3
  • redfish
    #3
    Én magamnak már számtalanszor rendeltem ezt+azt az USA-ból, webáruházból...
    Bankkártyával fizettem, a cucc általában 2-3 héten belül megérkezik.
    A külföldről feladott küldemények ugyanúgy nyomon követhetők, mint a belföldi küldemények, amennyiben nyomkövetővel (Mo-on Ajánlottan) adják fel!
    Dokumentálható, ha a Címzett átvette a küldeményt!

    Tény és való, hogy a Magyar Posta berkeiben sok USA-ból érkező csomag köddé válik, de utánakereshető, hogy kézbesítés előtt tűnnek el a csomagok!

    Nekem még eddig soha nem tűnt el csomagom, mivel nem szoktam választani a kedvezőnek tűnő ingyenes postai szállítást, inkább fizetek kicsit többet, de a csomagom legyen nyomon követhető! (Ha már előre kifizettem és a szállításnál eltűnik a csomag, az onnantól az én károm, nem a Feladóé.)

    Többször rendeltem már Hong-Kongból is, onnan is rendben megérkeztem a csomagjaim 1 hét alatt (a webshopok megadják a csomagom nyomkövető számát).

    Tapasztalatból azt is elmondhatom, hogy bármelyik webshopban fizettem eddig bankkártyával: előbb megvárják, mire a bankszámlámról az ő bankszámlájukra megérkezik a vételár és csak utána postázzák a cuccot!!!
    Tehát ezt sem értem a fenti cikkből: milyen káruk lehet az Eladóknak, ha kellően jó a rendszerük???...
    (Olyan hülye Eladót még nem láttam, aki úgy postázná a termékeit, hogy csak rábök a Vevő a "Fizetés"-gombra, de pénz még sehol nincs.)
  • kukacS3K
    #2
    szerintem sincs ebben semmi max ha amerikából rendelsz postán keresztül akkor várhatod hogy amerikából lenyomozza az eladó hogy te átvetted-e a küldeményt a magyar postánál - szerintem nem sikerülne
  • redfish
    #1
    Nem értem : azt, hogy a Vevő átvette a küldeményt, akár postai, akár futárszolgálatos kézbesítésnél is dokumentálni lehet!
    Csak aláírásra adják át a küldeményt!!!
    (Miért kellene akkor visszatéríteni a vételárat?!)

    Azt sem értem : ha lopott vagy hamis hitelkártyákkal vásárolnak Vevők, a megrendelt terméket mégis egy valós névre+címre rendelik meg. (Különben mi értelme lenne a csalásnak, ha nem kapja meg a cuccot?)
    Nem lehetne feljelenteni a csalót a neve +címe alapján???

    Mivel évek óta több webáruházat üzemeltetek, ezek a fenti "csalások" számomra nem tűnnek valósnak, egyszerűen gyakorlatilag nem lehet megcsinálni, ilyeneket csak olyan talál ki, akinek halvány fogalma sincs az online kereskedelem működéséről illetve a bankszámlákról!

    Nálunk sokezer Vevő vásárolt már, mégsem volt egyetlen fent említett esetünk sem!!! (Olyan mondjuk előfordul, hogy némelyek szórakozásból megrendelnek ezt+azt, aztán nem veszik át, ilyenkor a szállítási költséget mi bukjuk. De ez a maximum!)