9
-
#9 nekem a guerilla az igen nagyot ütött. végig taroltam az egész pályát, ember, kocsi, nem számított. löttem, burult, tört, és sima volt a terep.
a kocsiban kicsit olyan (nem is tudom) gta Fillingje volt? vagy lehet hogy unreal motorral fut a gémé... nemtom, csak azt h ismerős... :) -
Wittgen #8 Én csak az 1. résszel játszottam annak idején, de akkoriban nagyon tetszett mind a rombolhatóság, mind a játék maga. Jó kés gém volt. -
polarka #7 valóban, haszna nem sok, de szórakoztató -
magyarszurke #6 Az első rész nagyon jó volt ,a második kaki konzolátirat...
A Geo-mod hatalmas ötlet volt,de igazából csak a játék legelején volt értelme,amikor ki lehetett lőni a páncélkocsi alatt a kőhidat
Szerintem ez meg egy Doom 3 féle izé lesz:D mondjuk díjazom,hogy ésszel kell játszani,és nem csak menni6lőni -
polarka #5 másodikat vittem még régen végig
emléxem volt, h vmi kapcsolót kellett benyomni 1ik helyen, de nem találtam a keycardot a szobához, ezért az egészet szétlőttem 2 rakétával és a gomb ott lebegett, amihez már hozzáfértem és meg tudtam nyomni :)
1ébként tényleg nagyon feldobta a játékot ez a rombolhatóság -
Bren X #4 Csak az elsővel játszottam. Az akkor nagyon megfogott. -
Justil #3 "megmaradt a környezet rombolhatósága, de viszont eltűntek a hatalmas"
ejnye. -
#2 És akkor az idegenek elkezdték melegíteni a konténert kivülről...
Hehehe... -
amitakartok #1 "A bemutatott verzióban a játékos lukat lőtt egy konténerbe, bement majd a Nanogunnal kijavított a hibát és így el tudott bújni az idegenek elől."
Na ha ezt át tudják rakni normál játékmenetbe, akkor le a kalappal nekik...