3
-
#3 Ebben a játékban éppen benne volt a gránát visszadobása, de azt nem tudom, hogy a csapattársak vagy az ellenség csinálta-e. Kb három hete szedtem elő és játszottam végig újra egyébként, de nem gránátoztam, meg nem figyeltem ezt...
De akkor sem értem a rinyát, ha botrányosan szar lenne az AI, azt mondanám jogos fikázni, meg jobbat kérni, de semmi extrém nincs benne, nem brutálisan agyonszkriptelt, meg nem is dühítően hülye. Szal nem értem, mi vele a prob... -
#2 Hát az AI fejlesztés gondolom annyit jelent mint minden más esetben, hogy több sciptet raknak bele lehetőségként. Ha változatosabb, meg több mindenre, több féle képpen reagál az jelentősen meg tudja növelni a játékélményt és játékidőt is.
Bár érdekes, a Moh AA óta nem igazán tudtak meglepő dolgokat belerakni (pl. amikor eldobtam a gránátot, a legközelebbi lévő meg rávetette magát, jó mondjuk visszadobni már más játékban is tudják, de az se általános még...). -
#1 Nemtom, hogy egy ilyen "primitív" shoot'emupba minek AI... :P Bőven elég volt az első részben is, amit tudott, haverok jöttek utánam, ellenségek fedezékbe vonultak, nemtom hová kell több. Meg szerintem a grafikával sem volt gond. Ez a grafikafikázás egyébként a nagy össznépi lejáratókampány része, a lefizetett Gamespot-review miatt?
Viszont a film... Van értelme egy akciófilm-klisékből összeollózott játékból filmet csinálni? Ha a játékhoz hűek akarnak maradni, akkor a film egy gyenge B-kategóriát hoz, meg plagizál (K&L parkolós-csajlelövős jelenete egy az egyben Jackie Brown, a toronyházból kimenekülés meg egyértelműen Heat), ha meg írnak köré filmet, akkor meg azért szar, mert köze nincs a játékhoz. Max Payne-nél is ugyanez volt a helyzet.
Nemtom miért erőltetik az ilyesmit...