11
  • bippo
    #11
    Akkor inkább maradok a jelenben.
  • Rotyoka
    #10
    De azt tudod hogy a jövő pinája a segg ugye?
  • bippo
    #9
    Nem pontos a jelző, mert ezekben is egyre több a buzi. Szóval a női ízlésvilág/gondolkodásmód nem feltétlenül puncihoz kötött.

    A puncit szeretjük, a buta,gagyi dolgokat meg nem.
  • nessboth
    #8
    ...Akkor ez is elpuncisodik mint az autóipar, zeneipar, filmipar meg a foci?
  • Zoliz
    #7
    Egyetértek. Nemcsak elveszik a pénzünket, de még ki is vannak akadva, ha valamit nem úgy csinálunk, ahogy ők csettintenek. Amúgy meg betegek, mert a shopping láz megbetegít (persze csak ha túlzásba viszik).
  • Rotyoka
    #6
    Még 1 példa hogy a nőket egy -30% os kedvezménnyel át lehet baszni, mikor alapból is ugyan ennyi volt az ára
  • richard45
    #5
    Akkor utálod anyádat is?
  • bippo
    #4
    Máshogy gondolkodnak (ha éppen teszik :))) ), és ezt kőkeményen kihasználják a boltok. Amíg nem a saját pénzeddel csinálják, ne aggódj. Persze engem ettől még bosszant.

    DE ahogy nézem az aláírásodat, neked sem a legolcsóbb cuccaid vannak. Szóval ...
  • Zozo76
    #3
    Akkor te nem heterosexualis vagy? :)
  • Ferrer
    #2
    Utálom a nőket.
  • bippo
    #1
    "érzelmeket kiváltó termékbemutatókat, amelyeken már nem is az árak szerepelnek kiemelt helyeken, hanem a százalékban kifejezett kedvezmény mértéke, a hölgyek igényeinek megfelelően. "
    Szerintem meg úgy könnyebb átbaszni az embert, ha nem írod oda az árat. Ennyi.
    Én pl. rühellem az ilyen oldalakat.

    Amúgy szerintem nagy általánosságban (kivételek persze vannak) a nők jobban fogékonyabbak a reklámra és könnyebben rávehetők a vásárlásra. Meg persze alapból jobban szeretnek vásárolgatni. Ezért fordultak a boltok is a női gondolkodásmód felé. Ha egyszerűen akarok fogalmazni, azt mondom, jobban lehúzhatók.