24
  • WilliamMcKinley
    #24
    Ez a Benkős műsor meg aztán kritikán aluli. Magyar ember szeret megbotránkozni így aztán nézi is bőszen.
  • WilliamMcKinley
    #23
    Visszaadom a diplomám, felmondok vagy nem tudom már mitévő legyek, de hihetetlnennek tartom hogy nem lehet felfogni hogy a statisztika egy működő dolog. Tessék ellátogatni egy könyvtárba és elolvasni egy idevonatkozó könyvet. Tudom ajánlani a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárat az még ingyenes is ha nem viszed ki a könyvet, ha valami komolyabbra van igény akkor Országos Széchényi Könyvtár kiváló választás.
  • Sanyix
    #22
    magyarország igen igen. a zemesz.....re szavazunk mer a benkő nézés után az a jóóó :D
  • WoodrowWilson
    #21
    Igazából nincsenek 4 ezren sem:), mivel a minta rétegzett, és reprezentálni kell az egy-két-három stb fős háztartásokat is. Viszont a véletlenszerű kiválasztás és a háztartások folyamatos és cserélődése biztosítja a kellő pontosságot. Egy választás előtti közvéleménykutatáson ennek csak a fele vagy harmada a minta nagysága, mégis viszonylag pontosan be tudják lőni az eredményeket.
  • pixx
    #20
    Tegyük fel néznek tv 4 millióan, és ebből 1000 családban van ilyen mérő eszköz, egy átlagos család 2 felnőtt két gyerek, akkor ez 4000 ezer ember akit mérnek, akkor ez mennyi is 0,1% még csak nem is 1%...de most komolyan...ez a vicc kategória a tv nézők 0.1% ból kitalálni, hogy a többi 99.9% mit néz... azért gondolom azt te is belátod, hogy igen erősen visszás...
  • WoodrowWilson
    #19
    2-3 éve is 840 háztartásban mértek. És igen, szerintem ez tükrözi a lakosság véleményét adott megbízhatósági szinten. Persze korrektebb lenne ha nem csak a várható értékeket közölnék hanem ezt a megbízhatósági szintet is, na meg a konfidenciaintervallumot is. (Mondjuk lehet, hogy valahol ez le van írva, annyira nem ástam bele magam a témába.)
  • pixx
    #18
    Mint írtam 2-3 éve, hogy most több mint ezer? És? Szerinted ez tükrözi a lakosság véleményét? De tényleg...

    Hogy mami, vagy papi nézi az adott adást, azt persze nem fogja tudni senki, de lesznek számok, tények...és ha egy adott műsort csak 10000 ezren néznek, a várt 1 millió helyett, szerintem a kutyát nem fogja érdekelni, hogy ennyi volt a nyugdíjas, és ennyi a gyerek...mert más miatt fog fájni a fejük.
    Egyébként ha jól tudom, addigra a tv csatornáknál arculat váltás lesz, és egy csatorna adott témában fogja nyomni a műsort. Így nagyjából behatárolható lesz a korosztály...
    Most olvastam, hogy az rtl és a tv2 aláírták a szerződést, de fizetős lesz a két csatorna...
  • pixx
    #17
    Blikket, meg a tv-t ne hasonlítsd össze...ott este visszaküldik, vagy másnap reggel, az el nem adott példányokat, így pontos szám van.
  • daneelolivaw
    #16
    beugró
  • WoodrowWilson
    #15
    Igaz, sorry.
  • Jrex
    #14
    Szánalom...
  • ldavid
    #13
    április óta 1040
    itt egy írás a mérésről
  • Ulquiorra
    #12
    Ha sikeres akkor lesz második évad is. Amerikában volt Flavour of love (asszem ez volt a címe) vagy a Tila Tequlia ugyanilyen műsorok, amik több évadot is megéltek.

    Decemberben kiderül hogy ki a "győztes", majd pedig márciusban megírja a Blikk hogy szakítottak, jöhet az újabb évad. Azért arra kiváncsi lennék hogy hányan gondolják azt hogy nincs a dolgok nagy része előre megírva:)
  • CaptainRumi
    #11
    Azt nem értem milyen jogon van felháborodva az, aki az ilyenektől teljesen elhatárolódik? Aki nem bírja az ilyen dolgokat, ne nézze... és szarja le mire van igény. Olyat nézzen ami a saját igényeinek megfelelő.

    annak legalább örülhetnétek, hogy ebből nem lesz több évad, mint a gyüszükéből, ha csak az újdonsült feleség be nem adja egyből a válási kérelmét...


