4
  • giga123
    #4
    Én végigtoltam a damnationt és vegyesek voltak az érzelmeim mert hát a trailer eléggé ütős volt viszont tényleg nem volt valami nagy a játék gyenge sztorival és ronda célzórendszerrel és nagyon könnyű volt . Viszont hogy valami jót is mondjak róla az tetcett benne hogy egy adott hejre kellet menni és azt többfelől meglehetett közelíteni nem csak egy irányból.
  • LordDraven
    #3
    "[...]melyet a Blue Omega készített[...]"
    "[...]a tagokat elbocsátotta, a Blue Moon nevet pedig kitörölte adatbázisából[...]"
  • Broafka
    #2
    részben valóban így lehetett, bár nem hiszem, hogy fél kész lenne a játék, nagyon vészes bugokkal nem találkoztam benne, és amúgy nem is lett volna annyira rossz, de valamiért tényleg nagyon gagyi lett
  • QuippeR
    #1
    Azért az érdekes kérdés lenne, hogy mennyire volt benne a bukásban a Codemasters. Nem hinném, hogy létezik olyan játékfejlesztő, aki ne akarná szinte tökéletesre csiszolni a játékot kiadás előtt, ráadásul a kiadónak is látnia kell, ha a program még nincs olyan szinten, hogy sikeres legyen.

    Szóval az én tippem, hogy a Codemasters mondta nekik, hogy "most pedig már kiadjuk, akármilyen állapotban is van", most meg a teljes felelősséget a fejlesztőkre próbálja hárítani.