52
Nagyon megtetszett a dolog.
-
gitároscsávó #52 Senki nem írogat ide rajtam kívül, na sebaj. Most fedeztem fel egy új gitártabos oldalt tele ingyenes magyar dalok gitár kottáival!
Érdemes megnézni, mert állandóan frissül új tartalommal! -
gitároscsávó #51 A kérdés nem az, hogy ki mennyire szeret gyakorolni. Mert ugye én sem vagyok oda a sok-sok ujjgyakorlatért. De mikor jön egy laza gitárlecke, akkor már mégis megjön az ember kedve, ha úgy szól a dal, mint ahogya a rádióban. Nem? :)
Ki mit gondol erről? -
gitároscsávó #50 Helló mindenkinek!
Sok-sok egyszerű gitár akkordot találhattok a GitárEgyetem oldalán! Kezdő vagyok, de a segítségükkel már több egyszerű kis dal is megy! :) Szóval ajánlom mindenkinek! -
gitároscsávó #49 Nem kattintható, szóval itt van: gitároktatás ingyen -
gitároscsávó #48 Mindenkinek ajánlom ezt az oldalt: http://gitaregyetem.hu
Garantáltan megtanít gitározni, ráadásul INGYEN! -
PeaceFrog #47 sziasztok!
Van egy Stagg SW201 gitárom. nem egy nagy szám, de a szivemhez nőtt, és nem akarok elektroakusztikus gitárt venni ezért egy hanglyuk pickup mellett döntöttem. ki is néztem egy Artec WSH12 hanglyuk-pickupot... azért van szükségem rá mert fellépésen az eddigi térmikrofonos megoldás csak ritkán jön be. szükségem van egy ilyen cuccra, csak nem tudom jót választottam-e. -
stickerey #46 Hangszeres oktatók, tanulni vágyók figyelem!
Szeretnék lehetőségként felajánlani egy ingyenes hirdetési felületet az új honlapomon. Az oldalon városokra bontva és hangszer szerint lehet regisztrálni, ezután megjelentek az adatbázisban és a tanárok, vagy tanulni vágyók város és hangszer szerint kereshetnek tanárt, vagy tanulót! Az oldalt folyamatosan kereső optimalizáljuk, így 3 hónapon belül egyre feljebb kerül a google listáján.
Gyertek, regisztráljatok még ma! Nem csak gitárosoknak!
Gitáriskola
-
otgyoker #45 Sziasztok!
Elkezdtem magamtól gitározni tanulni ,csak egy kicsit nehéznek bizonyosult .Ezért szeretnék veszprémben vagy a környéken találni egy gitár tanárt.