  • WoodrowWilson
    #10
    Egyrészt ajánlom, hogy bővítsd kicsit statisztikai ismereteid, másrészt ne állíts valótlanságot. 940 háztartásban van jelenleg mérőkészülék. Harmadik: szerinted a digitális adás adataiból hogy derül ki az, hogy épp 1,5 millió nyugdíjas nézi-e az adott műsort, vagy a kereskedelmileg fontos korosztály?
  • Ulquiorra
    #9
    Akkor most attól fostalicska hogy nem 20-30 évesek a szereplők? Ha fiatalabbak csinálják akkor már egyből magasabb színvonalat képvisel?

    # Tudnál nekem olyan műsort mondani a kereskedelmi tévéken ami ennél igényesebb, előre megírt és kultúrát közvetít? Mert akkor azt szivesen nézném (olyan is jó ami már nincs műsoron csak hogy képben legyek)
  • r4pid
    #8
    És most képzeljétek el hány kedvenc sorozatotokat hagyták abba emiatt az egész ratyi mérés dolog miatt...
  • Lipi1980
    #7
    1. Szánalmas hogy ilyen hányingerkeltő fostalicskára van igény. Akkor miért nem inkább valami 20-30 közötti keres magának feleséget vagy férjet. Azt már én is nézném, nem pedig ezt, hogy a 50-es mamák hogy kelletik magukat az ország "lantművészének"

    2. Ez a nézettség dolog mindig is baszta a csőrőmet, hogy kb. 1000 családnál van kint gép, és abból le tudják vetíteni 10 millió emberre??? Mi van akkor, ha a gyerek megnézte a mesét, és úgyhagyja a gépet, anyuci nem kapcsolja át, hogy másik korosztályt jegyezzen a gép, és a gyerek korosztályához írja fel a Maunikát és a Benkőt is!
    De hát a statisztika már csak ilyen!
  • winnie
    #6
    "Dehogy van, ú"

    és a blikk eladását is 200-300 ember vásárlása alapján határozzák meg, mi? ne legyél már süsü.

    a benkő sikere a legpapírformább premier volt idén - de abban igazad van, hogy valószínűleg inkább 2 milliós a nézettség, csak ugye szar a mérés.
  • AZTA
    #5
    naja foleg ha az rtl a felet lefizeti ezeknek az embereknek
  • gebegebe
    #4
    intelligens népünk fogékony az igényes műsorokra. javasolnám a reklámbevételek növelésére az alábbi műsorötleteket: ürülékkibocsátás premier plánban. kivégzés életlen fűrésszel.gyilokszex reggel 8- tól este 10- ig.garantáltan nőne a nézettség min. 10 millióra. ekkora nézettséggel pedig rengeteg tampont, mosóport és ételízesítőt lehet eladni.
  • pixx
    #3
    Dehogy van, úgy csinálják, hogy van 200-300 száz család, és nálunk van egy speciális készülék, ami méri, hogy ki mit nézz, persze előtte le kell nyomni a saját gombodat, aztán nézheted a tv-t, így tudja a gép, hogy melyik korosztály mit nézett. MTV-ben volt 2-3 éve, hogyan mérik a műsorok nézettségét, vagy valami ilyen volt a címe...
    Ezekből vetítik le a 10 millió emberre az adatokat...
    Ezért nem akar átállni a tv2, meg az rtl a digitális tv-re, mert ott szám szerint, pontosan megmondható, hogy ki mit nézett...és akkor kiderülne, hogy már senki se nézi őket, de legalábbis nem ennyien...
    Mivel ezek az adatok nyilvánosak, nagyon nagy csúszás lesz a reklámpénzekből...2012-ig kell kibírni, onnantól kötelező, aki nem áll át az nem sugároz többet és mehet a lecsóba...valószínűleg át fog formálodni a média piac, ezért vannak már több adóval is jelen ezek a csatornák, hogy később mindenképpen hozzájuk kerüljön a pénz...
  • nohea
    #2
    Tiszta szánalom, hogy ilyen szarságokra van ekkora igény.
  • xido
    #1
    Most már a legális internet forrást is érdemes lenne beleszámolniuk,mert lehet a trükkös nézők megnézik tévében a "krimi hétfőt",mondván Benkőt az rtlmost oldalon adás után máris megnézhetik...szóval a kattintásokat is számolják bele:)