8
-
micu18 #8 Már régesrég kikötöttem volna, hogy az állami támogatásból 5-10 millát kötelezően internetes videókampányra kell költeni. Ki nem sz...ja le a /nagyon drága/ plakátokat amelyeken mindig ugyanaz az x unalomig szerepeltetett fazont látja.
Azokból semmi sem derül ki. Végülis a mi pénzünket szórják amatőr marketingre. -
winnie #7 a tehetségesek filmjeit 1500-an nézik meg. ezt még bukásában is 4 nap alatt tízezren. épp ez a magyar filmtámogatás rákfenéje, hogy 10-100 milliók mennek el olyan filmekre, amiket ugyanaz a 6 ember néz meg. -
JASON13 #6 Ami szar az szar... Magyar film... szexista vonzattal, nem tudom mit várnak tőle... csak azt sajnálom hogy egy csomó pénz elmegy az ilyen szarokra a tehetségeseket meg nem támogatják! -
Jimmyke #5 Egyszer láttam a plakátját az aluljáróban. Nem is csodálom :D -
neoG #4 És mint tudjuk: Budapest=Magyarország -
#3 Bp-en 100 méterenként ki van plakátozva. -
Mcsiv #2 így nem is csodálom, én pl. csak most hallok róla;) Szép nyugodtan besunnyogott a mozikba, senki nem tud róla, nem csoda hogy hatalmas bukás -
bippo #1 Nem igazán vitték túlzásba a reklámját.