27
-
#27 Milyen az a konzol idióta? Szerintem inkább az az idióta aki az alapján ítél meg valakit hogy milyen platformon játszik(lol). Én pl programozó vagyok, van némi fogalmam az informatikáról, de mégis nagyrészt konzolon játszom mert kényelmesebb.Lúzer...
Egyébként tényleg a harmadik rész volt a legjobb, de sötét ide vagy oda az MGS4-nek egyik sincs még csak a közelében sem. -
#26 Abban egyetértek, hogy a Thief volt az első lopakodós játék egyike, de a SC:CT a legjobb mind közül. (Nekem az nem tetszett a Thief 1 -ben, mikor bejöttek a zombik, így nagyjából csak félig vittem végig, de azt többször.) -
#25 A Thief-The Dark Project egyértelműen az első lopakodós akció-játék, amelyben a sötétség jelentette a LEGFŐBB fegyverét Garrettnek.
Splinter Cell csak jóval utána jött, akkorra már a második Thief is elkészült, és a hangulat fantasztikus volt... feledhetetlen és megismételhetetlen.
Egy Splinter Cell nem fogja sohasem fölülmúlni. -
Merces #24 ..hát igen alig 20 hónapja még az UBI volt az isten most meg az EAt megelőzve a legnagyobb főgonosz a piacon......... -
Voronyezs #23 "szívbeteg célpont bezárása a szaunába, majd a hőmérséklet feltekerése"
Az a harmadik része, ami asszem Budapesten játszódik :D -
Mat666 #22 Ezzel én is így vagyok. -
#21 Tehát aki egérrel tolja annak minimum 3 diplomája van... -
#20 [URL=http://www.youtube.com/watch?v=Q7Ir4HbNL68]"A Splinter Cell volt az első olyan alkotás, melyben valóban fontos szerepet kaptak az árnyékok és maga a rejtőzködés." Aha. Hát hogyne.[/URL] -