5
  • raingun
    #5
    Annyi hülyeséget összehordtál hogy nem is érdemes rá válaszolni :)
    Szerintem marha jó ötlet, teli van új lehetőségekkel.
    Egyedül attól félek hogy villogni fognak mint a bannerek, akkor pedig rohadt nehéz lesz megtalálni bármit is mert elvonja a figyelmet.
  • dez
    #4
    Munkaerőben is spórolni fognak...
  • Adamul
    #3
    Szerintem igenis jó5let, és haladni kell a korral, így nem lesz többé az az igen bosszantó, és nem is olyan ritka jelenség, mikor kinn 'felejtik' az olcsóbb árat és csak a pénztárnál szembesülsz vele, vagy rosszabb esetben otthon... Valamint így mindig frissebb infókat jelezhetnek ki, és nem kell ezeket kinyomtatni, kis cetlik, de sok! Pont h ez is a papírmentesség irányába húz, és szerintem sok lehetőség van benne!
  • Gerygrey
    #2
    Ez azért jó, mert ha kint van az áru 500 Ft-ért a polcon, és én reklamálok hogy a nyugtán miért 5000 van, akkor a pénztáros néni csak megnyom egy gombot, mosolyogva odakísér a polchoz és megmutatja hogy valójában 5000 volt ott, csak én néztem el egy nullát. :)

    Más gyakorlati felhasználási lehetőségét én sem látom a dolognak. Előnyük lehet, hogy az információkat frissen és helyben közlik a vásárlókkal az üzlet területén - b*meg, a boltba nem tájékozódni megyek, hanem vásárolni. Ha annyira meg akarok tudni valamit, beírom a gugliba, otthon.
  • drwho
    #1
    LCD Címke? - Milyen felesleges dolgokkal próbálják lekötni a gyártókapacitásokat. Mindebből egyszer e-szemét lesz... De amíg a papírt újra lehet(ne) hasznosítani, ezt majd nem lehet! Az előállításhoz szükséges energia mennyiség különbségéről nem is beszélve...

    Nem is értem mi szükség erre a fajta passzív információ forrásra, mikor a legtöbb termék csomagolásán minden rajta van, amit ide kiírnának. Kíváncsi vagyok, hogy ha majd át akarnak rendezni egy polcot hogyan tudják ezzel majd követni... Minden LCD egy "node"-on fog ülni az meg valami központba fut?

    Amúgy hallott valaki arról, hogy ezt az USA-ban alkalmaznák? - Ha akkora bomba ötlet lenne, akkor ott már évek óta a legtöbb bolt is ezt a módszert választaná. Egy előnye lehet. Az akciókat egyik óráról a másikra is lehet manipulálni...

    Egyébként érdekelne, hogy hányan nézik meg a videókat, amit a nagy áruházláncokban a pocokra szerelve LCD kijelzőkön nyomatnak... Nem nagyon láttam senkit ácsorogni előttük soha...

    De lehet, hogy én vagyok maradi...