31
-
Sir Ny #31 inkább a shockwave. ha elindul linux alatt is. -
#30 3d-re ott a flash 10, minek már megint egy új hoki szabványt bevezetni ? -
Mice #29 én gecijót nevettem:D
igazából egy pillanatra meg is fordult a fejemben, hogy beírom, ne higgy senkinek!!!! feet per second :) de... valójában a maradék 118 mellett ugyanúgy döngethettem volna a mellem http://www.acronymfinder.com/FPS.html
m.esetre bemutatkozónak ezzel a nickkel kedves thomas csak gratulálni tudok:D
és neked is kedves epike, hogy flame generálása érdekében még csak véletlenül sem azt jegyeznéd meg, hogy eltérő értelmezés/több jelentés... hanem, hogy megvédelek... (akár volt smiley akár nem)
mindkettőtöknek csak gratulálni tudok.. -
andersh #28 mér ne működne? kurva nagy dolog felrakni egy FF-ot -
roliika #27 Windows specifikus a legtöbb program ami vár valamiből bevételt is..pár éve, ez nem olyan meglepő.
Linux nem eladható nagy számban úgy, hogy garantálva legyen a support.
Mert nincs hozzá elég szakember, és mert nem olyan a felépítése, meg nincs mögötte jól megtervezett üzleti modell..stb. -
Epikurosz #26 Jobb is amúgy, hogy nem müxik nekem, mert csak rommá lőnének az ifjoncok, és rombolnák az önértékelésem. :-)) -
Epikurosz #25 "
We're sorry, but your web browser or operating system is not compatible with QUAKE LIVE. You must be using a combination of the following:
Windows XP
Windows Vista
Firefox 2.0 / 3.0
Internet Explorer 7 / 8
Support for Mac & Linux, along with alternative browsers is under development." -
Epikurosz #24 Köszi, de szoriznak:
"We're sorry, but it appears that you are using an incompatible system.To play QUAKE LIVE you must use one of the following Operating Systems and Web Browsers:
Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Intel Mac OSX 10.4 or higher
Linux (LSB 3.0 or higher)
Firefox 2.0 or higher (Mac OSX requires Firefox 3.5+)
Internet Explorer 7 or higher
Safari 3.0 or higher"
A Krómot nem támogatják! -
#23 Genau. -
roliika #22 Egy kis 3.8 megás plugint le kell hozzá tölteni a regisztráció elött/után. -
roliika #21 Van. http://www.quakelive.com/ -
kvp #20 Az osregi wrml es e kozott az a nagy kulonbseg, hogy itt a javascript motorba kerulnenek az opengl hivasok, tehat semmilyen uj leironyelv nem lenne, cserebe viszont az osszes megszokott javas-s opengl-es programot minimalis munkaval at lehetni irni a bongeszokre. A wrml egy fix objektumokat megjelentio nyelv volt, ami minimalis interaktivitast engedelyezett csak. A webgl meg inkabb a flash fele grafikat tenne bele a javascript-es oldalakba, tehat plugin nelkul lehetne flash vagy shockwave kinezetu programokat fejleszteni. Gyakorlatilag a bongeszo adja a 3d kornyezetet, a script motort, a fejlesztok meg nem visual studio-ban meg directx-el es lua, python meg egyeb script nyelveken fejlesztenenek. Az egyetlen hatranya az uj technologianak, hogy a jatek/program forraskodja kikerul a webre, mivel a bongeszok gyakorlatilag a forraskodot (a javacript-et) toltenek le es futtatnak.
ps: Tudom, hogy ezek utan jonnenek a 3d gyorsitast hasznalo reklamok is es mivel az uj windows-ok mar kepesek tobb ablakban is gyorsitani, ezert minden megnyitott bongeszo oldal 2-3 atlagos jatek 3d teljesitmenyet enne meg, de a flash-es reklamok sem terhelik kevesbe a gepet. Cserebe kapnank egy platform es cegfuggetlen flash/shockwave rendszert a web-es jatekoknak es tobben fejlesztenenek opengl ala. -
Epikurosz #19 Evan a cikkbe:
"ezt pedig játékok egészíthetik ki, amelyek között akár a továbbra is nagy népszerűségnek örvendő fps-ek is szerepelhetnek majd"
Erre kérdeztem:
"Magyarázza el nekem vki OFF-ban, hogy mi az a fps? Annyiszor láttam leírva játékok kapcsán"
és direktbe írtam, hogy tudom mi az a frame rate (frame per seconds), erre meg jön ide mindenféle okostojás, és nagyzol.
tamasmester, megvédlek!!!
