20
  • High end PC #20
    Hát jah, remélem tovább csiszolják még, és nem a 2007 óta gyártott Caparo T1 lesz a modellkínálat egyetlen típusa. Ennek a sportautónak már gyárilag jobb lóerő/súly aránya van, mint a gyári ezres van mégnagyobb gyorsasági sportmotorkerékpároknak, igaz azokat kétévente csiszolják, jó lenne a közeljövőben látni egy továbbfejlesztett Caparo T1-et is. :)
  • solo
    #19
    Ismerem, még megjelenés előtt linkeltem az ismerdfela képről az autót totyikba..

    Akkor is tetszett, most is..nagyon komoly taliga...És az az ~550 ló még csak a kezdet: D van abba még tartalék: DDD
  • High end PC #18
    Hol lehet bannert kérni a fórumnak?
  • REPS0L
    #17
    ezért hívják caparonak -.-









    te tudatlan.
  • bardocz
    #16
    Nem,hiszen ha kicaparna,akkor nem tudna felgyorsulni 100-ra 3 alatt.
  • Zetorg
    #15
    biztos jól capar.
  • bardocz
    #14
    Jah oké,értem.Oldalirányban 3g-s terhelésnél még betapad.
  • SrAta
    #13
    ugyaniet néztem fehérbeŰ:d
    nemrossz a kicsike:D
  • High end PC #12
    Ez nem biztos, viszon én voltam a gyorsabb.
  • n3whous3
    #11
    ránézésre a futómű még ok lenne :D
  • schrank
    #10
    akkor is én írtam le érthetőbben
  • n3whous3
    #9
    sztem bűnronda
  • schrank
    #8
    olyan jó a futóműve (nem a magyar utakra) és olyan erős a motorja(nem a magyar üzemanyag árakhoz) hogy olyan gyorsan képes kanyarodni (nem a magyar közlekedési szabályokhoz) hogy a súlyod 3-szorosával húz a centrifugális erő a külső ív felé téged a kocsi meg megy az íven
  • High end PC #7
    Mikor kanyarodsz, a testedre ható erő hatásvonala a körív, vagyis a kör középpontján megy keresztül, vagyis oldalirányban a testsúlyod háromszorosát érzed 3G-és gyorsulásnál. Például egy Ferrari Enzo, Pagani Zonda F, Lamborghini Murciélago LP640 kb 1.0-1.1 G-nél többet nem képes produkálni, mert elveszti a tapadását, és megpördül.
  • bardocz
    #6
    Fehér mercivel mész a segílyért,béjemvével butapicsákat összeszendi,lekszusz meg...na,az autó már:D

    Amúgy nekem ez a gép nem jön be,inkább a ktm-nek a RoC-on mutatott kocsija kéne,bár én már egy porsche-t is értelmetlennek tartok(attól függetlenül elfogadnám:P).De azt meg kell hagyni,hogy elég faszányos a súly/lóerő aránya.
    Az oldairányú gyorsulás meg nem tudom micsoda,oldalazik,vagy mi?
  • schrank
    #5
    ja 80 millából már veszek egy lekszuszt béemvét egy mercédeszt és a társadalom minden rétegében meg tudok jelenni a protokoll szabályainak megfelelően
  • Darukezelő
    #4
    És mennyit kérnek érte? Nézelődtem a neten, forintban 80 millió körül van az ára. Megér ez ennyit? Azért ebből már rendes autót veszek. :D
  • High end PC #3
    Pedig kétszemélyes, és Angliában az autópálya rendőrség is kapott egy ilyet, valamint a youtubeon is vannak videók, mikor a közúton hajtják, mellesleg teljesen legálisan, hiszen street legal.
  • schrank
    #2
    és ez mire jó ? egy személyes de az is úgy hogy ha áll a cerka akkor már nem tudom lecsukni az ablakort még forgalmit se kap lehet menőzni a számadatokkal azt ennyi
  • High end PC #1
    Caparo T1
    2007 óta gyártják, szárazon 550 kg-ot nyom és 575 lóerő mozgatja. 0-100 km/h: kevesebb mint 2.5 sec (gumiabroncs függő). Akár 3G-és oldalirányú gyorsulásra is képes. Ismeritek?