11
-
bippo #11 Akkor inkább maradok a jelenben. -
Rotyoka #10 De azt tudod hogy a jövő pinája a segg ugye? -
bippo #9 Nem pontos a jelző, mert ezekben is egyre több a buzi. Szóval a női ízlésvilág/gondolkodásmód nem feltétlenül puncihoz kötött.
A puncit szeretjük, a buta,gagyi dolgokat meg nem. -
nessboth #8 ...Akkor ez is elpuncisodik mint az autóipar, zeneipar, filmipar meg a foci? -
Zoliz #7 Egyetértek. Nemcsak elveszik a pénzünket, de még ki is vannak akadva, ha valamit nem úgy csinálunk, ahogy ők csettintenek. Amúgy meg betegek, mert a shopping láz megbetegít (persze csak ha túlzásba viszik). -
Rotyoka #6 Még 1 példa hogy a nőket egy -30% os kedvezménnyel át lehet baszni, mikor alapból is ugyan ennyi volt az ára -
richard45 #5 Akkor utálod anyádat is? -
bippo #4 Máshogy gondolkodnak (ha éppen teszik :))) ), és ezt kőkeményen kihasználják a boltok. Amíg nem a saját pénzeddel csinálják, ne aggódj. Persze engem ettől még bosszant.
DE ahogy nézem az aláírásodat, neked sem a legolcsóbb cuccaid vannak. Szóval ... -
Zozo76 #3 Akkor te nem heterosexualis vagy? :) -
Ferrer #2 Utálom a nőket. -
bippo #1 "érzelmeket kiváltó termékbemutatókat, amelyeken már nem is az árak szerepelnek kiemelt helyeken, hanem a százalékban kifejezett kedvezmény mértéke, a hölgyek igényeinek megfelelően. "
Szerintem meg úgy könnyebb átbaszni az embert, ha nem írod oda az árat. Ennyi.
Én pl. rühellem az ilyen oldalakat.
Amúgy szerintem nagy általánosságban (kivételek persze vannak) a nők jobban fogékonyabbak a reklámra és könnyebben rávehetők a vásárlásra. Meg persze alapból jobban szeretnek vásárolgatni. Ezért fordultak a boltok is a női gondolkodásmód felé. Ha egyszerűen akarok fogalmazni, azt mondom, jobban lehúzhatók.