8
  • micu18
    #8
    Már régesrég kikötöttem volna, hogy az állami támogatásból 5-10 millát kötelezően internetes videókampányra kell költeni. Ki nem sz...ja le a /nagyon drága/ plakátokat amelyeken mindig ugyanaz az x unalomig szerepeltetett fazont látja.
    Azokból semmi sem derül ki. Végülis a mi pénzünket szórják amatőr marketingre.
  • winnie
    #7
    a tehetségesek filmjeit 1500-an nézik meg. ezt még bukásában is 4 nap alatt tízezren. épp ez a magyar filmtámogatás rákfenéje, hogy 10-100 milliók mennek el olyan filmekre, amiket ugyanaz a 6 ember néz meg.
  • JASON13
    #6
    Ami szar az szar... Magyar film... szexista vonzattal, nem tudom mit várnak tőle... csak azt sajnálom hogy egy csomó pénz elmegy az ilyen szarokra a tehetségeseket meg nem támogatják!
  • Jimmyke
    #5
    Egyszer láttam a plakátját az aluljáróban. Nem is csodálom :D
  • neoG
    #4
    És mint tudjuk: Budapest=Magyarország
  • Dynamic
    #3
    Bp-en 100 méterenként ki van plakátozva.
  • Mcsiv
    #2
    így nem is csodálom, én pl. csak most hallok róla;) Szép nyugodtan besunnyogott a mozikba, senki nem tud róla, nem csoda hogy hatalmas bukás
  • bippo
    #1
    Nem igazán vitték túlzásba a reklámját.