18
RAM-ot kihasználni
-
Apocalipto #18 A windows már a vistától kezdve valami hasonló elven működik. Olvass utána a SuperFetch szolgáltatásnak. -
Moszuke #17 Hahahaha használjuk ki ram-ot xD -
#16 de ő olyat keres, ami jól működik :D -
#15 Ramdisk
A. Először indítsd el a játékot és taskmanagerben nézd meg mennyi ramot eszik magas terhelés mellett. (amikor játszol)
B. Nézd meg mennyi helyet foglal a játék összesen.
Add össze a két értéket, ha van ennyi ramod akkor a sebességet drasztikusan növelheted ha a fenti linken található ramdisk-el létrehozol egy új partíciót a ramban amibe bemásolod a játékot. A partíció teljes tartalma el fog veszni minden újraindítás után. -
#14 meg hát úgyis jönnek az ssd-k.
még szarok, de ha belegondolsz, nincs mechanikai korlát végre. nem olyan sokára igen-igen gyorsak lesznek.
ezeknél sokkal nagyobb játékok meg nem lesznek.
mert elérjük mondjuk a bluray szintet. az max 50 giga/játék.. vagy ha lesz 100 gigás bluray akkor annyi. de az már tényleg nagyon maximum az elkövetkező jósok évre.(merem álltani hogy akár 10-15-re is)
ha a számítástechnika marad ezen a formán(tárolni lassú, nagy kapacitású mem(ssd), átmenetileg tárolni gyorsabb, kisebb(RAM), számolni meg picike, átkozott gyors mem(cache)),
akkor is sokkal gyorsabban lesznek az ssd-k szerintem. nagyon hamar sokkal sokkal gyorsabbak, mint egy mechanikus cucc.
így a virtuális memóriás cache-elés nem nagyon hal ki. és jó is az.
nem kell az egész játéknak a memóriában lennie.
(csak idővel nem hívhatjuk már memóriának, mert a vinyó is az lesz XD, szal csak RAM) -
#13 Pontosan ezt csinálja a széjjelfikázott superfetch a Vistaban (igaz játékokat nem töltöget a ramba, teljesen felesleges). -
#12 Ahhoz eleve úgy kellene írni a játékokat, hogy előre betöltsön mindent. És mivel egy átlagos júzernek még mindig a vinyó kapacitása több, nem pedig a memóriája, addig megpróbálják normálisan ki is használni azt az erőforrást. -
#11 ezt felejtheted.
egy átlagos játék megfelelően tömörített formában tarja a cuccait. Ezeket bontja ki a memóriába. Egy átlagos 4-8 gigás játék teljesen kibontott formában akár 20-30 giga is lehetne bizonyos esetekben.
nem hiszed? lesd meg, h 96 kbyte-os kkrieger mennyi memóriát eszik:D
(mondjuk ez sarkított példa, mert ez generálja a textúrákat) -
#10 Egyébként mindig játékfüggő, hogy miként kezeli a térképeket.
Valamelyik tárolja, a másik meg egyből törli a memóriából.
Ezért magát a progit kéne átírni. -
#9 Kihasználni valakit nem szép dolog -
#8 ramdrive ? :P -
Cat 02 #7 Valahol, mintha lett volna róla szó h játékot RAM-ra telepíteni. Talán a vöröscsillagos moderátor mondta az Oblivion topikban. -
#6 Kicsit bele kéne nyúlnod az OS memóriakezelésébe :P De mivel a Windows nem nyíltkódú így semmi esély :P -
#5 Nem hülyeség a dolog, sok játéknál igen jól jönne, mert nem kellene annyit töltögetnie. Az viszont más kérdés, hogy sikerül-e, nem hinném, hogy van olyan program, amivel ez megoldható lenne és nem kéne vele annyit szarakodni, hogy helyette elmehetnél nyaralni. -
#4 nem fog sikerülni. -
#3 -
#2 Az első frag-ért mindent? :) -
Dingoday #1 Helló
Segítséget szeretnék kérni, neten kerestem sokat de nem találtam erre megfelelő programot.
Olyan programot keresek, amivel be tudnék fájlokat tölteni a ram-ba. Egy példában érthető lesz: Cod 2-ben ne map váltáskor kezdje beolvasni a winchesterről a térképet, hanem már előtte akár órákkal amikor én azt mondom neki. Vagy egy játék/progi teljes betöltése a ramba, hogy később ne teljen az idő azzal, hogy a vinyóról be kelljen olvasnia. Sok játéknál hasznos lenne és progiknál is.
Légyszives segítsetek, kösz előre is