16
-
Loverman #16 nem azért de nem kellene ilyen gyíknak lenni. igenis csomó dolgot kitalálhatnának saját kútfőből, vagy ha már lopnak valamit akkor egy kis változtatással. a Charger-en azért látszik hogy lopás és hogy jogtalan mert a csávó kitalálta és megcsinálta a zombit, elküldte Valve-nak aki kiadta az ingyenes L4D DLC-ben, most meg belerakják a 2-be megkérdezés nélkül. Ha valami rendes fejlesztő lenne a csóka akkor megvették volna tőle vagy (amire kevesebb példa van) mondjuk ajánlanak neki egy kis százalékot az eladásokból. De nem tettek semmi ilyesmit, csak copy-paste a DLC-ből L4D2-be. -
gabeone #15 Én már írtam azt az észrevételem, ami szerint több (hacsak nem az összes) zombi ötletét ellopták valahonnan.
Tank - dr jekyll and mr hyde
Witch - Resident evil 2. jelenet, miközben alice és a csapat egy kislányt keres egy iskolában.
Hunter és Smoker - Az alapötlet itt szintén Resident evilből, első és második rész.
A boomerre nem jöttem rá, de tuti, hogy nem saját ötlet. :p
-
#14 Igazad van ha azt mondod hogy senkit nem érdekel hogy mit honnan másolnak mert azzal senki sem foglalkozik.
Én csak olyan kontextusban említettem a dolgot, hogy azért a valve kitalálhatna valami saját ötletet. Például azt hiszem a wolfeinstein nek is a mai napig vannak hivatalos versenytársai, sőt a valve is csinált egy ilyen nácis játékot. Jelen esetben viszont a probléma az hogy a valve lentről merítette az ötletet vagy ötleteket ami szerintem egy ilyen cég esetében, ha csak nem egy csit-csat-bim-bum játékot akarsz kiadni akkor nem éppen nyerő.
Egyébként ha csak úgy látnám lehet hogy nekem sem tűnne fel, de ha játszottál valaha is a condemnedel akkor tudod mire gondolok. Azért a játék stílusát ennyire átveni... hát... én azért nem bagaterizálnám el ennyire a dolgot mint amennyire te teszed... igenis és vagyok anyira igényes.
A L4D egyébként is a zombie modok után jött ha jól tudom, amit szintén nem a valve ötlött ki és fejlesztett hanem alapvetően a moddereknek köszönhető. -
#13 Annyi jatekot adtak mar ki, hogy hihetetlen es annyi forum van (tele 'jujdejolenne ha lenne ilyen olyan zombi' kommentekkel) h kb akarmit csinal az ember lopasnak fog szamitani egy bizonyos szemszogbol.
Addig amig a megvalositas jo es egy jo jatekot keszitenek, engem annyira nem zavar h pistike is feljott vmi otlettel a forumon, ami meg is valosul. -
#12 A Valve-tól egyáltalán nem új dolog, hogy a játékaiba az ötletet/kész dolgokat másoktól lopja el. Sztem a játékiparban ez a legocsmányabb, legaljasabb cég az összes közül. -
#11 Arról nem beszélve hogy az egész belsőnézetet a Wolfenstein 3dből lopták... azelőtt nem volt ilyen... és ott is pont véletlenül lövöldözni kellett...
váááóóó... -
#10 Ja és most az is eszembe jutott hogy a serpenyővel meg lapáttal való zombi püfölés is igen erős koppintás a kondemned ből. Azelőtt soha semilyen játékban nem jelent meg hasonló, na nem azt mondom, hogy nem voltak alternatív fegyverek, de ennyire hangsújt nem kaptak addig a játékban mint pl a kondemnedben. Ja és ott is pont véletlenül a zombikat kellet püfölni vele. -
#9 "mint kiderült, az ms255 néven ismert fórumozó a Left 4 Dead DLC-jéhez készítette eme zombit, melyet elvileg ingyen kap meg mindenki.
" -
#8 Szerintem a Charger ötletet már máshol is láttam... Sőt a köpködőt is :) szal tényleg nem biztos hogy lopás... -
#7 Szerintem itt most a kötekedőknek nincs igazuk, elvégre nem konkrét alkotás lett lenyúlva, csak maximum ötletek, de szerintem még az sem.
