40
  • ernobius
    #40
    Ha MS-es szoftver lesz a kocsikban, akkor már gyalog sem lesz biztonságos... MIND MEGHALUNK! főleg ha még teherautókba és még inkább ha veszélyes anyagokat szállító teherautókban használják... Repülőkre gondolni sem merek... Sétálsz az utcán, és egyszer csak a fedélzeti Windows lefagyása miatt egy nagy tűzgolyó száguld feléd, s nincs hová menekülj...
  • Magiszter
    #39
    A gyártó felelősséggel tartozik a szoftver működőkepéssége iránt. Tehát ha a kocsi programja okozza a balesetet és ezt független szakértők is bizonyítják akkor a gyártó fizeti ki a súlyos pénzeket.

    Amúgy meg ha a Microsoft csinálja a "CarOS"-t akkor tuti lesz rá vírus is, mert már csak szokás alapon is kell rá írni valamit.
  • Epikurosz
    #38
    a GYÁRTÓK MOSSÁK KEZEIKET, MERT A felelősség a tiéd.
  • SW0RD FISH
    #37
    Már megint minek mindent kikötni a netre? Meg ha frissíteni lehet, akkor a gyártók elkapkodják sw-t, hogy minnél hamarabb piacra kerűljön az új termék és majd utólag javítanak. Lesz majd itt balhé ha a koncsi okozza a balesetett.
  • ocsieu
    #36
    Gondold csak el! Nem elég, hogyha minden a tervek szerint halad, a win az autók "szerves" része lesz, de wifi, hsdpa, esetleg egyéb módon (wimax?) netre is lesznek csatlakoztatva... Szuper!!! :) Zune, pendrive, egyéb adathordozó behelyezésekor gondolom default lesz az autoplay, ugye??? Majd amikor egy virus x csillió autó motorelektornikáját felülírja, és 1,5-2-szeresére növekszik a fogyasztás, károsanyagkibocsájtás... :D:D:D
  • [HUN]FaTaL
    #35
    Jaj istenem, a sok idióta osztja itt a baromságot... :/
  • Epikurosz
    #34
    Autós navigációknak adja az oprendszerét.
  • Epikurosz
    #33
    Tudtommal a Windows CE már most benne van kocsikban is, de mindjárt leellenőrizem.
  • zolis
    #32
    Mondjuk az autókban már most vannak szoftverek, gondolok itt a mikrokontroller-szintű dolgokra, meg ugye a Java telepítője is úgy indul, hogy "even in your own car". Meg ugye nem a gázpedált nyomjuk, hanem a számítógépet. Viszont ha a Microsoft a kocsikban is hozza a jó öreg "színvonalát" akkor igen is van mitől félni. A kocsik szoftvereiben is lehet hibát csinálni, nem kell itt feltétlenül a "légzsák igen/nem" dologra gondolni.
  • Sanyix
    #31
    tipikus vérkomcsi-m$ vérfanboy védi az istenét, (a patásorbán/minden ami nem m$)
  • Sanyix
    #30
    az úgy van hogy plug & play eszköz csatlakozott
  • Szefmester
    #29
    és ha belémszáll egy másik auto jön az ablak -új hardwer felismerése folyamatban, kívánja elindítani a telepítőt?-
  • Skyline
    #28
    Nincs is szebb dolog egy kékhalálnál hegyi szerpentinen,vagy egy "A fékrendszer ismeretlen okból leállt a kellemetlenségért elnézését kérjük ha a probléma többször fennáll lépjen kapcsolatba a rendszergazdával" hibaüzenetnél autópályán
  • ocsieu
    #27
    10-20 év múlva ne csodálkozzunk, ha az utakon is elterjednek a warez autók, nameg a "pistikék", mert pont az ilyen fejlesztések egyenes következménye, hogy majd mindenki (ész és jogosítvány nélkül is!) autózni akar... Már eszméletlenül várom a 7-20 (márkától, típustól, és persze pénztárcától függő) különböző win car os verziókat... Nagy élmény lesz... Baleset esetén persze csak az Ultimate verzió fog mentőt, rendőrt, tűzoltót hívni, a központnak GPS-adatokkal szolgálni, ... :D:D:D
  • Epikurosz
    #26
    Pedig már most belepofázik az elektronika a vezetési stílusodba. gondolj csak a befecskendezésre meg az elektronikus fékerőelosztóra.
    Persze, amikor nyomogatod a gázpedált és tekered a kormányt, érezd csak továbbra is úgy, hogy te vagy a mindenható.
  • kutyak
    #25
    "Philipps azt jósolja, hogy 3-5 éven belül a gépkocsik többsége már az interneten keresztül fog kommunikálni egymással."

