15
  • nkmedve
    #15
    A HP mint etikus cég? Nálunk a McDonalds-sal kb. egy szinten vannak alkalmazott szemszögből. Akartam nálunk dolgozni, de a rengeteg negativ vélemény és tapasztalat visszariasztott.
    Bár én a román HP-ról beszélek, itt lehet minden másképp van. :)
  • pixx
    #14
    Olyat nem is említek meg, hogy minden műszaki termékhez kell adni magyar nyelvű leírást...nem sokkal találkoztam...
  • pixx
    #13
    Nekem azt mondta a csávó, hogyha veszek egy autót, és adnak rá 3 év garanciát, akkor olyan nincs, hogy a műszarfalon a kilométer órára meg ad 90 napot. A garancia az árúval vásárolt összes tartozékra érvényes. Főleg egy aksira, ami a lényege a laptopnak.
    A 3 nap talán azért van ott, mert addig a boltban kötelesek kicserélni, utána szerviz.
    Nekem ennyit mondott a csóka, kb. ez lehet a helyzet mondjuk a telefon töltő esetében, az része a telefonnak, anélkül nem lehet használni. Mondjuk egy fülhallgató esetében már nem lennék biztos...
  • slickboy
    #12
    És tényleg ott a Google. :D Reggeli kómás olvasás
  • TommyGun
    #11
    Nem értek hozzá de valszeg a minimum az 1 évet mindenre megkell adni, viszont ha ő azt mondja hogy erre a részére ő többet vállal akkor az oké szerintem.
  • krajcsovszkig
    #10
    Az kemény... :P

    Egyébként az akksira csak 90 nap az elég sok helyen van, eddig eszembe se jutott, hogy ez így gáz. De akkor így vajon a 3 napos pixelhiba-garancia, meg a nokiánál a telefonra két év - tartozékra egy év szabály is nem szabályellenes kicsit?... :o
  • pixx
    #9
    Amúgy a garancia levélben benne volt, hogy az aksi 90 nap, meg is mutatták nekem.
    Azt mondta a fogyasztó védős arc, ezzel, meg egy papírral kell besétálnom hozzájuk. A papíron csak annyinak kell lennie, hogy az emberünk nem hajlandó cserélni, meg a neve és aláírása. Aztán mennek lebírságolják őket, és eljönnek velem, hogy adjanak egy másik aksit.
  • pixx
    #8
    A szervíz cég a laptop.hu, de utána felhívtam a HP center, hogy magyarázzák el, hogy is van ez nekem. Mondták 90 nap. aztán felhoztam a fogyasztóvédőket, 2 percre félrekapcsoltak, majd utána megmondták hová mennyek. Ott azt mondták 2-3 hét mire megjön az aksi, rendeztem egy kis jelenetet, 2 nap múlva ott volt az aksi...érdekes. Ha jófej vagy kibasznak veled, ha bunkó paraszt vagy, mindent megkapsz idejében...
    Mint írtam legtöbb, vannak kivételek biztos vagyok benne.
    Nekem pannonnál az volt a bajom, hogy rengeteg túlszámlázás volt. Mikor megvettem az új telóm náluk, a wap-ot bekapcsoltam 2(de lehet volt az 3 perc is) percre. Persze azért is kellett fizetni, de a számlát nem külték az előfizetéssel. 6 hónappal később jött egy felszólítás, hogy behajtó cégnél van az ügyem, úgyhogy van lehetőségem még most befizetni a 17 ezer forintot. Mikor megkérdeztem miért is kell, azt mondták mert használtam a wapot, aminek 2000 forint volt. 2 percért, rendesek mi, egyedül a nokia oldalára mentem fel, de nem jött be ezért kikapcsoltam. Mikor megkérdeztem miért nem terhelték rá a számlámra, azt mondták azt külön küldik. Csak a levél nem jött meg, így nem tudtam róla, 2 perc wapozásért 17 forintba került. Mikor rákérdeztem a 2 percre közölték ha bekapcsolom annak is van bizonyos összege...
    Úgyhogy apám fogta a család összes előfizetését (6 db) és átment a vodahoz, ahol a haverjainak volt valami flotta kedvezménye, ingyen hívogatjuk azóta egymást...Amúgy 10 évig voltunk pannon előfizetők és olyan évi 2-2.5 milliót fizettünk telószámlára, persze ezt 6 mobilra, ami nem kevés pénzt, de úgy látszik nekik nem volt elég. Most ennyivel kevesebb.
  • krajcsovszkig
    #7
    Velem a Nokiánál és a Philipsnél is mindig jófejek voltak, sőt, többnyire a pannonnál is, igaz, csak vásároltam, nem reklamáltam :P
    A HP az nem csak egy gagyi szervíz volt? Mert azoknak sokszor nem érdekük érvényesíteni a garit...
  • krajcsovszkig
    #6
    Pedig ott van, utolsó sor
  • slickboy
    #5
    Hiányolom a Google-t. :D
  • pixx
    #4
    Magyarországon a legtöbb nagy cég patkány az ügyfelekkel, erről nem a cég tehet, hanem az ott dolgozó magyarok. Sajnos.
    Én eddig egy céggel találkoztam Magyarországon, aki nem volt genyó, és ha felhívtam őket, mindig adtak útba igazítást, ez pedig az MS volt, nagyon kedvesek volt minden alakalommal.
    HP-nál fenyegetőznöm kellett a fogyasztóvédelemmel, mert közölték, hogy a 4 hónapos aksit nem cserélik ki, ugyanis csak 90 nap gari van rá, a laptopra meg egy év. Fogyasztóvédelmet felhívtam, azt mondta kérjem írásba, és ha megvan ők írják is a vastagbüntető csekket a HP-nak, mivel nem lehet részenként külön garanciát meghatározni, mindenre azonos évnyi garancia érvényesül.
    Most külföldön lakom, és itt minden cégnél hasonlóan kedvesek velem, mint az MS legyen az bank, vagy a upc vagy akárki más.
    Nem hiszem, hogy a nagy cégek azt mondják szívassuk meg a magyarokat, csak az ott dologozók nagy része paraszt, de nem csak t-mobilnál, a pannon és a vodafone is egy rakat szar.
  • zeli
    #3
    Pár éve a HP-nak is volt kémkedős balhéja..bár az már rég volt.
  • rágógumi
    #2
    azt kelett volna nézni hogy az ügyfelekkel hogy bánnak nem azt hogy a vezérigazgató micsinál a beosztottjaival..
  • Ability
    #1
    Adobe? :D Ez valami rossz vicc, komolyan. A T-Mobile háza táján is annyi balhé volt mostanában, hogy fura ez a kitüntetés.