, hanem jól kell kitalálni a világot. Ettől függetlenül nem egy rossz játék a DS, ha megszokja az ember, de a D3 szerintem sokkal jobb.

    Várom a DS2-t, csak legyen is majd időm játszani vele. ;)
  • Blackeagle13
    #17
    ssdds