    Aha, egyrészt, ennyi idő alatt egy épkézláb szabványt nem tudnak összehozni, másrészt meg miről beszélgetnek? Az olajcsere-periódusról, az időjárásról, esetleg a hüvelygombáról?
    Majd ha lesz egy egységes forgalomirányító rendszer, akkor lesz mit "mondaniuk" egymásnak, de addig ez csak idétlenkedés.
  • racingp
    #24
    Útállom, hogy még a kocsimban is belepofázik egy SW, hogy ne így meg ne úgy. Én fizetem, én tankolom, úgy járok vele, ahogy akarok. De biztosan nem lesz utolsó látvány, amikor mondjuk 1 hekker feltöri 10.000.000 autó oprendszerét New Yorkban és mindegyiket elküldi Washingtonba :D
  • huanito
    #23
    Nekem erről Al Bundy jut az eszembe:
    Sz.gép: Al, ne tedd! Nincs az a hülye, aki szétver egy 2000$-os számítógépet!
    BUMM!!!
    Al: Mégiscsak király vagyok!
    Nálam így járnának a hibásan működő, vagy a túl okos rendszerek.
  • Griphons
    #22
    Már látom is magam előtt amint az autó konzolján megjelennek a következő hibaüzik: "A fékrendszer nem válaszol. Bezárja ezt az alkalmazást?" vagy autópályán: "Az Ön autó-oprendszere nem jogtiszta ezért 10 másodperc múlva újraindul"
    Asszem most még vicces, de majd akkor...
  • cateran
    #21
    "Miért csak a rosszat kell ebben látni?"
    Mert itt a tobbseg latott mar MS termeket...abbol indulnak ki (jogosan...)

    "Ráadásul az Ms a hadiiparban is jelen van ami a precizitás terén a 2. helyen van az űrkutatás után. Itt említendő meg hogy ebbben a kategóriában zártabb szabályok vannak."
    Valamint celhardverek....(teszem azt 1 hadihajon nyilvan nem kell olyan sokmindennek a hatterben futnia,mint 1 otthoni gepen..gondolom en)
  • Tripax
    #20
    Várjuk ki a végét.
  • Tripax
    #19
    Nem értelek benneteket. Miért csak a rosszat kell ebben látni? Azért egy MS passziánsz és egy auto szoftver között hatalmas a külömbség van. Ráadásul az Ms a hadiiparban is jelen van ami a precizitás terén a 2. helyen van az űrkutatás után. Itt említendő meg hogy ebbben a kategóriában zártabb szabályok vannak.
  • ocsieu
    #18
    LOOOOOOL!
    Micsoda??? Kiértékeli az adatokat, és javaslatot tesz??? Hát, majd ha valamelyik rendszer emberi beavatkozás NÉLKÜL képes lesz megtenni egy 20 km-es utat, akkor majd térjünk vissza a témára... Addíg meg hasznosabb egy elektromos, vagy egy hibrid jármű... Még a BMW hatékony dinamika nevű technológiájára is érdemesebb költeni... Kíváncsi vagyok/leszek az EULA-ra... Már ami az MS jogait és kötelezettségeit illeti... Persze, valószínűleg még nagyon sokáig csak passzívak lesznek ezek az eszközök, nade meddíg??? Hameg passzív, akkor azon kívül, hogy az MS-nek, a biztosítónak, nameg az autógyártóknak jól jön a parasztvakítás, a vásárlónak miért is éri ez meg???
    Persze, valamit tenni (lépni) kell, nade ezt így... pffff
    Most komolyan! Ki az aki elhiszi, hogy a sell, mól nem emel majd árat, ha az autók "átlagos átlagfogyasztása" és ezáltal a bevétel, nyereség is érezhetően csökkenni fog??? Nem tudjátok, hogy fogyóban az olaj, gáz, és minden egyéb ásványi anyag készlet??? Az emberiség legnagyobb á(r/)tverése, amit mindenki (még az eszkimók, busmanok is) bevesz(/tt), sőt... Nem is tesznek ellene semmit!!!
  • 7HTH7
    #17
    Tiszta F1 :D
  • PeterGee
    #16
    Ki lehet elemezni a vezetési stílusom? :)
    Már látom amint egy kocsikázás után a haverokkal ua. utvonal után össze ülünk és lessük ki a jobb sofőr az MS szerint. :))) LOL
    -Béla ott kellett volna 3.-ba rakni és nem 15cm-el előtte, mert így 0,003cl benzinnel többet fogyasztottál mint és ezért béna vagy.
    -Ja Gézukám, de így látod az időmet? 10ezredmásodpercel előbb voltam ott mint te.

