10
Avalon Code - Egy határozottan jó RPG Nintendo DS-re
-
#10 Hali!
Küldtem privátot.
Avalon code egy nem rossz játék. Csak csúnyán elakadtam benne. Amúgy érdekes jrpg-nek kinéző hack'n'slash. -
kokka10 #9 sziasztok
itt látom mindenki nagy nintendo ds guru :)
am bocsi hogy idefogok írni de csak ide tudok és nekem kellene egy memoria krtya a DS-m be de valami R4 kártyakell vagy micsoda
azt ha valaki eltudna nekem adni olcsón akkor írjon már
amúgy miez az avalon code?:D -
#8 Sajnos úgy néz ki, az európai megjelenés rossz idő miatt elmaradt. Várjuk szeretettel továbbra is az Avalon Code-ot. -
#7 Jó bizony, csak még kb. 3 hét, mire a kezemben lesz :C
Abban bízok, hogy sokkal több játékidő lesz végigvinni (már úgy 100%-ra) mint a Castlevaniákat. -
#6 Jóféle! -
#5 Rakok be némi képet, hadd színesedjen a tápig.
Itt hősünk épp egy öreg tata felé rohan, hogy egy jókorát mérhessen a fejére egy nagy könyvvel.
Itt pedig Tutorial Béláné tart arról kiselőadást, hogy a zöldséges gyerek tulajdonságait hogyan tudjuk megváltoztatni. Amúgy ez a figura fogja majd a scannelt növényeket beazonosítani a játék során. Őt pedig használhatjuk amolyan tulajdonság-tárolónak, mert ugye a saját gyűjtőnk 4 db-ot tud csak tárolni. Így kénytelen vagy azokba pakolászni, akikkel összefutottál. Csak a goblinból ne csinálj mithryll vérgoblint.
-
#4 ez is az :), csak a hack&slash kategóriából -
#3 bár inkább a japán rpgkért vagyok oda... -
#2 oké, várjuk :) -
#1 Akinek van ds-e, valószínűleg hasonlóan érez ezzel a konzollal kapcsolatban, mint én, ha már egy hagyományos hack and slash kiadnának rá, már akkor kiugrana a bőréből, annyira nincsenek rá sajnos normális, fehér ember számára játszható játékok.
Az Avalon Code grafikája ismerős lehet, ugyanaz a társaság csinálta, mint a Final Fantasy 3 és 4 ds változatát, de a grafika határozottan jobb a finál fantáknál. A sztoritól ne várjunk egy Planescape Tormentet, de legalább nem szörnyű, amit sok esetben láthattunk.
Miért különleges az Avalon Code?
Az egész játékban nincs más, ami rendelkezésünkre áll, csak egy ütött-kopott könyv, a Book of Prophecy. Bár igazából a könyv táposabb, mintha egy +3-as fegyver/páncél-kollekciót bocsátanának mondjuk level 1-en a rendelkezésünkre egy klasszikus AD&D történetben, a könyv ugyanis le tud bizonyos fegyvereket, tárgyakat szkennelni, plusz az összes ellenséget, npc-t, sógort, komát, jóbarátot, meg bizonyos növényeket, esetleg ételeket is. A szkennelés egyszerűen annyi, hogy a könyvet kinyitva rácsapja hősünk a szkennelés tárgyának fejére/fejféleségére/porzójára/termőjére.
Eredmény: ha új fegyver/páncél volt a szkennelés tárgya, akkor az onnantól equipelhető lesz. Ha élőlény, akkor leegyszerűsítve látszanak az illető "összetevői" (a tartalomjegyzék megfelelő menüpontjából kikeresve az illető élőlényt/ennivalót), olyan összetevők, mint: tűz, elektromosság, betegség, szabadság, remény, igazság, kutya, macska, madár, gazdagság, meg még biztosan vagy 50 dolog. Az összes fegyverbe, páncélba, ellenségbe, barátba bármit belerakhatsz az összetevőkből, illetve belőlük bármit kivehetsz. Le tudsz pl. egy ellenség-típust gyengíteni, ha kiveszed belőle pl. a vasat, rezet, követ, tüzet és helyette pl. betegséget teszel beléjük. A fegyvereket meg a végtelenségig lehet turbózni, de sokszoros sebzést, plusz képességeket csak néhány, nagyon pontos kombinációban érhetsz el. Pl. a tüzes gladius = rozsdás kard + 4 egység igazság + 3 egység vas + 2 egység tűz.
A játékmenet amúgy eléggé lineáris, sok-sok hack and slash stílusú csatával. Menet közben lehet majd kombókat tanulni, mint pl. whirlwind attack.
Európában amúgy márc. 31-én jelenik meg.
Egyelőre 30 dolláros postaköltséggel + kb 35 dolláros áron - azaz 75 dolcsiért lennének hajlandók elküldeni, ami szerintem rémes.
Bízom benne, hogy az európai megjelenéstől kezdve 20 euróért beszerezhető lesz.