:-) -
Epikurosz #18 Joe bá!
tamasmester arra válaszolt, amit kérdeztem (mert szerepelt a szó a cikkben, amit gondolom el sem olvastál), te meg hablattyolsz itt összevissza, amikor már minden világos. -
#17 FPS = Frame Per Second jelen esetben azaz a renderelt kép frissítési sebessége, ha játékstílusról van szó akkor FPS = First Person Shooter.
u.i. Ahogy visszaolvastam nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek!:D Áhhh... -
beef #16 Jól emlékeztem:
3D gyorsítás -
endrev #15 Ez az O3D nagyon durva, ez a Google fejlesztése. -
beef #14 Ezt a 3D gyorsítást az Opera már igen régen beharangozta, igaz azóta nagy a hallgatás a részükről. -
#13 "A buta ember mindenben holtbiztos, az okos embert meg mindig kétségek gyötrik."
De azért aranyos vagy :)
Mi az FPS?
-
boomen #12 fps: first person shoter magyarul, aki szembe jön löd le. -
Epikurosz #11 Én egyébként játszottam annó a Wolfenstein 3D-vel aztán meg is ragadtam ott.
Apropó, gondolom van olyan internetes játék is, amelyikben valós időben lehet élő személyre (aki egy másik netező) lövöldözni... -
Epikurosz #10 Ja értem. Akor egyszerű a FPS, és sejtem is, hogy mit jelent: First Person Scene.
Ja, nem! Megvagy!
First Person Shooter -
tamasmester #9 Szóval az fps, mondhat bárki, bármit is, ne hidd el! A játékokban a nézetre (játékban elfoglalt pozicióra) vonatkozik. Hogy magyarosan érthető legyen egyesszám első személy p. Ánglius nyelven ( förszt perszon ...) A lényeg, hogy semmi köze a képkockákhoz :)
Ez neked is szól narumon okostojás öcsisajt.
A 3D-s megjelenítésről meg annyit, hogy manapság akkora adatforgalmat generál egy oldal betöltése, hogy a mobil netet használók már megint kezdnek kiszorulni. Manapság 1 mega alatt nem is nagyon találni oldalt, ha csak nem egy fórumról van szó. Bár ott is a kissebbségi komplekszustól szenvedő felhasználók, nagy igyekezettel töltik fel a megabájt méretű képeket. Ha valami szart alkottak, akkor legalább a kép legyen nag, had lássák nekik mekkora van!
-
asdasdasd #8 Olyan lövöldözős játék ahol az látod, amit az irányított szereplő.
Pl Doom
Ellemben a 3rd Person Sh.-val, ahol nézdahátam van. Pl Tomb Raider -
#7 fps = frame per secundum. Azaz a másodperc alatt megjelnített képek száma. -
Epikurosz #6 Minden előttem szólóval egyetértek!
Magyarázza el nekem vki OFF-ban, hogy mi az a fps? Annyiszor láttam leírva játékok kapcsán, de nemtom mi az. (a frame/rate-et ismerem, de ez gondolom nem az). -
#5 de profitál. A plugin használ 3d gyorsítást. -
johnsmitheger #4 Egyetértek. A bemutató video egy kalap sz@r. Picit már százszor láttam ilyen openGL beépített glu-s cuccokat fogorni a képen, de nem láttam, hogy egy link volt esetleg az oldalán, amire ráklikkelt volna a srác. Akkor most simán beraktak egy száz éves OpenGL ablakocskát a böngészőbe. Hú bazzeg... -
Drawain #3 Több mint 10 éve lehet is ilyet, VRML-nek hívják. Igaz az tudtommal nem profitál a videokártya sebességéből, de azért elég gyors úgy is. Én Maya-ból átültetett igen részletes modellekkel dolgoztam vele. -
endrev #2 "Előállnak majd saját változataikkal." - és ezt majd a felhasználók meg a fejlesztők fogják megszívni. Ahelyett hogy leülnének és megbeszélnék, hogy kinek melyik ötlete a legjobb, és azt tennék bele az egyetlen megvalósított rendszerbe. -
#1 Jó ötlet, kb 10 éve már lehetne ilyen.
Na mindegy.:)