    :)))
  • 7HTH7
    #15
    Amúgy meg én miért is venném meg azt az upgrade-et? Pont én? :D
  • 7HTH7
    #14
    Na igen, a sok hülye meg meg is veszi... De miért is kell fizetni egy OS-ért?

    Akinek csak annyi pénze van, hogy éppnen csak meg tud venni egy PC-t, az csak egy halom ócskavas előtt üljön OS nélkül? Ne csak a gazdagok kiváltsága legyen a számítógéphasználat... (A M$ ugyanis így képzeli el a világot...)
  • Ferrer
    #13
    Nem tutyimutyi programozók vannak az MS-nél..
  • Ferrer
    #12
    A Windows miatt? Szándékosan csinálják bugosra, hogy legyen miért megvenned az upgrade-et később. Rengeteg olyan szoftverük van, ami nem bugos: Office, Infopath, Server, Visio, stb..
  • 7HTH7
    #11
    Szerintem meg fikázza a MS-ot, mert elege lett belőle emberke...


    De boccs, Linux fejlesztőként én elfogult vagyok.
  • DjDano
    #10
    Tipikus fikázom az MS-t mert az a divat emberke vagy....
  • Andr0
    #9
    jóhogy fiat cégről van szó és egy VolksWagen kocsit mutatnak a képen×Ð

    amugymeg nem tartom jó ötletnek a kocsikat a Világhálóba integrálni-.- esetleg külön világháló és külön 'autoháló' és ezt a kettőt 1, jól ellenőrizhető ponton összekötni
  • Nonix
    #8
    A hír cime utan tudtam előre hogy a sok kocka elkezd viccelodni a kocka-poénjaikkal. Istenem milyen retardált emberek vannak... hahaó ez a való világ nem egy szamitogep szoftver...
  • Attila1945
    #7
    Megfog nőni az autó balesetek száma, a kék-halál miatt.
  • B0nFire
    #6
    Meg az interneten keresztül küldözgeti az adatokat a vezetési szokásaimról, mondjuk egy rendőrségi adatbázisba, és már traffipaxra sem lesz szükség, mert visszakereshető, hogy ekkor és ekkor, ezen és ezen az útszakaszok 130-al hajtottam a megengedett 90 helyett, és jön a bünti.

    Másrészt szép és jó a vezeték nélküli internet, de egyelőre méregdrága, nem sokan engedhetik meg maguknak. Azt hiszem, technikai akadályai vannak, hogy miért nem képesek nagyobb tömegeket lefedni olcsón, mint az optikai kábel esetében.
  • Gascan #5
    Microsoft kompatibilis avtokat akarnak .. lol :) A kovetkezo lepcsofok, hogy nem tankolhatok csak Microsoft benzint mert a rendszer nem ismer mast :)
  • PepeLopez
    #4
    "Biztos szeretné használni a légzsákot? igen/nem/die" :DD
  • FuryAlpha
    #3
    jo ez! hehehe
  • Mike at home
    #2
    rkja csak a Ford az autóiba az MS szarait, úgy i csődbe megy hamar, meg ha az amcsik meghalnak, az kicsit sem érdekel, de hogy egy MS irányítású autó belémjön, meert a kormányt taga jobbra tekerte, de szoft balra fordult, na azt ne

    (tudom, hogy nem erről szól a cikk, de ha az MS elkezdi, nincs megállás)
  • Mike at home
    #1
    jájáj, isten mentsem meg minket a ms ilyen szoftvereitől