15
  • gregtom6
    #15
    Azt nem hiszem, akkor nem kellett volna ennyi időt várni rá.
    Azért ha végre megjavul a 2 legutolsó rész, valaki küldjön pm-et.
  • Szefmester
    #14
    Ez gondolom ismét a gyatra port miatt van és csak az eredeti x360/PC-s vezérlőknél normális, minden máshoz egy külső segédprogi kell.. most meg nem mondom mi a neve, de nálam a Darksidersnél az kellett máskülönben csak War seggét bámulhattam extraközeliből, ahogy Wolverine cimbit sem lehetett gamepademu nélkül irányítani..
  • BobaFett
    #13
    Elvileg azért ennyire bugos, meg szaggat, mert valójában nem irták át, hanem egy xbox emulátor alól fut az egész.
  • Hornymut
    #12
    Zonealarm-ot használok. Kinézem belőlük hogy rosszul csinálnak valamit, a Strangers Wrath is hemzseg a hibáktól sajnos :-(
  • gregtom6
    #11
    Milyen vírusirtót használsz? Próbálj ki másikat esetleg. Kétlem, h vírusos lenne az exe. Ha meg mégis, akkor valamit nagyon rosszul csinálnak....
    Bár én nem nevezném annyira veterán csapatnak ezt az Oddworld Inhabitants-t, ötleteik nagyok vannak, de azért nem sokat programoztak az utóbbi években.
  • Hornymut
    #10
    Nálam fejlemények történtek a Munch Oddysee terén! A Steam ugye patchelte, így nem lépett ki az elején, ám ma, a vírusirtóm fertőzöttnek találta, és letörölte a játék exe-jét. Egész pontosan a Trojan-PSW.Win32.LdPinch.atfi vírussal fertőzöttnek jelölte, másnak van ilyen problémája?
  • shenmuedc #9
    Hát pedig nekem gyengébb (phenom 955,gtx460,4g ram van ) mégsem szaggat maxon sem. A gamepadra meg xbox joy a megoldás, mást úgysem érdemes venni szinte minden játékot erre optimalizálnak.
  • Balumann
    #8
    Azért tényleg engem is érdekelne, hogy hogy a francba tesztelték ezt. Amúgy a patch tényleg orvosolja a kidobálást, mostmár csak töltéskor dobott ki egyszer...
    De a többi probléma sajnos megmaradt. Most a legnagyobb problémám az az irányítás. Gamepadot mind a kettő felismeri, de... a Munchs csak egyhelyben forgolódik arra, amerre mozgatom az analogot, el nem indul semerre. Az egér meg lassan indul és inverz amire nem találok beállítást (ez is érthetetlen számomra), csak billentyűzettel tudok haladni, de így 3D -ben nagyon rossz.
    A strangers meg nálam is akad, bár lowon elmegy (csak így még csak nem is szélesvásznú, 640x480-ba rakja), a gamepadnál itt viszont a kamera analógját nem veszi be, ami nélkül szintén elég nehéz irányítani, pl. célozni sem tudok...

    Nagyon kár értük, remélem én is, hogy orvosolják ezeket.
  • xido
    #7
    Azt meg már nyilatkozták sajnos ősz közepén,hogy nem fognak nekilátni ennek..
  • Cat 02 #6
    Újra kéne ahhoz írni, mint a Monkey Islandeket.
  • gregtom6
    #5
    Majd szóljatok akkor pm-ben, ha tényleg hibátlan lesz a két újabb játék. És szerintetek lehetőség van olyan update készítésére a fejlesztők részéről, amely HD-vá változtatná az első két részt? Mert akkor - ha tényleg bugmentesek lesznek - megveszem az Oddboxxot.
  • Voltan
    #4
    "Számos tesztelési fázison estek át a játékok, így nagyon megleptek minket ezek a hibák"
    Na ne szórakozzunk már. A Muchs Oddyssee még jól futna, de kb 2.5 perc után mindig kivág desktopra, a Strangers meg még low felbontásban is olyan qrvára szaggat, hogy hihetetlen, pedig elég izmos gamer gépem van (Phenom X4 965, 4 g. ram, Asus 5850)
    Remélem, nagyon hamar orvosolják ezt, mert ez így elég szégyen.
  • Tinman #3
    Már van update hozzá.
  • xido
    #2
    én főleg sajnálom a végül elvetett 1-2 rész hd felbontásának megvalósítását..
    ha azt meglépik,mint a Monkey Islandnél is,hatalmas szakítás lett volna karácsonyra
  • Hornymut
    #1
    Sajnos igaz, hihetetlen gyér portolású a két játék :-(
    Pedig mind a kettő nagyon jó kis cucc, főleg a Stranger's Wrath, de irányításbeli, portolási és grafikai hibák tömkelege jellemzi őket, remélem tényleg kijavítják ezeket :-(