Köpködő zombi. Most komolyan? Mintha csak millióból egy ember lenne képes kitalálni hogy egy távolsági ellenfél változatosabbá teszi a játékot, és hogy egy zombis játékban ezt savköpéssel lehet legjobban kivitelezni... Az meg hogy a köpködő zombinak történetesen mindketten a "köpködő" nevet adták, az már mindennek a teteje!
Egyébként mint rajongók, gondolom amúgy is kitaláltak egy csomó más zombit, és a köpködő mellet ott volt vázlatolva a piromán, a nagyotugró, a szónikus, a repülő-sikló, a földtúró, az állat-eredetű és az önálcázó zombi is. Szóval szerencsétlen Valve-nak valami hatalmas nagy kreténséget kellett volna kitalálnia hogy olyan legyen amire még senki nem gondolt. -
#6 Nekem nagyon bejött a L4D és álltalában a Valve játékokat is szeretem. Azzal viszont nem tudok mit kezdeni, h az Episode 3 és Portals 2 helyet a L4D 2-t fejlesztik. Egyetértettem a tiltakozókkal akik bojkotálták a 2. részt.
Ez a botrány viszont mindenen túl tesz! A Valve ennyire meg akarja csorbítani a saját hírnevét? Mert ezt kevés dologgal csinálhatják eredményesebben mint h a saját fanjaikat használják ki és a fizető játékosaikat meg hülyének nézik.
Személy szerint én nem hiszem hiszem h szerencsés véletlenről lenne szó. Ahhoz túl sok minden paszol (kinézet, név, képességek). Plusz a Valvetól nem áll messze a közösségi alapon szerveződő játékfejlesztés sem, hiszen nem rég jelentették be, h ebbe az irányba szeretnének halladni tovább...
Ezek után kiváncsi leszek, h a lelkes casual fejlesztők mennyire lesznek nyitottak a Valveval szembe (még ha az ötlet egyébként fantasztikus is).
Arra is kiváncsi leszek, h a botrány után a Valve képes lesz e renoválni a hírnevét egy esetleges bocsánat kéréssel (ami szinte kizárt h bekövetkezik) vagy a játékosok szemet hunynak a félrelépések felett a jó játékok miatt.
Az biztos h az én pénzemről lecsusztak a L4D 2-vel kapcsolatban. -
Andris #5 Talán levédték a forumozók azokat a zombikat? :D Másnak nem juthat eszébe ugyanaz??? Simán lehet, hogy kézenfekvő volt ezeknek az ellenfeleknek a berakása a játékba és csak a nevet lopták el ami meg jót tesz a játéknak mert könnyebben megjegyzi mindenki. -
A1274815 #4 "A teleportálás során valami nagyon férre sikerül"-t pedig a 1993-as DOOM 1-ből lopták át a HL1-be, igaz az a readme.txt-ben volt leírva amit adtak hozzá. -
Eriongtk #3 Hmm, most hogy mondod, szerintem még a Blueshift előtt volt, nem tudom h mennyire hivatalos modja, de a Hl: Redemption-ben volt h Barney 1 párszor rossz helyre küldött... Egyébként az egész valve 1 szánalom a steames pénznemes balhé óta. -
#2 A valve kicsit ötlettelen, beleértve a sima hl 2 is tele van lopott ötletekkel. Például ott van rögtön az elején amikor lamar beleugrik a teleportba és gordon egyik helyről a másik helyre portál miközben az erőtér foszforeszkál körülötte.
Hasonlót először csak a blue shift végén tapasztalhattunk amit a gearbox készített. Hát amikor először elővettem a világ legjobb játékaként felkonferált half life 2 őt és megláttam benne, ezt a hihetlen nagy történetvezetést, és hogy az egészet a blue shiftből ollózták igen csak el voltam szomorodva. Arról nem is beszélve hogy az egész játék egy végtelen kocsikázás meg hajókázás, nem is lenne baj hogyha vannak benne vezethető járművek de nem értem miért csináltak 10 pályát pure unalomra.
Még valamit ollóztak egy kiegészítőből csak az most nem jut az eszembe. -
5i #1 Na kérem ezt hivják lopásnak.