9
  • Gery13 #9
    nekem a guerilla az igen nagyot ütött. végig taroltam az egész pályát, ember, kocsi, nem számított. löttem, burult, tört, és sima volt a terep.
    a kocsiban kicsit olyan (nem is tudom) gta Fillingje volt? vagy lehet hogy unreal motorral fut a gémé... nemtom, csak azt h ismerős... :)
  • Wittgen
    #8
    Én csak az 1. résszel játszottam annak idején, de akkoriban nagyon tetszett mind a rombolhatóság, mind a játék maga. Jó kés gém volt.
  • polarka
    #7
    valóban, haszna nem sok, de szórakoztató
  • magyarszurke
    #6
    Az első rész nagyon jó volt ,a második kaki konzolátirat...
    A Geo-mod hatalmas ötlet volt,de igazából csak a játék legelején volt értelme,amikor ki lehetett lőni a páncélkocsi alatt a kőhidat

    Szerintem ez meg egy Doom 3 féle izé lesz:D mondjuk díjazom,hogy ésszel kell játszani,és nem csak menni6lőni
  • polarka
    #5
    másodikat vittem még régen végig
    emléxem volt, h vmi kapcsolót kellett benyomni 1ik helyen, de nem találtam a keycardot a szobához, ezért az egészet szétlőttem 2 rakétával és a gomb ott lebegett, amihez már hozzáfértem és meg tudtam nyomni :)
    1ébként tényleg nagyon feldobta a játékot ez a rombolhatóság
  • Bren X
    #4
    Csak az elsővel játszottam. Az akkor nagyon megfogott.
  • Justil
    #3
    "megmaradt a környezet rombolhatósága, de viszont eltűntek a hatalmas"

    ejnye.
  • hiftu
    #2
    És akkor az idegenek elkezdték melegíteni a konténert kivülről...
    Hehehe...
  • amitakartok
    #1
    "A bemutatott verzióban a játékos lukat lőtt egy konténerbe, bement majd a Nanogunnal kijavított a hibát és így el tudott bújni az idegenek elől."

    Na ha ezt át tudják rakni normál játékmenetbe, akkor le a kalappal nekik...