52
Nagyon megtetszett a dolog.
  • gitároscsávó
    #52
    Senki nem írogat ide rajtam kívül, na sebaj. Most fedeztem fel egy új gitártabos oldalt tele ingyenes magyar dalok gitár kottáival!

    Érdemes megnézni, mert állandóan frissül új tartalommal!
  • gitároscsávó
    #51
    A kérdés nem az, hogy ki mennyire szeret gyakorolni. Mert ugye én sem vagyok oda a sok-sok ujjgyakorlatért. De mikor jön egy laza gitárlecke, akkor már mégis megjön az ember kedve, ha úgy szól a dal, mint ahogya a rádióban. Nem? :)

    Ki mit gondol erről?
  • gitároscsávó
    #50
    Helló mindenkinek!

    Sok-sok egyszerű gitár akkordot találhattok a GitárEgyetem oldalán! Kezdő vagyok, de a segítségükkel már több egyszerű kis dal is megy! :) Szóval ajánlom mindenkinek!
  • gitároscsávó
    #49
    Nem kattintható, szóval itt van: gitároktatás ingyen
  • gitároscsávó
    #48
    Mindenkinek ajánlom ezt az oldalt: http://gitaregyetem.hu
    Garantáltan megtanít gitározni, ráadásul INGYEN!
  • PeaceFrog
    #47
    sziasztok!

    Van egy Stagg SW201 gitárom. nem egy nagy szám, de a szivemhez nőtt, és nem akarok elektroakusztikus gitárt venni ezért egy hanglyuk pickup mellett döntöttem. ki is néztem egy Artec WSH12 hanglyuk-pickupot... azért van szükségem rá mert fellépésen az eddigi térmikrofonos megoldás csak ritkán jön be. szükségem van egy ilyen cuccra, csak nem tudom jót választottam-e.
  • stickerey
    #46
    Hangszeres oktatók, tanulni vágyók figyelem!



    Szeretnék lehetőségként felajánlani egy ingyenes hirdetési felületet az új honlapomon. Az oldalon városokra bontva és hangszer szerint lehet regisztrálni, ezután megjelentek az adatbázisban és a tanárok, vagy tanulni vágyók város és hangszer szerint kereshetnek tanárt, vagy tanulót! Az oldalt folyamatosan kereső optimalizáljuk, így 3 hónapon belül egyre feljebb kerül a google listáján.

    Gyertek, regisztráljatok még ma! Nem csak gitárosoknak!

    Gitáriskola

  • otgyoker
    #45
    Sziasztok!