8
-
sanyicks #8 több mint hinnéd... a multiplatform játékok mind ogl-esek szinte, csak kapnak egy wrappert, amit persze nem lehet kikerülni hackel (valszeg az m$ kérésére, mert akkor túl sok játék túl jól futna linuxon wine-n :D) -
paraszgyerek #7 Jogos - de attól hogy opengl, még nem lesz használható a böngészőben sem ez, sem az... ráadásul, sajna opengl-re közel sincs annyi progi mint directx-re. -
sanyicks #6 "Ha directx-mentes 3d vagy gaming interfész kell, akkor szintén ki lehet dolgozni azt is, mégpedig a mostani dosbox/quake szinttől valamelyest jobban is."
miért kéne? Ott az opengl... többet tud mint a directx :) -
#5 Gondolom azert alfa.
2020ra vajon eltunik az internet explorer 6? ^^ -
paraszgyerek #4 kezd az egész olyan "javás" vagy "vrml"-es lenni... amikor valamire mindent rá akarnak aggatni akkor a végén - majdhogynem - semmire nem lesz jó.
Ha a kütyü-készítőknek a mobil videólejátszás (licenszdíja) fáj, akkor csináljanak mobilvideó szabványt.
Ha directx-mentes 3d vagy gaming interfész kell, akkor szintén ki lehet dolgozni azt is, mégpedig a mostani dosbox/quake szinttől valamelyest jobban is.
Ha platformfüggetlen fájlrendszer vagy eszközkezelő kell, szintén lehet dolgozni vagy bevonni vlamelyik nyílt alternatívát DE azt hajtogatni hogy "majd a html5-be berakjuk", az bizony kevés. Jól hangzik a konfin, csak épp senki nem tudja hogy akkor merre is tovább... -
sanyicks #3 Tökjó hogy a webm-et ilyen kurva fontosnak tartják, miközben a 11 alphaban még mindig egy olyan szar webm implementációt használnak, ami pont 2x annyi cpu-t eszik mint a flash... -
bracsek #2 Tudtam hogy a cikk ikonját már láttam 1x az idén
http://www.sg.hu/index.php?nap=2010/03/09 -
messen #1 Hogy lehet egy cikket ennyire félreérthetően megírni?!
Úgy is lehetne érteni, hogy a tűzróka/IE/Opera/etc. versenyéből csak egy maradhat.
Pedig nem is erről beszélt az ember! Azt mondta csak, hogy a böngésző_k_, mint platform, elegendőek lesznek az alkalmazások futtatásához - like gmail, arckönyv és tsai.