14
A lovagok korában!
-
#14 igen, azok is koppintások. a koppintás nem csak akkor van ha ugyanazok csinálnak egy játékot más néven. -
#13 nem unod még? jah hogy ki is vagy tiltva :) háhá -
MB Andor #12 NYILT GYORS SZERVER -
#11 Amúgy Óriásit tévedtek.A két(három) játéknak semmi köze egymáshoz!
A KingsAge(helyesen fordítva:Királyok kora)et az MMOGAME, a klánháborút az InnoGames, a traiant pedig a Travian Games GmbH készítette.
A KingsAgenek 1000x jobb a grafikája mint a KH-nak, és sokkal könnyebb is(KA-n egy hónap alatt 4600pont, KH-n 3500).Nem koppintás, Az lenne koppintás ha az InnoGames készítene egy Ókori Görög(Ikariam) vagy egy kínai gamet amit le kell tölteni(Metin 2).
Nem koppintás, de van köze hozzá talán.Ennyi erővel a Khanwars,a Birodalom.hu az OGame, meg a többi ilyen szar is koppintás.... -
#10 ojan? -
#9 Hát ez pontosann ojan mint a klánháboru csak más az épületek neve stb. -
#8 nem Travian koppintás amugy, hanem Tribal Wars / klanhaboru
bar biztos jottok hogy a tribal wars meg travian koppintas meg wow igy wow ugy nabb -
#7 rakás szar, kh mellett kipróbáltam tul van bonyolitva -
#6 semmi új nincs benne!
-
#5 Minek kell Traviant után gyártani 30féle néven? :S -
#4 Megvan.Travian -
#3 Ez vmi olyasmi mint a másik falu építős hülyeség?Nem jut eszembe a neve. -
#2 A KingsAge szabályai :
Játékszabályok
Az alábbi pontok a játék összes világára érvényesek.
Amennyiben úgy érzed, hogy igazságtalanul lettél kitiltva, keresd meg a megfelelő GO-t a Jegyrendszeren. keresztül.
Bármilyen kérést vagy panaszt csak és kizárólag az azonosító tulajdonosától tudunk elfogadni adatvédelmi okokból!
1. Azonosítók
Két azonosítót különböztetünk meg:
- regisztrált azonosító
- játék azonosító
Minden játékos EGY azaz 1 játék azonosítót használhat vilgonként (kivétel az őrzés). Elég egyetlen azonosítót regisztrálni hogy minden világban játszhass, de lehet minden világhoz külön regisztrált azonosítód is. Tehát lehetséges hogy legyen minden világhoz külön regisztrált azonosítód de egy világba csak egy léphet be!
1.1 Hozzáférés az azonosítóhoz
Csak és kizárólag az azonosító tulajdonosa léphet be azzal. Amennyben bárki más is belép vele azt azonosító megosztásnak illetve multinak fogjuk tekinteni és végleges kitiltással jutalmazzuk az összes világból.
1.2 Jelszó
A jelszó az azonosítóhoz tartozik. Annak kiadása bárkinek vagy bárminek szigorúan tilos, azt azonosító megosztásnak illetve multinak fogjuk tekinteni és végleges kitiltással jutalmazzuk az összes világból.
1.3 Azonosító csere/átadás
A supportot minden esetben értesíteni kell. Ellenkező esetben az azonosító kitiltásban részesülhet.
2. Megosztott internetkapcsolat
Amíg két vagy több játékos közös internetkapcsolatot használ (és azután 24 órán át) mindenféle kapcsolat az azonosítók között szigorúan tilos. Nem lehet támogatni, támadni vagy nyersanyagot küldeni egymásnak vagy összehangoltan támadni. Más falvakat támogatni vagy nyersanyagokat küldeni lehet. A megosztott internetkapcsolatot a játékon belül a profilban jelölni kell.
Részletes leírás:
A szabályzat mindenkire vonatkozik aki egy internetkapcsolatot használ másokkal. Ez lehet háztartás, munkahely, kollégium, iskola, stb. Mindenkinek akinek tudomása van arról, hogy más is játszik egy hálózatról vele kötelessége ezt bejelenteni játékon belül a profilnál.
FIGYELEM: Amennyiben iskolából, munkahelyrol, internetkávézóból játszol a saját érdekedben jelezd ezt a supportnak minél elobb!
Példák
- Nem engedélyezett több azonosítóval játszani egy gépről/ip-ről/hálózatról
- Megosztott internetkapcsolat esetén nem engedélyezett ugyanazt a játékost támadni
- Megosztott internetkapcsolat esetén engedélyezett egyazon játékos segítése sereggel vagy nyersanyaggal, amennyiben az a játékos nem azonos internetkapcsolatról játszik
- Szigorúan tilos egy harmadik azonosítón keresztül kijátszani ezt a szabályt. Ebben az esetben mindhárom azonosító kitiltásban részesül.
- Megosztott internetkapcsolat esetén engedélyezett azonos szövetségben levoket támadni
- Megosztott internetkapcsolat esetén engedélyezett jelentéseket és üzeneteket küldeni egymásnak és a fórumra írni.
3. Őrzés
Az őrzés egy átmeneti állapot, valaki más azonosítójához hozzáférés. Szigorúan tilos több accountot készíteni és az őrzés funkciót használva multizni! Minden azonosítónak saját, külön tulajdonosa kell legyen. Amennyiben az őrzött az őrzés alatt úgy gondolja hogy nem folytatja a játékot, az őrzést azonnal meg kell szakítani és a supportot értesíteni.
Amíg az őrzés aktív, NEM engedélyezett az összehangolt támadás, segítés, védelem stb. Ez a tiltás az őrzovel azonos internetet használó minden játékosra kiterjed.
A fenti tiltás az őrzés vége utáni 24 órában is aktív.
A megosztott internetkapcsolat beállításait nem szabad kikapcsolni őrzés előtt akkor sem, ha az őrző nem egy kapcsolatot használ az őrzöttel.
Az őrzés beállításához az őrző nevét kell megadni játékon belül. Az őrző NEM tudhatja az azonosító jelszavát.
Akármennyi azonosító őrzésére lehetőség van.
Az őrzés minimum ideje 2 nap, a maximum ideje 3 hét!
Azok az azonosítók amelyek 5 hét után is őrzés alatt állnak automatikusan kitiltásra kerülnek minden figyelmeztetés nélkül.
Az őrzés vége utáni 24 órában továbbra is érvényben vannak az őrzés alatti szabályok! Tehát NEM engedélyezett a támadás, segítés, összehangolt támadás, védelem stb. Ez a tiltás az őrzovel azonos internetet használó minden játékosra kiterjed.
Az őrző és az őrzött közös felelőssége ami az azonosítóval az őrzés ideje alatt történik. Ezért is olyan őrzőt válassz akiben teljesen megbízol. Az őrzésből adódó bárminemű kár csak és kizárólag az őrző és az őrzött felelőssége! -
#1 A KingsAge egy MMO játék aminek lényege fejleszteni a falvadat és ujabb falvakat elfoglalni.
A KingsAge elején a birodalmad csak egy kis faluból és pár farmból áll. Ki tudod terjeszteni ezt egy birodalom fővárosává.
Segitség a játékhoz.