27
-
#27 Milyen az a konzol idióta? Szerintem inkább az az idióta aki az alapján ítél meg valakit hogy milyen platformon játszik(lol). Én pl programozó vagyok, van némi fogalmam az informatikáról, de mégis nagyrészt konzolon játszom mert kényelmesebb.Lúzer...
Egyébként tényleg a harmadik rész volt a legjobb, de sötét ide vagy oda az MGS4-nek egyik sincs még csak a közelében sem. -
#26 Abban egyetértek, hogy a Thief volt az első lopakodós játék egyike, de a SC:CT a legjobb mind közül. (Nekem az nem tetszett a Thief 1 -ben, mikor bejöttek a zombik, így nagyjából csak félig vittem végig, de azt többször.) -
#25 A Thief-The Dark Project egyértelműen az első lopakodós akció-játék, amelyben a sötétség jelentette a LEGFŐBB fegyverét Garrettnek.
Splinter Cell csak jóval utána jött, akkorra már a második Thief is elkészült, és a hangulat fantasztikus volt... feledhetetlen és megismételhetetlen.
Egy Splinter Cell nem fogja sohasem fölülmúlni. -
Merces #24 ..hát igen alig 20 hónapja még az UBI volt az isten most meg az EAt megelőzve a legnagyobb főgonosz a piacon......... -
Voronyezs #23 "szívbeteg célpont bezárása a szaunába, majd a hőmérséklet feltekerése"
Az a harmadik része, ami asszem Budapesten játszódik :D -
Mat666 #22 Ezzel én is így vagyok. -
#21 Tehát aki egérrel tolja annak minimum 3 diplomája van... -
#20 [URL=http://www.youtube.com/watch?v=Q7Ir4HbNL68]"A Splinter Cell volt az első olyan alkotás, melyben valóban fontos szerepet kaptak az árnyékok és maga a rejtőzködés." Aha. Hát hogyne.[/URL] -
#19 tényleg, a hitman 2. része eszméletlen jó játék volt, többféle megoldási lehetőségekkel, ami ráadásul nem csak arról szólt, hogy mindenkit megöltél aki az utadba került, vagy csak a célpontot (persze én így játszottam), hanem konkrétan minden pályán voltak egyéb lehetőségek azon kívül, hogy megfojtsd vagy egy lövéssel fejbe lődd a célpontot, hanem trükkösen is ki lehetett iktatni őket (lásd, szívbeteg célpont bezárása a szaunába, majd a hőmérséklet feltekerése...gonosz :D) -
#18 A COOP az szerintem is jó volt, bár hogy nagyon tervezgetni kellett volna a lépéseket, azért az túlzás. Teljesen triviális volt, hogy mikor hova lehet a leginkább elbújni, meg minden. -
#17 Neked igen. Én sehol nem hallottam ilyen panaszt róla. De vkinél mindig van probléma. Most pont nálad.
Nekem annak ellenére, hogy a Conviction akciójáték, tetszett, meg is van. Elsőre én is sajnáltam, hogy elveszítette a "Splinter Cell-ségét", de pl a történet szempontjából logikus. Ráadásul, ha nem is gyilkolás nélkül, de kevés gyilkolással meg lehetett oldani a pályákat. Ott is előre kellett gondolkodni, és megtervezni a lépéseket és akkor már közelebb jár a lopakodáshoz, mint az akcióhoz. Főleg a co-op része. Az sztem isteni.
De azzal egyetértek, hogy a Chaos Theory tényleg a legjobb darab. -
wednes #16 A Chaos Theory tényleg nagyon jó ebben a műfajban. Ezért a Conviction én rá se néztem, mikor láttam, hogy az akció lesz a fő szerep, és csípőből kell 4 fejlövést fél másodperc alatt kiosztani(amit majd a játék megcsinál helyetted). A nehéz játékmenet meg relatív. Aki türelmetlen és csak tunkolni akar gépfegyverrel annak biztos. Régen az Ubinak jó játékai voltak, a Ghost Recon is tetszett coop-ba gondosan megterveztünk minden támadást, mert nem lehetett csak úgy rambozni ott se (a régi Rainbow Six-ekkel ugyan nem játszottam, de ezek is ebbe a kategóriába tartoztak). Sajnos leendő új Ghost Recon is nagyon csúnyán 1 kattos játék lesz a videók alapján. Az Ubi nagyon átesett a ló túlsó oldalára, a játékaiba gyakorlatilag semmit se kell csinálni... -
sorrow #15 A cikkíró biztos hogy nem játszott a Thief sorozattal...
Ha az nem a sötétben sompolygásról szól akkor semmi sem!
(És akkor még nem beszéltünk a Hitmanről, ahol szinte majdem az összes pályát végig lehetett vinni "Silent Assassin" módban is....)
-
#14 szerintem a thief-eket is végig lehetett erőszakmentesen vinni.
egyébként elhiszem, hogy jó a chaos theory, de én nem játszottam vele. a leírás alapján tényleg okosnak tűnik. -
#13 Én is egyet értek a cikkel. A Splinter Cell 1-3 mind nagyon jó volt, a 3. a legjobb. Változatos, hosszú viszonylag, nehéz, realisztikus (nem rambó mindenkitmegölök úgyis), hangulatos, jó ötletek, sok lehetőség. Szégyen a Convintionnal egy lapon említeni, ez is végigjátszható volt, de nem Splinter Cell. Double Agent hasonlóképpen, nem volt rossz játék az sem annyira - bár annyi bugba nem futottam még bele, mint abban. Elég rossz irányba elindulni pl. az épület emeletén, és már lazán ki lehet sétálni a falon keresztül és lezuhanni a nagy fehérségbe, vagy lift alá, fölmászni a nem létező létrán, stb. XD -
Reg5 #12 Akkor a Wolf3D mi volt? -
Ender Wiggin #11 A Conviction aranyos. A konzolidióták kedvéért kurva nagy fehér betűkkel a falon, hogy CLIMB. Meg szintén a gyenge elméjűeknek (akik kontrollerrel nyomják) az a kijelölős execution funkció. Hm. Überszar. Pedig a sztori meg a grafika hozta a minőséget. -
Julezz #10 A Splinterek közül valóban ez sikerült a legjobban. -
Julezz #9 Metal Gear Solid. Köszöntem a figyelmet. -
#8 Jézus, Conviction. Az amelyik ötpercenként lefagyott, szaggatott?! -
Zoliz #7 A Thief hol van? a Splenter cell meg se közelítette soha, játékidőben pláne -
gombabácsi #6 a doom pedig az első fps volt :)
a számítógép játékok hajnalán, amikor a doom megszületett... :)
tudok még ilyeneket :) -
#5 Metal Gear Solid -
#4 Thief, mint próbálkozás...Tovább nem is olvasom. -
Merces #3 minek kell ennyit szappanozni azt a convictiont? nem elég fényes vagy mifene?
Tényleg jó cikk, olyan angolos...beszélgessünk az időjárásrol Terry?
beszélgethetünk Arthur -
#2 Egyetértek a cikkel, a Chaos Theory volt a legjobb. A mostani már gyenge és az akcióra (bumm, bumm) helyezi a hangsúlyt. -
Evoluti0N #1 Én a Conviction-t nem tartom remekműnek. Számomra nagy csalódás volt. A játékidő gázosan rövid volt és egy végletekig leegyszerűsített akciójátékot kaptunk, ami számomra nem igazán hozta a Splinter Cell hangulatot.